מיקה ימאמוטו
מיקה ימאמוטו
גרג לין
גרג לין
F5
F5
הודעה לעיתונות

מינויי בכירים חדשים ב- F5

מיקה ימאמוטו נבחרה לסגנית נשיא לשיווק וחווית הלקוח החדשה וגרג לין מצטרף כסגן נשיא לטכנולוגיות

F5 Networks (NASDAQ: FFIV) מכריזה על מינוי שני סגני נשיא לצוות ההנהגה שלה לניהול יוזמות שיווק וחווית לקוח ולמימוש חזונה הטכנולוגי לחדשנות.

בתפקיד החדש של סגנית נשיא וסמנכ"לית לשיווק וחווית לקוח, מיקה ימאמוטו תהיה אחראית להובלת אסטרטגיות השיווק של החברה בכל הענפים ובאזורים השונים ככל ש- F5 ממשיכה להתפתח לעסק רב-תחומי ומרובה פלטפורמות סביב העולם. היא גם תעבוד על מנת להבטיח כי לקוחות נשארים בחזית יוזמת הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה, עם מיקוד מיוחד בחוויית הרכישה שלהם. ימאמוטו התחילה עבודתה בחברה לפני מספר ימים, ב- 6 למאי.

גרג לין, שמתחיל את תפקידו ב- 1 ליולי 2019, מקבל את משרת סגן נשיא וסמנכ"ל הטכנולוגיות, עם האחריות לממש את החזון הטכנולוגי של החברה. המיקוד שלו יהיה בחיזוק יכולות הדור הבא של F5 דרך חדשנות אורגנית ולא-אורגנית, כולל יוזמות למחקר מתקדם ושותפויות אסטרטגיות.

"מיקה וגרג מביאים ל- F5 מומחיות עמוקה בתחומיהם ומובילות מוכחת בחברות שעברו טרנספורמציה עסקית משמעותית כשלנו" אמר נשיא F5 ומנכ"ל החברה פרנסואה לוקו-דונו. "אני בטוח שמיקה וגרג יסייעו להאיץ את הטרנספורמציה של F5 לחברת שירותי יישומים בסביבות מרובות עננים".

ימאמוטו מגיעה ל- F5 עם ביצועים ותוצאות מרשימות בתחום השיווק. לפני שהצטרפה ל- F5, שימשה כנשיאה גלובלית של Marketo, שם הובילה את אסטרטגית ה- go-to-market של החברה לאחר שנרכשה על ידי Adobe. היא גם שימשה כסמנכ"לית שיווק דיגיטלי ו- CMO ב- SAP והחזיקה בתפקידי ניהול בכירים באמזון, מיקרוסופט, גרטנר ו- Accenture.

לין מגיע ל- F5 מ- J.P Morgan Chase, שם שימש כמנכ"ל, סמנכ"ל פיתוח וראש תחום ההנדסה לבנקאות הפרטית והקהילתית וקידם את פיתוח ארכיטקטורת הדור הבא ופורטפוליו מוצרי הבנקאות מבוססי הענן מהדור הבא. כסופר שותף בשני ספרים בתחום הענן ומחשוב מידע אינטנסיבי וכמחזיק בפטנט, לין הינו מומחה מוכר בתחומו. הוא שימש בעבר כסמנכ"ל טכנולוגיות ב- Corporate Networks בגוגל, סמנכ"ל טכנולוגיות ב- Network Business ב- Dell ןסמנכ"ל טכנולוגיות בשותפות IBM של סיסקו.

ימאמוטו ולין ידווחו ישירות ללוקו דונו ויהיו ממוקמים בסיאטל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.