הודעה לעיתונות

Advanced Energy מודיעה שספקי המתח הנמוך שלה ישולבו במערכות של Alma

ספק כוח מודולרי ללא מאוורר מפחית רעש ורעידות כדי להעניק את חוויית ההתרגעות האולטימטיבית עבור ענף האסתטיקה הקוסמטית

פורט קולינס, קולורדו, 21 במאי 2019, (BUSINESS WIRE):

Advanced Energy Industries, Inc. (Nasdaq: AEIS) -- מובילה גלובלית בתכנון וייצור של מערכות מדויקות להמרת הספק, מדידה ובקרה, שמחה להודיע ש-Alma, מובילה גלובלית ואמינה במגזר האסתטיקה הרפואית, תשלב את ספקי הכוח UltiMod ו-CoolX של Advanced Energy בפלטפורמות שלה המשמשות לטיפולים אסתטיים מבוססי אנרגיה. באמצעות השילוב הזה, אלמה תרוויח מהיתרונות הרבים של ספקי הכוח במתח נמוך עם ריבוי מוצאים. סדרת UltiMod מביאה את ספקי הכוח המודולריים לפרדיגמה חדשה, תוך שילוב מצוינות טכנית עם פשטות לוגיסטית כדי לעמוד בדרישות המחמירות ביותר של כל ענף תעשייה. סדרתCoolX המספקת עד 1000W ללא כל דרישה לקירור על ידי מאוורר או פלטת בסיס, מאפשרת המנעות מרעש אקוסטי שפוגע ביישומים מדעיים ורפואיים, וגם מהווה פתרון ייחודי עבור יישומים שרגישים לרעידות, או כשקירור באמצעות מאוורר לא זמין.

"UltiMod ו-CoolX מספקים מתחי יציאה מרובים מספק כוח אחד, ומפשטים את הספקת החשמל לפלטפורמות אלקטרוניות נפרדות שונות במערכות של אלמה", אמר קונור דאפי, סגן הנשיא של חטיבת המוצרים עבור מתח גבוה ומתח נמוך ב-Advanced Energy. "רעש השמע המופחת מגביר את ההתרגעות של הלקוח בזמן הטיפול האסתטי הרפואי, ואילו הגודל הקומפקטי, יחד עם צפיפות ההספק הגבוהה, יאפשרו לאלמה להגדיל את הפונקציונליות של המערכת בלי להתפשר על הגודל של ספק הכוח".
ספק הכוח המודולרי ללא מאוורר של Advanced Energy מספק פתרון חדשני וייחודי להמרת הספק לשוק הגדל של אסתטיקה קוסמטית. לפי דוח תובנות השוק מהזמן האחרון של Grand View Research, השווקים הגלובליים של מכשירים ופרוצדורות לעיצוב הגוף הוערכו ב-1.6 מיליארד דולר ו-5.2 מיליארד דולר, בהתאמה, ב-2017, שמשקפים שיעור צמיחה שנתי של 13.8 אחוז ו-7.7 אחוז בין השנים 2018 ו-2025.

עם אחריות מובילה בענף לחמש שנים שמבטיחה איכות ועלות בעלות כוללת הנמוכה ביותר, הטכנולוגיות המודולריות הרשומות כפטנט מציעות לחברות אסתטיקה רפואית כמו אלמה יעילות ואמינות הטובות מענף בנוסף לאוסף המקיף ביותר שקיים של תכונות ופונקציות ומפרטים.
למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.advancedenergy.com

אודות Advanced Energy

Advanced Energy (Nasdaq: AEIS) היא מובילה עולמית בתכנון וייצור של מערכות הספק והמרת מתח מדוייקות הדורשות רמות גבוהות של תכן הנדסי, וכמו-כן פתרונות מדידה ובקרה עבור תהליכים יעודיים. מוצרי אדוונסד אנרג'י מקנים חדשנות ללקוחותיה ביישומים מורכבים של ציוד תעשייתי.
עם ידע וניסיון נרחב במו"פ והודות לשירות ותמיכה זמינים ברחבי העולם, החברה רוקמת שיתופי פעולה המאפשרים התקדמות טכנולוגית ומינוף צמיחה ללקוחותיה, ומקדמים את עתיד מערכות הספק והמרת המתח. אדוונסד אנרג'י השקיעה למעלה מ-3 עשורים לאפשר פריצות דרך בתכן של מערכות המרת מתח ולשכלל את רמות הדיוק והביצועים של מערכות אלו. מרכז החברה ממוקם בפורט קולינס, קולורדו, ארה"ב.

למידע נוסף בקרו ב: www.advancedenergy.com

Advanced Energy | דיוק. הספק. ביצועים

אודות אלמה

אלמה היא חדשנית גלובלית בפתרונות לייזר, מבוססי אור, RF, פלזמה ואולטרה סאונד לשוקי האסתטיקה והכירורגיה. אנחנו מאפשרים לאנשי המקצוע להציע פרוצדורות בטוחות ויעילות ומאפשרים לחולים ליהנות מטכנולוגיות וטיפולים חדישים ביותר שהוכחו מבחינה קלינית.

https://www.almalasers.com

אנשי קשר
Lora Wilson / Valerie Christopherson
Global Results Communications for Advanced Energy Industries, Inc.
[email protected]
+1 949.306.0276

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
https://www.businesswire.com/news/home/51986426/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.