הודעה לעיתונות

העוול תוקן - יהיה יצוג לערבים אזרחי ישראל על הבמה בעצרת נגד מזימות נתניהו!

מוטב מאוחר מאשר בכלל לא! ברגע האחרון ממש הבינו מארגני העצרת העומדת להתקיים הערב שתהיה זו שגיאה פוליטית ומוסרית חמורה להדיר את אזרחי ישראל הערבים ונציגיהם הפוליטיים. ח"כ איימן עודה הוזמן לעלות על הבמה ולנאום, לצד נציגיהן של יתר מפלגות האופוזיציה השותפות למאבק נגד המזימות החמורות של נתניהו ושותפיו.

אתמול פרסמנו ברשת הקשרשל גוש שלום קריאה להגיע אל ההפגנה למרות תחושת ההסתייגות והרוגז שהרגשנו כלפי מארגני ההפגנה. אנו שמחים לחזור על הקריאה - והפעם הרבה יותר בלב שלם. חשוב וחיוני ביותר לכל אחת וכל אחד מאיתנו להגיע הערב (מוצ"ש) ב8.30 אל כיכר המוזיאון בתל אביב ולמלא את הכיכר על גדותיה.

אין לנו אשליה שהעצרת הזאת לבדה תספיק כדי לבלום את נתניהו וחבריו - אבל זה צעד ראשון, גדול וחשוב, במאבק העומד לפנינו.

בהמשך נביא כמה מן הקריאות להשתתף בהפגנה, שקיבלנו מאת ארגונים וקבוצות שונות. הקריאות מנוסחות בצורה שונה ומביאות נימוקים שונים ומגוונים - וכך בדיוק צריך להיות.

בברכה, צוות גוש שלום

============================================

הלחץ עשה את שלו: ח"כ עודה ינאם
בהפגנה בת"א, תיסלם תשיר את פרצופה של המדינה

חה"כ הערביים דרשו ממארגני ההפגנה לתת נציגות ערבית ברשימת הנואמים, זאת לאחר שח"כ עודה טען כי הודר.

אריק בנדר 16:05 25/05/2019

אחר לחץ כבד שהופעל על מארגני הפגנת המחאה שתתקיים הערב (שבת) נגד חוק החסינות ופסקת ההתגברות לאפשר לחבר כנסת מהרשימות הערביות או לנציג המגזר לנאום מעל הבמה, מלשכתו של ח"כ איימן עודה נמסר כי הוא ינאם בה, זאת לאחר שיו"ר האופוזיציה בני גנץ התקשר אליו והזמין אותו לשאת דברים. על החלק האומנותי בהפגנה תהיה אחראית להקת תיסלם, שתבצע את שירה "פרצופה של המדינה".

במהלך ההפגנה הערב יישאו דברים גנץ, ח״כ יאיר לפיד, ח״כ משה (בוגי) יעלון, יו״ר העבודה ח״כ אבי גבאי, יו״ר מרצ ח״כ תמר זנדברג, יו״ר חד״ש-תע"ל ח״כ איימן עודה, ח״כ עפר שלח, תא״ל במיל' אמל אסעד, ועו״ד שגית פרץ דרעי. מוקדם יותר היום, בסביבתו של עודה טענו כי הוא הודר מרשימת המשתתפים. גורמים בהפקת ההפגנה אמרו כי נעשתה פנייה לח"כ עודה לנאום אולם הוא התמהמה בתשובתו ושלח הודעה רק לאחר שרשימת הדוברים נסגרה.

Ayman Odeh

אנאם הערב בהפגנה. המאבק נגד ניסיונותיו של נתניהו להחריב את המרחב הדמוקרטי הוא מאבק משותף לכלל הכוחות הדמוקטיים. לא תתאפשר אלטרנטיבה לשלטון מושחת והרסני בלי שיתוף פעולה רחב של כלל האזרחים, יהודים וערבים. רק כך נוכל להחליף את השלטון, רק כך נוכל להעמיד חלופה למדיניותו ההרסנית.
3:57 PM - May 25, 2019

ח"כ עודה צייץ היום לקראת ההפגנה: "המאבק נגד שחיתותו של נתניהו וניסיונותיו לחסל את המרחב הדמוקרטי כדי לשמור על כיסאו הוא מאבק משותף לכלל הכוחות הדמוקרטיים, יהודים וערבים, ועל כן ראוי שיהיה ייצוג לכלל סיעות האופוזיציה. על הסכנות שבשלטון נתניהו אני מוכן לשאת דברים מעל כל במה". חבר הכנסת עופר כסיף מחד"ש-תע"ל האשים את מארגני העצרת בכך שהדירו את עודה וטען: "ככל שההפגנה במוצאי שבת חשובה למאבק נגד הרודנות הביבית, כך היא בעייתית וחותרת תחת עצמה", אמר כסיף. "'חומת מגן לדמוקרטיה' תוך הדרה של אזרחי המדינה הערבים ושל נציגיהם הנבחרים?".

בחד"ש-תע"ל טענו שמארגני ההפגנה השתמשו בתירוץ טכני כדי להצדיק את חוסר הנכונות שלם לאפשר לח"כ ערבי לנאום. בתוך כך שורה של חברי כנסת מהעבודה ומרצ קראו ל"כחול לבן" לאפשר לח"כ עודה או לנציג אחר מהמגזר לנאום. מגורמים במפלגת כחול לבן נמסר בתגובה: "תשובתו של חבר הכנסת עודה הגיעה באיחור".

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' ממפלגת העבודה כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "הפגנה נקייה מערבים היא כניעה לגזענות ולהסתה מימין, וריקוד לצלילי ההקצנה. חשוב להבין כי עצם הממלכתיות ושמירת החוק הופכת אותנו לבוגדים בעיני הוועדה מטעם עצמה לענייני פטריוטיזם לאומני. ומה השגתם? מפגיני הימין ינהרו באוטובוסים כי הדרתם ערבים? שגיאה מוסרית ופוליטית".

גם חברת הכנסת סתיו שפיר ממפלגת העבודה אמרה בשבתרבות: "המחנה שלנו חייב לעשות את מה שהממשלה מפחדת: להושיט יד לציבור הערבי ולציבור החרדי, ולהילחם למען הישראליות ונגד הסקטוריאליות. זה דורש אומץ פוליטי ביום יום וגם בהפגנה הערב, היכן שחייבת להיות נציגות ערבית כפי שהיינו רוצים לראות שם את כל חלקי הציבור הדמוקרטי".

חברת הכנסת ממרצ, מיכל רוזין התייחסה אף היא באירוע שבתרבות עם עמליה דואק ברמת השרון להפגנה המתכוננת של סיעות האופוזיציה: "למרות המחלוקות הקיימות בין סיעות האופוזיציה השונות, וגם בתוכן, זו שעת מבחן גורלית לאופוזיציה לשיתוף פעולה בכנסת וברחוב להצלת הדמוקרטיה הישראלית. זה מבחן מנהיגות ליו״ר כחול לבן בני גנץ שעתיד להיות יו"ר האופוזיציה. אני קוראת לגנץ, שעל כתפיו מונחת האחריות הכבדה למציאת פיתרון, להרים את הכפפה ולשתף את המפלגות הערביות היום בערב".

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איציק שמולי, אמר: "זו קריאת חירום, וכל מי שהמדינה הזו יקרה לו חייב להתייצב הערב. נתניהו נחוש להחריב את שלטון החוק שעומד בדרכו כדי להימלט מהדין ומהכלא. אם יצליח חלילה- במקום מדינה דמוקרטית שומרת חוק נקבל סולטנות ארדואנית שעומדת מעל לחוק. אסור לתת לזה לקרות ואנחנו לא ניתן לזה לקרות. הוא הכריז מאבק על הבית והוא יקבל אותו בכל מקום - בכנסת וגם ברחוב".

חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ אמר: "מנהיגי כחול לבן לא הפנימו את העובדה שללא החברה הערבית הם לעולם לא יהיו בשלטון וממשיכים להדיר את האזרחים הערבים, הפעם מבימת הנואמים בהפגנה. אני אגיע להפגנה, כי המאבק על הדמוקרטיה הוא חשוב יותר מהאטימות של גנץ, לפיד וחבריהם. יש זמן עד מחר לאנשי כחול לבן להבין כי הדרת הערבים רק תקבע את הדרתם מהשלטון".

ח"כ עאידה תומא-סולימאן: "מי שמתיימר לשמש מגן לדמוקרטיה אינו יכול להדיר מראש חמישית מאזרחי המדינה והנפגעים הראשיים מחיסול המרחב הדמוקרטי. גנץ ומפלגתו שחזר שוב ושוב שלא יישב עם המפלגות הערביות מתחמק היום מלעמוד על אותה במה ולאפשר לקולם של האזרחים הערבים להישמע, והוא חיקוי רע מאוד ל"דמוקרטיה" גרסת הימין. החומה שרוצים לבנות כיום מגינה על הדמוקרטיה ליהודים ומדירה את הערבים. כל מאבק מגמגם לגבי הלגיטימציה של הציבור הערבי עתידו להיכשל בצמתים החשובים".

ובתוך כך חה"כ רם בן ברק מכחול לבן אמר: "אני חושב שלא התייחסנו נכון לחברה הערבית. החברה הערבית היא חברה לגיטימית לחלוטין. אני לא חושב שעשינו דה-לגטימציה אבל אני חושב שלא מספיק הבהרנו להם שהם חלק מאתנו" .

https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-700469

==============================================================

החסינות שנתניהו מקדם היא חסינות מפני העם - ألحصانة التي يسعى إليها نتنياهو هي حصانة من الشعب

עוד חודשיים, לאחר עשר שנים רצופות בשלטון, יהפוך נתניהו לראש הממשלה המכהן את הכהונה הארוכה ביותר בהיסטוריה של ישראל. כוח לא חסר לו. משילות - יש לו. אין אף אדם שמאיים על שלטונו. ומה הוא עושה עם כל הכוח העצום הזה? מבצר את שלטונו. מחוקק חוקים שטובים לו ולמקורבים שלו - אבל שרעים לעם.

بعد شهرين، بعد عشر سنوات متواصلة في سدة الحكم، سيصبح نتنياهو أكثر رئيس حكومة يحتل هذا المنصب بتاريخ دولة إسرائيل. لا تنقصه القوة. سلطة - لديه أيضًا. ما من شخصٍ يشكّل تهديدًا على حكمه. وما الذي يفعله هو مع كل القوة العظيمة التي يتمتع بها؟ يحصّن سلطته. يسنّ قوانين تخدمه هو والمقربين منه - لكنها بالمقابل سيئة للشعب.

האיש שתמיד בז לעם, שמקדם רק את האינטרסים של הברנז'ה שלו במאיון העליון, שהעם משעמם אותו, ושמעולם לא טרח לרדת לקנות מצרכים בסופר (פשוט כי אין לו ארנק) - שם עכשיו את כל המשקל שלו כדי להעביר במהירות בזק חבילת חוקים נגדנו. לא מדובר פה על החסינות האישית של נתניהו - כבר יש לו אחת כזו. מדובר פה על היכולת של נתניהו להחליש את כל מי שמתנגדים למדיניות שלו. אין לכם בית חולים בעיר? לא מסוגלים לשלם שכר דירה? לא יכולים לחיות מקצבת הזיקנה? כל אלה לא רק שלא מעניינים את נתניהו, אלא שהחקיקה שלו נועדה להקשות עלינו להיאבק למען פתרונות אמיתיים לבעיות האלה. זה רע לנו. זה טוב לו.

ألشخص الذي يستهزئ على الدوام بالشعب، الذي يعمل فقط على دعم مصالح أصدقائه أصحاب المناصب العليا، الشخص الذي يملّ من الشعب، والذي لم يقم أبدًا بشراء مستلزمات لبيته (لمجرد أنه لا يملك محفظة) - يعمل الآن بكل القوة والسرعة والحماس لتمرير رزمة قوانين ضدّنا. نحن لا نتكلم عن قانون الحصانة الشخصية لنتنياهو - فلديه منها. نتكلم عن قدرة نتنياهو على إضعاف كل من يُعارضه ويعارض سياسته. ليس لديكم مستشفى في البلدة؟ ليس بإمكانكم تسديد الإيجار؟ ليس بمقدوركم العيش من مخصصات الشيخوخة؟ كل ذلك بالطبع لا يهم نتنياهو، بل وأكثر من ذلك، فإنّ القوانين التي يسعى لسنها وُجِدت لكي تصعّب علينا النضال من أجل حلول حقيقية لكل هذه المشاكل. هذا سيء لنا. هذا جيد له.

נתניהו - כמו החברים שלו, פוטין וארדואן - מנסה לבצר את מעמדו כשליט כל-יכול ולחזק את האליטות שסביבו - אליטות של הון ושל התנחלויות. זה מהלך חסר תקדים ודרמטי, שנועד לרוקן את הציבור מכוח, ולהכשיל את הניסיונות להחליף את שלטון הימין בשלטון של העם.

نتنياهو - كأصدقائه، بوتين وأردوغان - يحاول تحصين مركزه كحاكم قادر على كل شيء وتعزيز مكانة النُخَب التي تحيطه - نُخَب رأس المال والمستوطنات. هذه الخطوة التي لم نشهد مثلها من قبل، تهدف لتجريد الناس من القوة، وإجهاض جميع محاولات تبديل حكم اليمين بحكم الشعب.

ומה שהכי מדהים, זה שנתניהו ממשיך להגיד לנו שהוא הקורבן בסיפור הזה. שהוא הנרדף, החלש, ושכולם נגדו. אבל האמת היא הפוכה לחלוטין: הקורבן האמיתי בסיפור הזה אלה האנשים שחיים כאן. יוצאי אתיופיה שימשיכו להיות מופלים בדיור ומותקפים על ידי המשטרה. יוצאי ברה"מ שימשיכו לחיות בלי פנסיה ולהיות תלוים בחברות כוח-אדם. תושבי הפריפריות שימשיכו לא לעבור ועדות קבלה בכניסה ליישובים קהילתיים, אבל ימשיכו לקבל במקום רקטות על הראש. וכמובן, האזרחים הערבים בישראל, שימשיכו לסבול מאפליה שיטתית בכל תחומי החיים. זאת החסינות האמיתית שנתניהו מקדם - חסינות מפני העם, ומפני המאבק נגד המדיניות שלו.

والمدهش هو استمرار نتنياهو بالادّعاء بأنه الضحية في هذه الرواية. أنه هو الملاحَق، الضعيف، وأن الجميع ضده. لكن الحقيقة هي عكس ذلك تمامًا: الضحية الحقيقية في هذه القصة هم الناس الذين يعيشون هنا. ذوي الأصول الأثيوبية الذين سيبقون معرّضين للتمييز العنصري في السكن ولتهجّم الشرطة عليهم. ألقادمون دول الاتحاد السوفياتي الذين سيستمرون بالعيش دون رواتب تقاعد متّكلين على شركات القوى العاملة. سكان الأرياف الذين سيعانون كما هو حالهم اليوم من عدم اجتياز لجان القبول لدخول البلدات الشراكية، لكنهم سيستمرون بتلقّي الصواريخ فوق رؤوسهم. وبالطبع المواطنون العرب في إسرائيل الذين سيتعرضون دومًا للتمييز الممنهج بجميع مجالات الحياة. هذه هي الحصانة الحقيقة التي يسعى لها نتنياهو - حصانة من الشعب، ومن النضال ضد سياسته.

במאבק הזה אנחנו חייבות וחייבים לנצח. למאבק הזה כולנו שותפים. אם לא ננצח - חוקי המשחק יהיו שונים לחלוטין. אבל כדי שננצח, המאבק שלנו חייב לכלול באמת את כולם ואת כולן:
יהודים בלבד - לא יוכלו לנצח.
חילונים בלבד - לא יוכלו לנצח.
תושבי תל-אביב בלבד - לא יוכלו לנצח.
המהלך שאנחנו צריכות וצריכים להוביל הוא מהלך של כולם: של יהודים ושל ערבים, של חילונים ושל מסורתיים ודתיים, של תושבי הפריפריות ושל תושבי המרכז, של אנשים מכל הקהילות והציבורים.

في هذا النضال علينا أن ننتصر. نحن جميعنا شركاء في هذا النضال. إذا لم ننتصر، ستختلف قواعد اللعبة تمامًا. ولكن حتى ننتصر، على النضال أن يشكل الجميع:
أليهود وحدهم - لن يتمكنوا من تحقيق النصر.
ألعلمانيون وحدهم - لن يتمكنوا من تحقيق النصر.
سكان تل أبيب وحدهم - لن يتمكنوا من تحقيق النصر.
ألخطوة التي نحتاجها ويجب أن نقودها هي خطوة يقوم بها الجميع: أليهود والعرب، ألعلمانيون، ألمحافظون والمتدينون، سكان الأرياف وسكان المركز؛ من جميع شرائح وفئات المجتمع.

כי במאבק הזה נתניהו והפוליטיקאים שסביבו הם נגד האנשים, והגיע הזמן שהאנשים יהיו נגדם.

لأنه بهذا النضال نتنياهو والسياسيون من حوله هم ضد الشعب، وحان الوقت لأن يكون الشعب ضدهم.
נתראה בהפגנה במוצ"ש نلتقي في المظاهرة مساء السبت
רחבת מוזיאון תל-אביב, 20:30
ساحة متحف تل أبيب، الساعة ٢٠:٣٠

==============================================================

---------- Forwarded message ---------
From: ענת, צוות אנו <[email protected]>

אנו - שינוי גדול עושים ביחד
הי,

הנכדים שלכם ישאלו אתכם מה עשיתם בימים האלו.
במוצאי שבת הקרוב יערכו הפגנות ברחבי הארץ להגנה על הדמוקרטיה, ההפגנה המרכזית תיערך ברחבת מוזיאון תל אביב החל מהשעה 20:30. כל אחד ואחת מאיתנו חייב להיות שם.

חוק החסינות ופסקת ההתגברות הם חוקים מסוכנים לישראל: אלו חוקים שנועדו להכשיר שחיתות אישית, ולפגוע אנושות בכללי המשחק. פסקת ההתגברות נותנת לממשלה כח בלתי מוגבל. כשהרוב יכול לקבוע הכל ואין חוקה קשיחה, כל זכות שמגינה עלינו, האזרחים, נמצאת בסכנה. אפשר לחוקק שנשים לא יוכלו לשיר במרחב הציבורי; שבעלי כח לא יעמדו לדין על פשעים; שהקול של מיעוטים יהיה שווה פחות. לצד עיקרון הכרעת הרוב, עיקרון קריטי בדמוקרטיה הוא הגנה על זכות האזרח לפעול בה, ופסקת ההתגברות תפגע בעיקרון הזה אנושות.

החוקים האלו מסוכנים עוד יותר כי הם מחוקקים במטרה להכשיר שחיתות. המעשה הזה מסמן לכל מקבל החלטות, ראש עיר, שר או חבר כנסת: אתה יכול לעשות מה שתרצה עם הכח שקיבלת מהציבור. הוא קורא לכל בעל אינטרס: אם יש לך מספיק כח, החוקים לא חלים עליך.

החוקים האלו לא יעברו אם יהיה כאן קול ציבורי חזק. יחד, אנחנו יכולים לעצור אותם. אנחנו מזמינים אתכם לפעול איתנו - כדי לחזק את הדמוקרטיה הישראלית, לחזק את השקיפות ולהילחם בשחיתות.

שביתה כללית במשק, ישראל מגינה על הדמוקרטיה. אנו עושים שינוי
שביתה כללית במשק - 30.5
אלפים הצטרפו ליוזמה עצמאית שהולכת וצוברת תאוצה בימים האחרונים - שביתה כללית במשק במחאה על חוקי השחיתות. שתפו והפיצו את היוזמה, ובואו להתנדב ולעזור https://bit.ly/2JvUUL8

============================================

דרכנו קוראת לרוב המתון להצטרף להפגנה נגד החסינות במוצ"ש - לא נותנים לפוליטיקאים להציב עצמם מעל החוק!

רק בחודש שעבר הם ביקשו את קולנו והבטיחו לפעול בשבילנו, ומאז הם מתעסקים רק בעצמם, מקדמים חוקים פרסונליים ואינטרסים פוליטיים צרים.

חברי הכנסת צריכים להוכיח לנו שהם ראויים לתואר המכובד: הכוח שהענקנו להם נועד כדי לקדם את ישראל, לא כדי להשחית אותה!

כל ישראלי שאכפת לו, חייב להשמיע עכשיו את קולו, כדי שכנסת ישראל לא תהפוך לעיר מקלט למושחתים. כדי לעצור את המחטף שיתן לפוליטיקאים כוח בלתי מוגבל.

במוצ"ש הקרוב דרכנו קוראת לכם להצטרף להפגנה נגד החסינות!

לא משנה למי הצבעתם, זה הזמן של כולנו להראות לפוליטיקאים שלא נעמוד מהצד וניתן להם להציב את עצמם מעל החוק. את המסר הזה חייבים לומר יחד בקול גדול.

מוצ"ש | 25.5 | 20:30 | רחבת מוזיאון ת"א

============================================

בעקבות הכוונה המסתמנת של הקואליציה העתידה לקום, לערוך רפורמה קיצונית ומרחיקת לכת במערכת המשפט ולחוקק חוק חסינות לראש הממשלה שימנע את העמדתו לדין, תתקיים במוצ"ש הפגנה ברחבת מוזיאון תל אביב. אנו רואים בפעולות המתגבשות בקואליציה העתידית סכנה אמתית לדמוקרטיה הישראלית וקוראים לכל מי שאכפת להם/ן מהמדינה, להצטרף להפגנה ולפעילויות השונות להגנה על הדמוקרטיה - לפני שיהיה מאוחר מדי!

חומת מגן לדמוקרטיה

הפגנה אחת לכולם ❤
25.5 מוצ"ש
20:30
מוזיאון תל אביב

חומת מגן למדינת ישראל ולדמוקרטיה הישראלית!!!

לא ניתן לנתניהו להפוך את הכנסת לעיר מקלט!
לא ניתן לאף פוליטיקאי חסינות מביקורת ומהצדק ולהימלט מאימת הדין!

המאבק על ישראל הדמוקרטית מתרחב ויוצא לרחובות!

ההפגנה תתקיים תחת הכותרת "חומת מגן למדינת ישראל ולדמוקרטיה הישראלית" ומטרתה למחות על הכוונה לחוקק את חוק החסינות ועל "הרפורמות" המתוכננות במערכת המשפט.

מנכ"לית התנועה הקיבוצית, הדס דניאלי ילין: "אנחנו עוקבים בדאגה אחר הידיעות המתפרסמות על הכוונה לחוקק חוקי חסינות שונים במטרה למנוע את העמדתו לדין של ראש הממשלה, ולהחליש את כוחו של בית המשפט העליון, כך שלא יוכל לפסול חוקים שחוקקה הכנסת. אנו מקבלים את תוצאות הבחירות האחרונות לכנסת ולא מערערים עליהן, אך חשוב לזכור שמיליוני אזרחים לא הצביעו לקואליציה המסתמנת והדמוקרטיה בישראל שייכת גם להם. לא נעמוד מנגד אל מול הסכנה הנשקפת לה מהצעדים המתוכננים. התנועה הקיבוצית ראתה מאז ומעולם חשיבות במעורבות פעילה בחברה ותרומה למדינה, ואני מקווה שגם במוצאי שבת יגיעו כמה שיותר קיבוצניקים להפגנה, וקוראת להם לעשות זאת".

ח"כ רם שפע (גבעת חיים איחוד, כחול לבן): "בימים האחרונים אנו שומעים שחוקי החסינות לכאורה לא יהיו חלק מההסכמים הקואליציוניים. ברור שמדובר בספין זול ובעצם רה"מ שיקר במצח נחושה לבוחריו ערב הבחירות כאשר הצהיר שלא יחוקק חוקי חסינות אישיים. אל מול תכנית זו, תתייצב האופוזיציה בכנסת וברחוב כחומת מגן להצלת הדמוקרטיה. לא ניתן לנתניהו לגרור את ישראל לחקיקה נוסח טורקיה, בה השליט חסין בפני החוק".

https://www.yeshatid.org.il/homat_magen

ישראל חופשית

https://www.facebook.com/events/493369381203032/
שתפו עם כולם.ן - כי כולם.ן חייבים להגיע
מוצאי שבת, 25 במאי, 20:30
רחבת מוזיאון תל אביב

שולמית אלוני אמרה שהיא מוכנה לשים שטריימל בשביל השלום. נתניהו שם שטריימל בשביל חסינות אישית והימלטות משלושה כתבי אישום

במוצאי שבת נצא כל אזרחי ישראל להגן על הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון - מפני שילטון יחיד מעל לחוק, מפני כפייה דתית אלימה שמפלה מאות אלפי אזרחים ושודדת את כספם

אנחנו לא נשתוק מול הממשלה הרעה שנתניהו מקים לנו - ממשלת הדתה, ממשלת כפייה דתית, ממשלת אפליית להט״ב, ממשלת מחיקת נשים, ממשלת שוד תקציבים. נתניהו דחוק לפינה, וכדי להינצל - הוא ייתן את תיקי החינוך, המשפטים, הפנים וביטחון הפנים למפלגות שישתמשו בכוח האדיר הזה כדי להרוס לנו את החיים בישראל כפי שאנחנו מכירים אותם.

סמוטריץ׳, ליצמן, דרעי ופרץ עושים יד אחת עם נתניהו נגד שילטון החוק, נגד הדמוקרטיה, נגד החילונים, נגד נשים, נגד להט״ב, נגד דוברי רוסית, נגד יהדות התפוצות.

הערב, מוצ"ש, אנחנו הולכים לשים לפארסה הזאת סוף, ולקחת את המדינה בחזרה אלינו.

מוצאי שבת, 25 במאי, 20:30
רחבת מוזיאון תל אביב

שתפו עם כולם.ן - כי כולם.ן חייבים להגיע

Биби идёт на сделку с ультраортодоксальными партиями.

Нетаньгу продаёт нас Лицману и Дерьи!

Он просит у них защиты от судебных разбирательств взамен на:
- Увеличение бюджета ешив
- Расширение религиозного диктата
- Запрет на свободу бракосочетания
- Закрытие торговли и ремонтных работ по шаббатам

Это необходимо остановить!

25 мая, суббота, 20:30 площадь Тель-Авивского музея. Это наша страна.
Мы будем там.