מיקרוסופט ו- Comm-IT חוגגים
מיקרוסופט ו- Comm-IT חוגגים
הודעה לעיתונות

סיום פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית במפגש הפסגה של מיקרוסופט ו- Comm-IT

צוותי הפיתוח וניהול הפרויקטים המובילים של מיקרוסופט ו- Comm-IT נפגשו השבוע על מנת לציין סיום שלב א' מוצלח של פרויקט משותף במסעדה בתל אביב.

הפרויקט, שהתנהל בסודיות מוחלטת בשנה וחצי האחרונות, התמקד בטרנספורמציה דיגיטלית של אחד מארגוני התשתית הגדולים ביותר בישראל. מיקרוסופט ניהלה את הפרויקט בפן התשתית והארכיטקטורה ואילו Comm-IT היתה מנויה על הצד של פיתוח התוכנה.

למפגש הפסגה המשמח הגיעו מנהלי פיתוח, מנהלי פרויקטים, מנהלי מוצר, מנהלי Delivery, מפתחים, ארכיטקטים וראשי צוותים משתי החברות.

בין צחוקים ושיחות ערות, סיפרו הצוותים משתי החברות על החוויות המשותפות והאתגרים המקצועיים בפרויקט, אשר היה למעשה מורכב משני פרויקטים שונים של דיגיטליזציה - האחד ביסס פורטל שירות לקוחות עבור לקוחות פרטיים והשני עבור לקוחות עסקיים.

אייל רמון, מנהל ה- Delivery במיקרוסופט אמר בפתיחת האירוע כי: "מדובר בפרויקט מורכב של טרנספורמציה דיגיטלית. שיתוף הפעולה עם Comm-IT הביא, לא רק לסיום מוצלח של השלב הראשון, אלא גם לאופטימיזציה בתהליכי העבודה המשותפים ולהתגבשות הצוותים של שתי החברות, שכיום עובדים יחד כמקשה אחת לקראת השלב השני של הפרויקט".

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל Comm-IT תוכנה הוסיף ואמר כי: "שמחנו לשתף פעולה בפרויקט בו השתתפו מיטב השחקנים המקצועיים של מיקרוסופט, דבר שהביא לרמה גבוהה של תשתית, ארכיטקטורה ולתוצר סופי מצוין. בפרויקט הפיתוח היו אתגרים נפלאים ובו שולבו שפות תוכנה מתקדמות, כלי דטה חדשניים ובינה מלאכותית, תוך שימוש ב- CRM Dynamics. הפרויקט שיפר את שירות הלקוחות של הלקוח, ואני בטוח שבקרוב כל אחד ואחד מלקוחות החברה ירגיש זאת".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.