LOGO
LOGO
OKEx, בורסה מובילה בעולם של מטבעות קריפטו
OKEx, בורסה מובילה בעולם של מטבעות קריפטו
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

OKEx רושמת את USDK, מטבע יציב מקובע לדולר נתון לציות באמצעות OKLink ו-Prime Trust

ולטה, מלטה, 3 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

OKEx, בורסה מובילה בעולם של מטבעות קריפטו, הודיעה היום על הרישום החדש שלה - USDK, מטבע יציב מקובע לדולר האמריקני שהשיקו השותפה האסטרטגית שלה OKLink ו-Prime Trust. המטבע היציב החדש יירשם בפלטפורמת המסחר (C2C) פיאט לאסימון של OKEx מול שישה מטבעות פיאט -- CNY, VND, GBP, RUB, EUR ו-TRY, וגם בפלטפורמת מסחר הספוט עם 11 זוגות מסחר כלהלן.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005420/en/

  • BTC/USDK · ETC/USDK · TRX/USDK
  • LTC/USDK · BCH/USDK · BSV/USDK
  • ETH/USDK · EOS/USDK · USDT/USDK
  • OKB/USDK · XRP/USDK

USDK הוא מטבע יציב ERC-20 שפותח במשותף על ידי OKLink, חברת טכנולוגיות בלוקצ'יין, ו-Prime Trust, חברת נאמנות עם רישיון אמריקני. כל USDK מגובה על ידי דולר אמריקני (USD) אחד מהחשבון המיוחד של Prime Trust. עם יחס המרה מובטח 1:1 בין USDK ו-USD, הערך המוניטרי נשמר 100%. וגם, חברת ביקורת תספק דוחות חודשיים לשם שקיפות מירבית לציבור.

כדי לחגוג את הרישום, OKEx תשיק מבצע של יומיים יחד עם OKLink, שבו תציע פרמיית המרה של 1% בלעדית למשתמשי OKEx. בזמן המבצע, המשתמשים יכולים להמיר USDT ל-USDK בשער מיוחד של 1 ל-1.01.

"אנחנו נרגשים מהרישום של USDK. עם התמיכה של המטבע היציב החדש, התקדמנו בצעד אחד לאימוץ כלכלה חדשה מבוססת בלוקצ'יין, שמעודדת כלילה פיננסית באמצעות ביטול גורמים מתווכים", אמר אנדי צ'אונג, מנהל התפעול של OKEx. "אנחנו מבינים את המאמצים מבחינת ביקורת חיצונית. אבל עם ההשקה הזאת של מטבע יציב נתון לציות, אנחנו מקווים לספק למשתמשים שלנו חוויית מסחר בטוחה ואמינה שמובטחת על ידי שקיפות רבה וביקורת סדירה. בעתיד, אנחנו מצפים לשילוב של USDK ביישומים יותר מבוזרים בסביבה של OKEx".

למידע נוסף עלUSDK

אודות OKEx

OKEx היא בורסת נכסים דיגיטליים מובילה בעולם עם מטה במלטה, המציעה שירותים מקיפים של מסחר בנכסים דיגיטליים כולל מסחר באסימונים, מסחר בחוזים עתידיים, מסחר בהחלפות תמידיות ועוקב מדדים לסוחרים גלובליים באמצעות טכנולוגיות בלוקצ'יין. כעת הבורסה מציעה יותר מ-400 זוגות מסחר של אסימונים וחוזים עתידיים שמאפשרים למשתמשים למטב את האסטרטגיות שלהם. הפלטפורמה מספקת סביבה בטוחה, אמינה ויציבה למסחר בנכסים דיגיטליים, שמשרתת מיליוני לקוחות ביותר מ-200 מדינות ואזורים.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/51993326/en

אנשי קשר
Jennifer Chow
[email protected]

Vivien Choi
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.