הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מתרחבת בהמבורג

Kolaschnik Partner תצטרף ל-Andersen Tax & Legal בגרמניה

סן פרנסיסקו, 5 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל ממשיכה את התרחבותה בגרמניה, בהודיעה היום ש-Kolaschnik Partner Rechtsanwälte, חברת עורכי דין שעוסקת בדיני חברות ומסחר עם משרדים בהמבורג, משלבת את הפרקטיקה שלה עם Andersen Tax & Legal בגרמניה. המשרד הוא המקום הראשון של אנדרסן גלובל בהמבורג, והמקום השמיני שבו יש לאנדרסן גלובל נוכחות בגרמניה.

Kolaschnik Partner הוקמה בהמבורג ב-2005. החברה, שמנהלים אותה השותפים אלכסנדר ין, ד"ר אלברכט נלז והשותף מנהל המשרד הלגה קולשניק, כוללת צוות של משפטנים שמספק שירותים לחברות בניהול הבעלים וחברות השקעה. השירותים של החברה כוללים חברות ושינויים מבניים, מיזוגים ורכישות, מסחרי וחוזים, מימשל תאגידי ופיננסים, ירושה ותכנון עושר, פרטיות, טכנולוגיית המידע, קניין רוחני, דיני תעסוקה, נדלן וליטיגציה וגישור.

"על ידי שילוב הפרקטיקה שלנו עם Andersen Tax & Legal, אנחנו עכשיו במצב טוב יותר לעזור ללקוחות הבינ"ל הרבים שלנו עם עסקאות גדולות יותר וסוגיות חוצות גבולות", אומר הלגה קולשניק. הוא הוסיף: "מזה זמן רב מבחינתנו שירות לקוחות זה להציע גישה הוליסטית ממקור אחד, וזה מתמזג היטב עם מה שהיעד של הקבוצה של אנדרסן גלובל מתמקד בו כבר שנים -- לספק ללקוחות פתרון חלק, הטוב מסוגו".

"אנחנו מאוד מצפים לעבודה עם עמיתינו החדשים בהמבורג", אומר ד"ר שטפן קראוס, שותף מנהל של Andersen Tax & Legal בגרמניה. "עם הלגה קולשניק ואלכסנדר ין, ששניהם יוצאי Arthur Andersen, והעמיתים החדשים האחרים, אנחנו שותפים לאותה תרבות וליעד של הרחבת המקום בהמבורג, במיוחד בתחום המיסים".

"המבורג היא מרכז כלכלי חשוב בשוק הגרמני, והתוספת של עוד מקום באזור תעזור לנו להוסיף ליכולות הקיימות שלנו בעולם", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "הלגה והצוות שלו הם קבוצה חזקה של מקצוענים עם אותו הלך מחשבה שמספקים שירות הטוב מסוגו".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-144 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20190606005008/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.