הכנס השנתי ה-23 של PMI העמותה לניהול פרויקטים בישראל

יום ג', 18 יונ' 2019 בשעה 08:00
מיקום: מתחם אירועים LAGO
כתובת: פארק האגם המאה ועשרים 6 ראשון לציון (מפה)
משך: 9 שעות
https://pmi-2019.events.co.il/home
אורן שטיינברג קרדיט יח"צ
אורן שטיינברג קרדיט יח"צ
שירי בר קרדיט יח"צ
שירי בר קרדיט יח"צ
משה יונה קרדיט יח"צ
משה יונה קרדיט יח"צ
הודעה לעיתונות

"יוצאים מהקופסה, מובילים את השינוי"

הכנס השנתי ה-23 של PMI העמותה לניהול פרויקטים בישראל

יתקיים ביום ג' 18/6 במתחם הכנסים LAGO ראשל"צ בהפקת קבוצת "אנשים ומחשבים"
בשבוע הבא, יום שלישי ה-18 ליוני, יארח מתחם הכנסים LAGO בראשל"צ את אירוע PMI19, הכנס ה-23 של העמותה לניהול פרויקטים בישראל. הכנס השנה, שמפיקה קבוצת אנשים ומחשבים במלאות 50 שנים לעמותת PMI העולמית, צפוי להיות גדול ומרשים מקודמיו, ויעסוק בתמהיל נושאים מגוון אף יותר מאשר בשנים עברו. באי הכנס יוכלו לבחור בעולמות תוכן בחמישה מסלולים שונים: כלים בניהול פרויקטים, מיתוג מקצועי ומשא ומתן, היבטי ניהול מגה פרויקטים, חדשנות והפקת לקחים, ומסלול "חשיבה מחוץ לקופסה". כמו כן, יתקיימו הרצאות שיועברו על ידי מיטב המומחים ובצדן סדנאות מעשיות בקבוצות קטנות, על מנת ליישם את הידע שירכשו המשתפים בכנס. עוד בכנס השנה, מסלול "מומחה לרגע" המאפשר מפגש בן חצי שעה עם מומחים בתחומים שונים למתן ארגז כלים מקצועי כמו אג'ייל, ניהול זמנים, שיפור פרופיל הלינקדאין וכיו"ב.
"הפעם מביא הכנס מגוון רחב של הרצאות בתמהיל נושאים מגוון, תוך ניסיון לתת מענה לדילמות ולאתגרים בפניהם ניצבים מנהלי פרויקטים- בראיה עתידית. מיטב המרצים בתחום ניהול הפרויקטים יציגו את החידושים בתחום, ויסקרו נקודות חוזק ובעיות שהתגלו בפרויקטים שונים", מוסר אורן שטיינברג, מנהל רפורמות ופרויקטים מיוחדים בעמותת PMI, ממנהלי הכנס, ומספר כי "בכנס השנה יוצגו מתודולוגיות חדשות ויידונו היבטים ניהוליים ודילמות מקצועיות מעולמו של מנהל הפרויקט. בכנס צפויים לקחת חלק מנהלי פרויקטים מכל המגזרים במשק, לרבות ממגזר התעופה והתחבורה, מהנדסי תעשיה וניהול, כלכלנים, אנשי מערכת הביטחון ועוד".
שירי בר, מנהלת פרויקטים ב Ciena ישראל ומנהלת הכנס: "השנה בחרנו בכותרת 'יוצאים מהקופסה, מובילים את השינוי', כאשר השינוי יתבטא ראשית בשינוי מיקום הכנס, מה שיאפשר חידוש וריענון טכנולוגי וחוויתי כאחד. שנית, יורגש שינוי באופי ההרצאות, שיכללו הרצאות פרונטליות וסדנאות מעשיות". מבין משתתפי הכנס: חנה שילדר, ראש מטה חטיבת הרפואה בקופ"ח מאוחדת שתרצה על רפואה היברידית, וד"ר עידו ענבתי מנכ"ל SPACE IL שירצה על הפרויקט שהביא את ישראל לירח. משה יונה, סגן נשיא לכספים ויו"ר POY וארז קוטנר מ PMI-יחלקו את פרסי פרויקט השנה Project of The Year 2019 לפרויקטים מצטיינים.
****אמן אורח בכנס מסיבת החמישים לעמותת PMI- הזמר קובי אפללו .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אנשים ומחשבים.