מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 13/06/2019 11:03
נושא: תיירות
הודעה לעיתונות

7 יעדים מהממים לחתונה על החוף

תתארו לכם חתונה באמצע יום יפה, שמיים מעליכם, האהבה אתכם ואתם מביטים עמוק בעיניים של בחיר/ת לבכם בזמן שהשמש שוקעת מעל האוקיינוס והאורחים שלכם שותים שמפניה סביבכם. נשמע כמו אגדה? Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח, חושפת את המקומות הטובים ביותר לחתונת קיץ על החוף. היעדים האלה יכולים להפוך את חתונת החלומות שלכם מאגדה למציאות. עם וילות צפות, איים טרופיים ועיירות חוף יפהפיות, אלה הם היעדים הרומנטיים והמהממים ביותר לחתונה על החוף. חופים אלה קיבלו את הדירוג הגבוה ביותר עבור יעדים ׳רומנטיים׳, על פי מטיילים שהזמינו עם Booking.com

קודאהיטי באיים המלדיביים
מצאו לעצמכם מיטת שיזוף מוצלת כדי להירגע מכל ההתרגשות של החתונה. קודאהיטי (Kudahitty) הוא אי במלדיביים עם חופים לבנים, מים צלולים ובוהקים, שמיים כחולים בהירים ועצי דקל, ויש לו את כל מה שצריך כדי להיות יעד חלומי לחתונה. הנוף לבדו ידהים את האורחים שלכם בזמן שהכלה מחליפה שמלה בפעם הרביעית או החמישית. צפו בשקיעה על פני האוקיינוס ההודי ב-Coco Bodu Hithi - הדרך המושלמת להפיג את המתח שלפני החתונה, ולהתחיל את החיים המשותפים יחד.

האי טאבוגה, פנמה
מזג האוויר הטרופי, החופים האין סופיים, השמים הכחולים והמקומיים הידידותיים יגרמו לכם להתאהב באי טבוגה (Taboga). האי ידוע גם בשם 'אי הפרחים' והוא ביתה של הכנסייה השנייה העתיקה ביותר בחצי הכדור המערבי. כנסיית סן פדרו (San Pedro) היא מבנה לבן וחלק עם עיצוב פנים קריר ומשרה רוגע, בו תוכלו להתחיל את חיי הנישואים בשלווה משותפת. שווה לבקר שם ולהתמכר להיסטוריה והרומנטיקה של העיירה הקטנה. מלון וילה קפריצ'וסה (Villa Caprichosa) המפואר ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה מחוף הים.

האי טוקוריקי, פיג׳י
טוקוריקי (Tokoriki) הוא אי בפיג׳י המוקף בחופים ארוכים וצמחיה טרופית. מפסגת הר טוקוריקי תוכלו לצפות בשקיעות מדהימות וזהו המקום האידיאלי לטקס החתונה ולהרמת הכוסית הראשונה שלכם כזוג נשוי. טוקוריקי איילנד (Tokoriki Island Resort) הוא אתר נופש יוקרתי עם חוף פרטי, אשר נדמה כאילו נברא במיוחד עבור זוגות טריים. אתר הנופש מציע ספא, מסעדות לאור נרות, וילות פרטיות ורוחות ים קלילות שינעימו את זמנכם.

ליטל קורן איילנד, ניקרגואה
מרגע הגעתכם לנמל באי ליטל קורן (Little Corn Island) אתם תרגישו שהגעתם לגן עדן מפנק עם חופים. מקום מעולה למסיבות חתונה קטנות הוא Little Corn Beach and Bungalow. במרחק הליכה קצרה מהחוף שוכנות וילות עץ המוקפות בעצי דקל ומציעות אזור שליו ומבודד. אם אתם מחפשים פינוק אמיתי, קשה לנצח את Yemaya Island Hideaway בשל מיטות השיזוף המוצלות, הבריכות והנוף המשקיף אל הים.

אאו ת׳ונג נאי פאן נוי, תאילנד
אאו ת׳ונג נאי פאן נוי (Ao Thong Nai Pan Noi) הוא חוף ואתר נופש השוכן במפרץ תאילנד, אליו קל יחסית להגיע מן היבשה, אך עדיין הצליח לשמור על אווירה של בידוד ושלווה. בחוף יש מפל מים והצפייה בו מומלצת במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות, תוך כדי שאתם צועדים יחפים על החול הרך והלבן ומתרשמים מזריחת השמש. מחפשים מקום לחתונה? נסו את Panviman Koh Phangan, מלון הממוקם על גבעה מרשימה ומוקף בעצי דקל, הכולל בריכת אין סוף המשקיפה על המפרץ.

וול-לה-רוז, צרפת
העיירה וול-לה-רוז (Veules Les Roses) בנורמנדי שבצרפת היא מקום חלומי עבור מי שרוצה חתונה בסגנון אלטרנטיבי על החוף. כאן תוכלו ליהנות מהארכיטקטורה הקלאסית ונופים מרגיעים של הים האופייניים לקו החוף הצרפתי, בשילוב כל השירותים להם תצטרכו עבור החתונה הפסטורלית והכל כך מושלמת שלכם. מקום האירוחRelais Hôtelier Douce France הוא בית כפרי מרווח עם גישה נוחה לחוף ולעיירה.

קפדפרה, ספרד
באיים הבלאריים שוכן הכפר קפדפרה (Capdepera) שהגן על עצמו במשך השנים מפני התקפות של שודדי ים, והצליח לשמור על אווירה רומנטית והרפתקנית ברחובותיו שטופי השמש. כשמטיילים במורד הסמטאות המרוצפות באבן לעבר הים, קל לדמיין את הסצנות הדרמטיות שהתרחשו בין החומות והצריחים. למזלם של האורחים שלכם, כיום בכפר עוסקים בעיקר באוכל טוב, מזג אוויר חמים וימים ארוכים בחוף הים. אם תרצו לשהות (ואולי אפילו לערוך את החתונה) במקום בעל היסטוריה מכובדת, התארחו ב-Predi Hotel Son Jaumell שנבנה במאה ה-18.

אודות Booking.com:
חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.com מעסיקה כיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.
במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, כולל הכול, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-27 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.
מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם נוסעים למטרות פנאי או עסקים, לקוחות יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוואת מחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.