אריאל ברונז  קרדיט: עידית הרמן
אריאל ברונז קרדיט: עידית הרמן
אריאל ברונז  קרדיט: עידית הרמן
אריאל ברונז קרדיט: עידית הרמן
הודעה לעיתונות

האמן אריאל ברונז במופע גיוס כספים מיוחד לגמל בברלין ונעילת תיאטרון קליפה ברחוב הרכבת - 27 ביוני בתל אביב

בואו לתמוך בגמל.

מי רוצה סיבוב על גמל?
Who wants a ride on a Camel ?

27 ביוני בתיאטרון קליפה

"מי רוצה סיבוב על גמל? מופע הקאלט של האמן אריאל ברונז רץ ללא תגמול כבר 5 שנים במדבר ונושא דברים בארץ. והנה הוזמן למסע הופעות בברלין וגם שם ידבש בלי גמול. אז כל מי שבא לו לבוא לסיבוב האחרון שלו פה, יתגמל אותו יפה יפה. עזרו לגמל האחרון של המזרח התיכון לרדת לברלין בירת הישראלים, תנו יד לגמל להיגמל מהמשטר החזירי הנוחר בציון!
בואו בכיסים גדולים ונפוחים לשפוך קאש על גב הגמל!
המופע האחרון של הגמל לפני סיבוב ההופעות הוא גם המופע האחרון בהחלט בתיאטרון קליפה שברחוב הרכבת לדורותיו. המקום ינעל שעריו בסוף הלילה.
מופע הקאלט האנטיכרייסטי לציונות, לבורגנות ולשיממון הבוהמה, הוא מסע פנטנסטי חריג המגדיר מחדש מגדר, זהות והתיאטרון באמצעות טקסטים מושרים, החודרים אל התוך של המיניות, האלימות והשיגעון שלנו.
במרכז המופע ניצב דיקטטור-גמל, דמות טראש - פנטזי נוטפת מיניות, שילוב של משורר, מחבל, נביא ומכשפה. נביא זעם. הגמל פוסע על הבמה, יורק טקסטים נפיצים, המערבבים פואטיקה, קללות, סטיות מיניות וחומרי טָבּוּ לכדי שירה. הוא שועט בעקבי פרסות ענק, לצלילי מוזיקת אלקטרו-פאנק מתפוצצת לצד צ׳לו שמימי, שלל תלבושות מרטיטות וסטרפטיז רוחני.
הגמל סוחף את הקהל באווירת קברט עתידני ומסיבת חשק, לסיבוב אל הצד האחר ופותח סתימות בנושאים תקועים כמו מגדר, פוליטיקה, ואסתטיקה.

הגמל: אריאל ברונז
עיצוב, סטיילינג ודקירות בלב: עידית הרמן
מוזיקה אלקטרונית חיה, כינור ובלוני תבערה: סימי לי ג׳ונס
צ׳לו וחגורות חבלה: דניאל מיוני
מחבלות אורחות: מיה לנדסמן, 80 ס״מ של מלכה (לימור אשכנזי) ואום כול תום (קרנית בסון)

מי רוצה סיבוב על גמל? 27 ביוני, יום חמישי בתיאטרון קליפה ברחוב הרכבת 38 בתל אביב , פתיחת דלתות: 21:00, תחילת המופע: 22:00. מחירי כרטיסים: סיבוב למתחילים: 50 ₪, סיבוב למתקדמים: 100 ₪, סיבוב למאסטרים: 150 ₪. סיבוב כרוחב לבכם – בקופה יום המופע. רכישת הכרטיסים באתר תיאטרון קליפה ובטל': 03-6879219, 03-6399090.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.