הודעה לעיתונות

S BLOCK תארח במשותף את פורום הבלוקצ'יין העולמי סינגפור ופרס הבלוקצ'יין העולמי אסיה

ברן, שווייץ, 14 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

אירוע הבלוקצ'יין של אסיה שמאוד מצפים לו פורום הבלוקצ'יין העולמי סינגפור ופרס הבלוקצ'יין העולמי אסיה ייערך ב-22-23 ביוני 2019 ב-Marina Bay Sands בסינגפור. הכנס יכנס יותר מ-4,000 אנשי אליטות מהמימשל, איגודים, גופי רגולציה, מוסדות השקעה, קבוצות מפרויקטי בלוקצ'יין, טכנולוגיות פיננסיות והמדיה כדי לדון במגמות וחידושים בענף, ובמשותף להעניק הכרה לחלוצי הענף ותרומות לקידום הענף והשגת פיתוח טוב ומהיר!

את פורום הבלוקצ'יין העולמי סינגפור ופרס הבלוקצ'יין העולמי אסיה תארח במשותף S BLOCK. כפלטפורמה לניהול נכסים דיגיטליים שצומחת במהירות, S BLOCK פותחה עבור קהילת הבלוקצ'יין. המטרה של הפלטפורמה הצומחת במהירות הזאת היא לשרת את הסביבה הפיננסית הדיגיטלית והיעד הוא להיות מסחרית עד סוף 2019. הסיסמה של S BLOCK היא "שחררו את הנכס הדיגיטלי שלכם".

הפלטפורמה גם מספקת למשקיעים גישה למטבעות קריפטו מרכזיים כמו ביטקוין (BTC) ואתריום (ETH) וגם מטבעות קריפטו נישתיים, כדי להפוך את הגישה לשווקים ליותר שוויונית למשקיעים. עם תרבות תאגידית מצוינת וניסיון טכני מוביל, S BLOCK ערוכה להפוך למובילת השוק בענף הבלוקצ'יין.

פורום הבלוקצ'יין העולמי סינגפור יאסוף מוסדות מובילים כמו EY, PwC, R3, לנובו, וואווי, Dubai Blockchain Centre ועוד, כדי שישתפו את הציבור הרחב בדעות ובפרויקטים שלהם. נושאים שבמרכז העניין הציבורי כמו רגטק, ציות וטכנולוגיות מתפתחות יידונו בפירוט. הדוברים המפורסמים שלנו ישתפו תובנות בלעדיות על מדיניות רב לאומית והיתרונות של בלוקצ'יין, ישתפו את המגמות האחרונות ויחזו את העתיד של הבלוקצ'יין. WBF Singapore מכנס את כל העוסקים בבלוקצ'יין והמעריצים שלו להשתתף באירוע. אנחנו מצפים לאסוף את המוחות הטובים ביותר באסיה כדי לנתח את הבלוקצ'יין באמצעות רעיונות חדשניים, טכנולוגיות מתקדמות וניתוח מדויק.

הרבה ידוענים ומומחים מהענף יתאספו כדי לדון במגמות האחרונות בענף, להציג פרויקטים חדשניים, לחקור את הסיכויים של הענף ולהשלים הפצה גלובלית על המפה הכללית של עולם הקריפטו. המשתתפים מאוד יצפו להופעה של S BLOCK בפורום. כשטכנולוגיית הבלוקצ'יין זוכה בהדרגה להכרה מהמיינסטרים ועם הכיוונון ארוך הטווח ברמה הנמוכה של שוק מטבעות הקריפטו, S BLOCK תמשיך לנצל את החוזקות שלה כדי לאפשר את הענף מבפנים ומבחוץ. S BLOCK תמשיך לעבוד קשה עם הצוות המייסד המעולה, התרבות התאגידית המצוינת והניסיון הטכני המוביל.

אנשי קשר
SBLOCK FOUNDATION PTE. LTD
Jennifer Bialek
[email protected]
www.sblock.com

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190614005232/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.