מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 20/06/2019 13:19
נושא: תיירות
הודעה לעיתונות

בדיקה וחקר שוק אזורי להשגת מחיר השכירות המקסימאלי

חברת Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח, בדקה יותר מ-28 מיליון מקומות אירוח ביותר מ-146,000 יעדי החופשה באתר - ובחרה מתוכם שישה יעדים אידיאליים למטיילים הסובלים מרגישות יתרה. הסוף לאף המנוזל והגירודים בעיניים יכול להתחיל כבר בקיץ הקרוב ביעדים המאפשרים חופשה נקייה מהתקפי אלרגיה. החל ממקומות בהם מזג-האויר חם לאורך כל השנה, כך שספירת האבקנים בהם נמוכה, ועד יעדים בהם ישנו אוויר הרים צלול שמחטא את הסינוסים. מיעדים מדבריים עם מעט צמחייה ועד יעדים בוציים במיוחד – Booking.com חושפת שישה יעדים ברחבי העולם עם ספירת אבקנים נמוכה במיוחד.

גראן קנריה, ספרד
ביקור באי היפהפה גראן קנריה (Gran Canaria), שנמצא באיים הקנריים, יבטיח הנאה משמש ומזג-אויר חם לאורך כל ימות השנה. בשל מזג האוויר החם המתמשך, הצמחים הטרופיים באי נמצאים בפריחה מתמדת ולכן כמות האבקנים באוויר נמוכה במיוחד. מטיילים שנוטים לסבול מאף מנוזל כתגובה אלרגית יוכלו ליהנות מחופשה נטולת התעטשויות.

היכן ללון: לינה במלון הדירות B´SLOW San Agustín, מספקת תמונות נוף ציורית המשקיפה לחוף לאס בוראס (Las Burras Beach). השהות במלון הדירות מציעה תחושת אירוח ביתית עם מטבח מאובזר, וכן בריכה פרטית ומרפסת. את היום מומלץ לחתום בבריכה הפרטית אחרי יום של בטן-גב בחוף הסמוך.

קורונט פיק, ניו זילנד
גשם או שלג יכולים להפחית את ספירת האבקנים באמצעות שטיפת האבקנים מן האוויר ולהפחית את הסיכוי להתקף אלרגיה. קורונט פיק (Coronet Peak) שבניו זילנד עונה על הצורך בחופשה בה אפשר לנשום אוויר צח. כמו כן, המקום מציע גם חופשת סקי במדרונות המושלגים, כאשר זוהי בדיוק התקופה בה החורף מגיע לניו זילנד.

היכן ללון: מקום האירוח The Canyons B&B מציע לינה לצד הנופים של ההרים הסמוכים, שוטאובר ריבר (Shotover River) וקורונט פיק (Coronet Peak). המקום אפוף אווירת אירוח ביתית ומקנה תחושה נעימה בחופשה הרחק מהבית בחציו השני של הכדור, כשהוא מהווה מקום שהיה יחסית מבודד בו אפשר להרים את הרגליים ולהירגע אחרי יום של גלישה במדרונות הסקי.

קולורדו ספרינגס, ארה"ב
כדי להנות מחופשה ללא התקפי אלרגיה כדאי לתכנן חופשה בקולורדו ספרינגס (Coloardo Springs). בחודשי הקיץ והסתיו (במיוחד ביולי ובאוקטובר) יש מעט צמחים בסביבה המדברית והיבשה, מה שמאפשר מצד אחד לנקות את הראש והמחשבות ומצד שני לתת לעיניים המגרדות קצת מנוחה. האיזור מציע מבחר אתרים הפופולריים, כמו גן האלים (Garden of the Gods), פייקס פיק (Pikes Peak) ושבעת מפלי ברודמור (Broadmoor Seven Falls).

היכן ללון: באתר הנופש Cheyenne Mountain Resort Colorado Springs, A Dolce Resort ניתן ליהנות מהנוף המדהים של הר שאיין (Cheyenne Mountain) ומחמש בריכות שחייה, מגרשי טניס פתוחים ומקורים, אגם בגודל 100 דונם המיועד לשייט וספא בשירות מלא. לאחר ביקור באתרים אלו מומלץ להתפנק בארוחה טובה במסעדת Mountain View, או לשתות קוקטייל מפנק ב-Elevations Lounge.

סקוטלנד, בריטניה
אזור ההיילנדס הסקוטיים הוא האזור האידיאלי למטיילים הסובלים מאף מנוזל כתוצאה מאלרגיה, בזכות כמות הגשם הגדולה, עונת המעבר הקצרה וכמות העצים המינימלית. השטחים הפתוחים וההרריים מוסיפים גם הם להפחתת כמות האבקנים שבאוויר, במיוחד כיוון שהצמחייה באזורים אלו יחסית נקיה מאלרגנים.

היכן ללון: בית הנופש Air an Oir - Skye Self Catering נמצא בפורטרי (Portree), ויש בו מרפסת עם נוף מקסים לים, אשר בזכותו האוויר מלוח ומרענן. במהלך החופשה מומלץ לבקר במזח פורטרי (Portree Harbour) ולהתפעם מהנוף תוך כדי הליכה לאורך מפלי לילט (Lealt Falls).

מרזוגה, מרוקו
העיירה הקטנה מרזוגה (Merzouga) נמצאת במדבר סהרה, והיא מציעה לסובלים מאלרגיות הפוגה מבורכת, בזכות האקלים החם לאורך כל השנה ומעט הצמחייה שבאזור. ניתן להתרשם מדיונות החול הקסומות תוך כדי רכיבה על גמל, או לבחור בצפייה בפלמינגואים באגם מרזוגה (Lake of Merzouga).

היכן ללון: מקום האירוח Luxury Camp Berber Experience, הוא אתר גלאמפינג - אוהל יוקרתי. במקום פועלת מסעדה המציעה מגוון מנות מרוקאיות אותנטיות.

ויסלר, קנדה
בוויסלר שבקולומביה הבריטית (Whistler, British Columbia) אפשר לשאוף את אוויר ההרים הצלול עמוק לריאות. וויסלר היא המקום האידיאלי לחובבי הסקי והסנובורד, וביתם של אחד מאתרי הסקי הגדולים בצפון אמריקה - וויסלר בלקומב (Whistler Blackcomb). הר וויסלר בדרך כלל פתוח לגולשי סקי וסנובורד עד סוף מאי. חובבי הטראקים שיבחרו להחליף את מגלשי הסקי בנעלי הליכה, יכולים למצוא באזור גם מסלולים פופולריים כמו פארק לייקסייד (Lakeside Park), אגם צ'יאקמוס (Cheakamus Lake) ושביל סידרס העתיק (Ancient Cedars Trail).

היכן ללון: אכסניית Whistler Lodge Hostel מציעה אירוח שווה לכל כיס במיקום אידיאלי, במרחק נסיעה קצרה מקריקסייד (Creekside). בבית האירוח נהוג להחליף ספרים וחוויות עם מטיילים אחרים בזמן בישולי ארוחות משותפים במטבח, או לשחרר את השרירים בסאונה שבמקום.

אודות Booking.com:
חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.com מעסיקה כיום יותר מ-17,500 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.
במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, כולל הכול, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-28 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-148,000 יעדים ב-229 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.
מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה של Booking.com, כך שלא משנה אם נוסעים למטרות פנאי או עסקים, לקוחות יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוואת מחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח של החברה, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.