מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 25/06/2019 11:16
נושא: טכנולוגיה והייטק
ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט צילום: יח"צ
ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט צילום: יח"צ
הודעה לעיתונות

רד האט מדווחת תוצאות הרבעון הראשון של שנת הכספים 2020

רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח דווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2020 שלה, שהסתיים ב- 31 במאי 2019.

"אנו ממשיכים לקדם את הפוטנציאל של מפתחים וארגונים, מאפשרים ללקוחותינו להצליח בבניית הדור הבא של תשתיות IT יישומים בעידן הענן ההיברידי", אמר ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט. "הלקוחות מגלים עניין רב בטכנולוגיות רד האט, כשההוכחה היא נוכחות שיא של קרוב ל- 9,000 משתתפים בכנס Red Hat Summit שהתקיים בבוסטון בתחילת חודש מאי, והיה אירוע המשתתפים הגדול שלנו. הכרזנו בו על הזמינות של Red Hat Enterprise Linux 8 ו- OpenShift 4, שמתבססות על ההיסטוריה המוכחת שלנו באספקת חדשנות יוצרת ערך עסקי עבור לקוחותינו. התלהבות הלקוחות באירוע הייתה רבה, ובאה לביטוי בתוצאות הרבעון, בו הוספנו יותר מ- 90 לקוחות OpenShift חדשים".
"הרבעון הראשון היה התחלה חזקה לשנת הכספים 2020, עם גידול דו ספרתי במספר מדדים פיננסיים שלנו, כולל גידול שנתי של 15% בהכנסות בדולר אמריקאי, או 18% במטבע קבוע; וגידול של 24% בדולר אמריקאי או 29% במטבע קבוע בהכנסות הקשורות לפיתוח יישומים וטכנולוגיות חדשות אחרות" אמר אריק שנדר סגן נשיא בכיר וה- CFO של רד האט. "תנופת העסקאות הגדולה שלנו נשארה חזקה, כאשר הכפלנו את מספר העסקאות של יותר מ- 5 מיליון דולר, וחווינו גידול של 15% במספר העסקאות של מעל מיליון דולר לעומת השנה הקודמת. רבות מעסקאות אלה כללו טכנולוגיות חדשניות, כולל עסקת OpenStack ביותר מ- 5 מיליון דולר, והעסקה הגדולה ביותר שלנו אי פעם לאחסון ו- Hyperconverged ביותר מ- 15 מיליון דולר. סדר הגודל של הצלחותינו מוכיח כי לקוחות יכולים לממש ערך משמעותי ברחבי פורטפוליו המוצרים שלנו".

  • ההכנסות ברבעון הראשון היו 394 מיליון דולר – גידול דולרי של 15% ו- 18% במטבע קבוע.
  • הכנסות ממנויים הקשורות לפיתוח יישומים וטכנולוגיות חדשות אחרות – 235 מיליון דולר – גידול של 24% בדולר אמריקאי, או 29% במטבע קבוע.
  • הכנסות מהדרכה ושירותים הגיעו ברבעון הראשון ל- 119 מיליון דולר - גידול של 17% בהשוואה שנתית במונחי דולר אמריקאי, או 22% במטבע קבוע.
  • ההכנסות הדחויות הגיעו בסוף הרבעון ל- 2.8 מיליארד דולר – גידול של 14% מול אותו רבעון אשתקד במונחי דולר אמריקאי, או 17% במטבע קבוע.
  • תזרים המזומנים התפעולי GAAP עמד בסוף הרבעון על 460 מיליון דולר – גידול של 33% מאותו רבעון לפני שנה.
  • הרווח הנקי GAAP ברבעון היה 141 מיליון דולר, בהשוואה ל- 113 מיליון דולר באותו רבעון לפני שנה.

אודות רד האט
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תוכנה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של ה-IT. רד האט ישראל ממוקמת ברעננה ומונה כ-250 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.
למידע נוסף www.redhat.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.