הודעה לעיתונות

ההשקה הגלובלית של S BLOCK, יצאה לדרך בסינגפור ב-22 ביוני

ברן, שווייץ, 24 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE) :

הכנס 2019 WBF Singapore Technology Conference שמפורסם בכל העולם נערך ב-Marina Bay Sands Hotel ב-22 ביוני 2019. S BLOCK, המארחת המשותפת של הכנס, חשפה את עצמה והכריזה על המשימה שלה "שחררו את הנכס הדיגיטלי שלכם" בפעם הראשונה. הכנס כינס אנשי אליטות רבים מהענף ומעריצי בלוקצ'יין מכל העולם, כולל יותר מ-500 ותיקי הענף מיותר מ-30 מדינות, כגון שווייץ, גרמניה, צרפת, רוסיה, יפן, קוריאה, ברזיל, אוסטרליה, ארגנטינה וקנדה. האנשים מהתחום שיתפו תובנות עמוקות מהענף הגלובלי. הכנס הזה מושך תשומת לב רבה מכל ענף הבלוקצ'יין הגלובלי.

S BLOCK יצאה לדרך בסינגפור

בבוקר של ה-22 ביוני, איוואן - הנשיא של S BLOCK Global Foundation, הוזמן לשאת את הנאום המרכזי, "ארנק המטבעות הדיגיטליים מהדור הבא". בכנס הזה, S BLOCK הושקה רשמית ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם, וסללה את הדרך לעתיד גלובלי ללא גבולות. בה בעת, S BLOCK גם חתמה על הסכם אסטרטגי עם DUSD ו-WBFex באירוע הזה, שיאיץ את הפיתוח של S BLOCK.

בערב של ה-22 ביוני, S BLOCK הייתה נותנת החסות הבלעדית של האפטר פרטי "ליל המזל". התותחים הכבדים של הענף התכנסו ביחד לשתף תובנות על הענף, והעלו עניינים ייחודיים לגבי המגמה החדשה של התפתחות הענף ב-2019.

המסע הגלובלי של S BLOCK

כנקודת השיא של הכנס WBF World Tour Singapore Technology Conference, הוזמנו פול ברודי - מנהל טכנולוגיות בלוקצ'יין של ארנסט & יאנג, פרנקלין ריצ'רדס - מייסד שותף של לייטקוין, ד"ר דניאל דימרס - PwC Strategy & Partner, טום מנר - אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ומנהלים בכירים רבים אחרים מהענף, שהתמקדו בפרקטיקות של טכנולוגיות רגולטוריות ועתיד דיגיטלי כדי לספר על המגמות בתקופת הבלוקצ'יין 2.0. שני ימים של התכנסויות, כולל 4000+ מומחים מהענף, 500+ שותפים מהמדיה ו-100+ דוברים בהחלט הפכו אותו לאירוע מהנה שיתקבל היטב אצל משתמשי ומעריצי הבלוקצ'יין.

כדי לשפר עוד את התסדיר של הסביבה ולחזק את התחרותיות של המוצר, S BLOCK תמשיך לפתח עסקים פיננסיים דיגיטליים בעולם, ולבסוף תיצור סביבה פיננסית דיגיטלית גלובלית שלמה. המטרה של S BLOCK תהיה לבצע את המשימה של "להפוך נכסים ליותר חופשיים" ולהתרחב גלובלית כדי ליצור עתיד טוב יותר.

אנשי קשר
SBLOCK FOUNDATION PTE. LTD
Jennifer Bialek
[email protected]
www.sblock.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.