הודעה לעיתונות

Phunware מציעה את אסימון השירות Phun בכל העולם

אוסטין, טקסס, 26 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

Phunware, Inc. (NASDAQ: PHUN) פלטפורמת ענן ארגוני משולבת במלואה למובייל שמספקת מוצרים, פתרונות, נתונים ושירותים למותגים בכל העולם, הודיעה שאסימוני השימוש Phun זמינים עכשיו לרכישה בשווקים בינ"ל.

"Phun הוא אסימון שירות חדש שמאפשר לקהילה הבינ"ל להשתתף בחילופי המידע מבוססי הבלוקצ'יין ובסביבת הנאמנות במובייל שלנו כשאנו חותרים לאימוץ גלובלי על ידי המיינסטרים ורישומים עתידיים בבורסות", אמר רנדל קראודר, מנהל התפעול הראשי של Phunware.

Phunware היא חברה שהמטה שלה באוסטין, טקסס עם עשר שנות הצלחה בעבודה עם הארגונים הגדולים ביותר בעולם. בין אם זה לאפשר חוויות משחקים וסרטים אופפות עבור Paramount Pictures International, הפעלת חומרה של Juniper, סיסקו או HP Aruba לשירותי מיקום באמצעות אפליקציות או שילוב של תיקים רפואיים אלקטרוניים כמו Epic או Cerner לחוויות מטופלים בשירותי הבריאות, מוצרי הריבוי מסכים כשירות (MaaS) של Phunware עוזרים לחברות Global 1000 לתקנן ולמטב את יוזמות המעורבות, ניהול והפקת כסף שלהן עבור מכשירי וקהלי iOS ואנדרואיד במאות אלפי עסקאות אפליקציות בשנייה בכל העולם.

"פלטפורמת ה-MaaS שלנו מגיעה ליותר ממיליארד מכשירים ייחודיים בחודש ומעבדת בממוצע 4 מיליארד אירועים ביום בכל העולם", אמר אלאן ס. ניטובסקי, מייסד שותף ומנהל עסקים ראשי של Phunware. "לפני ההנפקה בסוף השנה שעברה, המשקיעים האסטרטגיים העיקריים שלנו כללו את סיסקו סיסטמס, סמסונג, WWE ו-PLDT, ואילו ערכת פתרונות המובייל שלנו נתנה מענה לצורכי התוכנה, נתונים ואפליקציות של ארגונים מאוד מגוונים כמו ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL), נסקאר והמשחקים האולימפיים בתחום הספורט ועד למקבילים שווי הערך שלהם בוורטיקלים כמו קמעונאות, נדלן, שירותי בריאות, טכנולוגיה, תעופה ואירוח".

כדי לציית לסביבה הרגולטורית העכשווית, Phunware השיקה לאחרונה את מבנה האסימון הדואלי שלה. Phun הוא אסימון שימוש שמאפשר לצרכנים להפיק כסף מהפעילות הדיגיטלית שלהם כאשר הם מתנהגים באופן רווחי עם מותגים, ואילו PhunCoin נשאר אסימון אבטחה מציית שמאפשר לצרכנים להפיק כסף מהזהות הדיגיטלית שלהם ומציע למחזיקים באסימונים דיבידנד PhunCoin.

לאור הסביבה הרגולטורית העכשווית, Phun יהיה זמין בהתחלה רק מחוץ לארצות הברית וקנדה. משקיעים מחוץ לארצות הברית וקנדה יכולים לרכוש Phun על ידי רישום באתר https://buy.phuntoken.com/.

למידע נוסף על Phunware, בקרו בבקשה באתר https://www.phuntoken.com/או תפנו בדואל לכתובת [email protected].

אנשי קשר
יחסי ציבור ושאלות מהמדיה:
Brent Brightwell
[email protected]
T: (512) 693-4199 x6604
קשרי משקיעים:
Phunware, Inc.
[email protected]
T: (512) 693-4199

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.