הודעה לעיתונות

הופעת הבכורה של השם אנדרסן בכוויית

סן פרנסיסקו, 27 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל הודיעה היום שאחת מהחברות לראיית חשבון החשובות בכוויית תחנוך את השם אנדרסן שם, בהרחיבה את הנוכחות של אנדרסן גלובל במזרח התיכון. Causeway Company For Financial Management Consulting W.L.L. בכוויית תהיה עכשיו Andersen Tax בכוויית.

החברה הצטרפה לאנדרסן גלובל כחברת שיתוף פעולה בשנה שעברה ותהיה עכשיו חברה מלאה של האיגוד הבינ"ל. Andersen Tax בכוויית תמשיך לספק שירותי ראיית חשבון ושירותי מזכירות תאגידיים ליחידים וחברות במגוון רחב של ענפים.

"יש לנו מסירות משותפת לענות על הצרכים של לקוחותינו, ומאז שהפכנו לחברת שיתוף פעולה, התחילו להעריך את האופן שבו אנשי המקצוע בחברות החברות וחברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל צומחים ביחד כארגון. אנחנו מבינים את ההשפעה של עבודה עם אנשים שחושבים כמונו ברחבי העולם ששותפים למחויבות שלנו לספק שירות חלק בכל העולם", אמר המנהל הכללי של Andersen Tax בכוויית.

"כווית היא שוק חשוב עבור הלקוחות שלנו, כי המזרח התיכון רבתי, הכלכלה שלו וההתפתחות של מדיניות מס במדינות ממשיכים להתרחב", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "יראו את השם אנדרסן בכוויית וידעו שהוא בעל משמעות נרדפת לשקיפות, אחריות ויושרה".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-144 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.