מפרסם: קרנית בסון יחסי ציבור
תאריך: 30/06/2019 14:31
נושא: מוזיקה
הודעה לעיתונות

Kebu מגיע לראשונה לישראל ערב של סינתיסייזרים על טהרת האנלוגי !

הופעה אחת בלבד
28 בנובמבר - מועדון התיאטרון - תל אביב
https://www.youtube.com/kebunator

סבסטיאן "קיבו" טיר הוא אמן מפינלנד, שזכה בפרס Schallwelle בשנה שעברה - הפרס הגרמני למוסיקה אלקטרונית - האמן הטוב ביותר 2017.
קיבו עושה מוזיקה סינתיסייזרית מלודית באמצעות סינתיסייזרים אנלוגים בלבד. המוסיקה שלו נבדלת לא בשל טכניקה האנלוגית, אלא גם בשל הופעה חיה שובת לב. לערוץ הYouTube שלו מעל 40 מיליון צפיות והערכה רבה. הגישה של קיבו היא אבסלוטית- הוא עושה כמעט הכל בעצמו, הלחנה, הפקה, גרפיקה, עיצוב דף אינטרנט, כמו גם צילומי וידאו ועריכה. למרות המקוריות, קיבו רוצה לבנות גשר עם המוזיקה שלו משנות השבעים והשמונים להווה.
בראיון עיתונאי הוא אומר: "אני מנסה להמשיך לפתח את המוסיקה הסינתיסייזרית המלודית שהגיעה לשיאה בשנות השמונים, אבל קצת מתה ופילסה את מקומה לאלקטרו-קלאב". הקונצרטים של קיבו מוקפים בחום ובשמחה, כמו גם ארסנל ענק של סינטיסייזרים אנלוגיים, אשר מזכיר את מיטב אומני הסינתיסייזר משנות השבעים והשמונים. העיתונות השבדית כתבה כי "יורשו של ג'רה הגיע". אלבום הבכורה של קיבו מ -2012, ל"יופיטר אנד באק ", היה מחווה למוסיקת הסינתיסייזר הגדולה שגדל בה. האלבום התקבל היטב - הוא הגיע הישר למקום 30 במצעד המכירות האירופאי.
האלבום אף היה מועמד והגיע גם במקום השלישי "Best International Album" בפרסי המוזיקה 2017. ב2018 קיבו הוזמן על ידי עיר הולדתו, Kristinestad, להופעה מיוחדת בחגיגות השנה.

Kebu
הופעה אחת בלבד !!!!

הפקה: EGOeast הפקות

28 בנובמבר – בשעה 21:00 - מועדון התיאטרון - תל אביב

מחיר כרטיס-החל מ 250 ₪
הופעה בעמידה

רכישת כרטיסים: אתר "לאן": www.leaan.co.il כותרת הקישור לתצוגהאו בטלפון 8780*
---------------------------------------------------------------
ברקת סוסיה שהינו, 052-6616360 - קרנית בסון, יחסי ציבור, 052-4299441

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.