הודעה לעיתונות

שיטת רפואה חדשנית: "רפואה האולטימטיבית" מייסודו של ד"ר יצחק דרימר

==
רפואה שמשלבת לראשונה באופן שיטתי בין מדע הרפואה, רוח ופיסיקה קוונטית
==

החיים בעולם המודרני מזמנים חיים תחת לחצים נפשיים לא פשוטים. לצד אלו אנו עדים ליותר ויותר אנשים שסובלים מכאב פיזי בלתי מוסבר, חולי מתמשך או כאב המשבש את האיזון וההרמוניה הפנימית בחייהם.
ד"ר יצחק דרימר, מנהל מרכז דרימר לבריאות, פיתח שיטת טיפול חדשנית – רפואה אולטימטיבית – זו שיטה רפואית חדשנית הבוחנת את מכלול הכאבים הנפשיים והפיסיים של האדם ומציעה טיפול חדשני שמצליח גם היכן שטיפולים אחרים עלולים לא להצליח.

ד"ר יצחק דרימר

ד"ר לכירופרקטיקה, בוגר אוניברסיטת M.S.U בין המובילות בארה"ב, ואוניברסיטת PALMER המייסדת והמובילה בתחום הכירופרקטיקה העולמית.
ד"ר דרימר, הביא לישראל את שיטת ה NSA, כירופרקטיקה מתקדמת לטיפול בעמוד השדרה, גב, צוואר ומחלות כרוניות הקשורות במערכת העצבים.
"דרך שיטת ה NSA הבנתי שניתן להתקדם מהנקודה הזאת לעוד נגזרות של המוח ונגזרות של מערכת העצבים" אומר ד"ר יצחק דרימר. "מניסיוני במשך 25 שנות טיפול, אספתי כלים נוספים ומשמעותיים מתחומי הבריאות האולטימטיבית וממספר תחומי בריאות נוספים. שילוב התחומים יחד הביא אותי להבנה מדויקת של תלות מערכות גוף האדם האחת בשנייה ולראייה הכוללת שלהם. הבנה זו הביאה אותי לטפל בצורה קצת שונה בכל מטופל, בכל חולי ובכל בעיה וכך לפתור מהשורש בעיות שמערכות בריאות מתקשות בהן".

רפואה אולטימטיבית כדרך לפתרון שורש של בעיות בריאות כרוניות וכאב

ברשת המרפאות "מרכז דרימר לבריאות" נעשה שימוש במספר שיטות טיפול הנמצאת בחזית המדע כיום – ביניהם הרפואה הקוונטית. שיטה זו מבוססת על מגע מושכל בקצות אצבעות הידיים אשר משפיע באופן ישיר על התנהגות גלי המוח ומערכת העצבים של האדם.
שיטה זו מיושמת באמצעות שיטת Q.M.M - Quantum Mind Medicine -, שיטת טיפול שפותחה בארה"ב ושד"ר יצחק דרימר היה בין מייסדיה.
"כאשר אדם נפגע או הופך לחולה, מערכות העצבים ובעקבותיהן מערכות הגוף יוצאת ממצב מאוזן ומשתבשות. לכן המחלות הביולוגיות, הכאבים והלחצים השונים המשבשים את אורח החיים הבריא והתקין הם לרוב רק סיפטום. בשיטות הרפואה האולטימטיבית, דרך שילוב כוחות של מספר תחומים, אני מאתר ומטפל במקור האמיתי של הכאב והחולי ופותר אותן השורש".

לפרטים נוספים ולתאום ראיונות עם ד"ר יצחק דרימר, אנא פנו למנהל השיווק והפרסום ב ContentoNow, אלון חסיד: 054-6668988, או במייל: [email protected]
או ישירות לד"ר דרימר – 054-2026027

אתר מרכז דרימר - http://dreamercenter.co.il/

פייסבוק https://www.facebook.com/dreamerwellnesscenter/?ref=br_rs
יוטיוב: https://bit.ly/2YmkbLt

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.