הודעה לעיתונות

גאווה וכבוד למכללה האקדמית צפת על זכייתה בפרס לאיכות ומצוינות מטעם משרד ראש הממשלה לשנת 2018

הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות מטעם משרד ראש הממשלה לשנת 2018 הוענק למכללה האקדמית צפת. בנימוקי ועדת השיפוט העליונה בראשות השופט עזרא קמא נאמר: "המכללה האקדמית צפת מטמיעה בהצלחה ערכים כמו מקצוענות, רב תרבותיות, פיתוח טכנולוגי, בקרה ושירותים. מתוך שאיפה ליישום שיטתי, בנתה הנהלת המכללה תוכנית עבודה ומתוך היעדים נבנו מדדי הצלחה ולוח זמנים לביצוע. המכללה פועלת להפיכתה למנוע צמיחה כלכלי וחברתי לעיר צפת ומעמיקה את שיתוף הפעולה עם הפקולטה לרפואה בגליל. המכללה הגיעה לשיפור בתוצאות התקציביות מה שסייע לבניית תשתיות לרווחת הסטודנטים, העובדים והקהילה המקומית, ועל כך הוענקו למכללה 5 כוכבי מצוינות בקטגורית ארד".

פרופ' אהרן קלרמן נשיא המכללה האקדמית צפת "הזכייה בפרס היא מקור גאווה גדול למכללה, לכל העובדים והמנהלים. הרמה אליה הגענו הינה בזכות עבודה משותפת ותרומה של כל אחד ואחת מעובדי המכללה לארגון."

עו"ד אריה הרמלין יו"ר הועד המנהל של המכללה "תחרות זו היא היוקרתית ביותר בתחום האיכות והמצוינות במדינת ישראל. הפרס הוא הוקרה על איכות ומצוינות, לצידה של השקעה מיוחדת של הנהלת המכללה, הסגל האקדמי והמנהלתי בקידום, והנגשת ההשכלה הגבוהה לתושבי הגליל, ואני מודה להם על כך".

הגאווה היא כפולה: 2 מוסדות חינוך מצפת מתוך 14 המועמדים שנגשו לתחרות זכו בפרס הלאומי לאיכות ומצוינות: המכללה האקדמית ובית הספר הרב תחומי בעיר.
הפרס הוענק למכללה במעמד שרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת שאשא ביטון, נציב שרות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ וחברי ועדת השיפוט. את הפרס קיבל בשם המכללה המנכ"ל היוצא שמואל הר נוי. יחד עמו השתתף בטקס משה אסף ,מנהל משאבי אנוש ואיכות, שריכז את תהליך הכנת המכללה לתחרות.

לתחרות נגשו 100 מעומדים מהם נבחרו רק 14 שזכו בקטגוריה זו או אחרת. רק שתי מכללות ובהן המכללה האקדמית צפת, זכו בפרס מתוך 64 מוסדות אקדמיים ברחבי הארץ. זו פעם שנייה בה זוכה המכללה להוקרה מיוחדת. בשנת 2012 זכתה המכללה לתעודת ציון לשבח על הישגיה בתחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות במגזר העסקי ע"ש יצחק רבין.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- המכללה האקדמית צפת.