הודעה לעיתונות

הרופא של הספורטאים והסלבס בישראל נחשף וחושף את הסוד איך באמת ניתן לרפא מחלות ופגיעות

פסקל ברקוביץ, ספורטאית פר-אולימפית עטורת מדליות שמתכוננת כיום לאולימפיאדת טוקיו 2020, הרביעית שלה עד כה, חותרת במרץ לקו הסיום בקיאק הספורטיבי שלה. היא מעולם לא נתנה לסיפור חייה, הכולל קטיעת רגליים בגיל 17, לעצור אותה.
פסקל היא בין המטופלים הרבים שחבים את הצלחתם הפיסית והמנטלית לד"ר יצחק דרימר. היא מטופלת במרפאתו של ד"ר דרימר כבר שנים רבות 'לצרכי תחזוקה בלבד' לדבריה, "אני מטופלת אצל ד"ר דרימר עוד מהאולימפידה הראשונה שלי ב - 2008, הטיפול הייחודי שלו שומר על התפקוד של המערכת הנוירולוגית שלי תקינה.
תוכלי לספר על מקרה שהוא ריפא אותך? "זה בדיוק העניין, בזכותו מעולם לא נפגעתי ולא נפצעת ונשארת במצב מציין כדי להתחרות. כיום אני אחת המתחרות המבוגרות בעולם באולימפיאדה".

ויטל זינגר, סגנית אלופת אירופה לריקודים סלונים ומקום שלישי בעולם, עולה לבמת התחרות ופוצחת בריקוד סוער בכיסא גלגלים. רק מעטים יודעים שויטל עברה שנים קשות של טיפולים המלווים בכאבים שהלכו וגברו עד שבזכות רופא אחד עם שיטות וידע אשר חורגות מהטיפול הקונבנציונלי, הצליחה להחלים ולחזור לספורט ולתחרויות.
"אני חבה את השינוי הזה לד"ר יצחק דרימר" מספרת זינגר "הוא היחיד שהצליח להזיז לטובה את מצבי הבריאותי. תוך כמה טיפולים הפגיעה הרב מערכתית שלי, שבמשך שנה רק הלכה והתדרדרה, תוך שאני עוברת להשתמש במשככי כאבים וקאנביס רפואי, הראתה שיפור משמעותי".
ואיך את היום? תוך כמה חודשים חזרתי לעצמי לחלוטין. היום אני שוב בספורט, בתחרויות ועל הבמה וזה רק בזכות המקצועיות וההקשבה של ד"ר דרימר למצבי הבריאותי, שבנה עבורי את הטיפול הנכון.
ד"ר יצחק דרימר, כירופרקט, בוגר אוניברסיטת M.S.U בין המובילות בארה"ב, ואוניברסיטת PALMER המייסדת והמובילה בתחום הכירופרקטיקה העולמית. בישראל ייסד ד"ר דרימר את שיטת 'הרפואה האולטימטיבית' המשלבת כלים משמעותיים מתחומי הבריאות "שילוב התחומים יחד הביא אותי להבנה מדויקת של תלות מערכות גוף האדם האחת בשנייה ולראייה הכוללת שלהם". מסביר דרימר, "הבנה זו הביאה אותי לטפל בצורה קצת שונה בכל מטופל, בכל חולי ובכל בעיה וכך לפתור מהשורש בעיות שמערכות בריאות מתקשות בהן, לכן קראתי לשיטה 'רפואה אולטימטיבית'".

לקביעת ראיון עם ד"ר דרימר או/ו ספורטאים וספורטאיות מהמובילים בישראל שטופלו במרפאתו ולקבלת חומרים נוספים לפרסום, אנא פנו למנהל השיווק והפרסום ב ContentoNow, אלון חסיד: 054-6668988, או במייל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.