הודעה לעיתונות

Blue Magic Inc. תשיק את japanese-cuisine.com, תוך שימוש בלמידה מתוקשבת כדי ללמד את התרבות והטכניקות של המטבח היפני האותנ

Blue Magic Inc. תשיק את japanese-cuisine.com, תוך שימוש בלמידה מתוקשבת כדי ללמד את התרבות והטכניקות של המטבח היפני האותנטי

הקורס היחידי בעולם שפועל לפי מערכת אישורי הארד שמוכרת על ידי ממשלת יפן

טוקיו, 11 ביולי 2019, (BUSINESS WIRE):

Blue Magic Inc., שהמטה שלה בטוקיו המנכ"ל שלה יוקיקו אקימוטו, פיתחה תוכנית למידה מתוקשבת כדי ללמד את התרבות והטכניקות של המטבח היפני האותנטי בשיתוף עם האקדמיה הקולינרית היפנית, שנמצאת בקיוטו והמנכ"ל שלה יושיהירו מוראטה. ההשקה הכלל עולמית של התוכנית מתוכננת ל-12 ביולי 2019.

למרות שיש יותר מ-120.000 מסעדות יפניות ברחבי העולם, המספרים מראים שרק שלושה אחוזים מהן מנוהלות על ידי שפים יפניים. יש עניין רב במטבח היפני בקרב אנשי המקצוע שעובדים במסעדות יפניות ברחבי העולם וגם בקרב תלמידים באקדמיות קולינריות. אנשים רבים רוצים ללמוד איך להיות בקיאים באופן אותנטי במטבח היפני.

ועם זאת, אין כמעט בתי ספר ברחבי העולם שמלמדים את המטבח היפני. פרט למעט מסעדות, כמעט בלתי אפשרי ללמוד איך לבשל אוכל יפני אותנטי.

פרויקט הלמידה המתוקשבת הזה הוא ניסיון לפתור את מצב העניינים הזה ולתרום לעתיד של המטבח היפני ותרבות האוכל היפנית על ידי הצעת הזדמנויות ללמוד את הטכניקות שכלולות במטבח והתרבות האלה בכל מקום בעולם.

תוכנית הלימודים הראשונית נוצרה על ידי האקדמיה הקולינרית היפנית, כשהשפים הטובים ביותר ביפן משמשים מדריכים. החומרים בנויים בדרכים שמאפשרות למשתמשים לצפות בסרטונים וללמוד טכניקות, אחת אחרי השנייה, שמהוות את הבסיס של המטבח היפני.

תוכנית הלימודים הזאת גם פועלת לפי ההנחיות שקבע ב-1 באפריל 2016 משרד החקלאות, היערות והדגה של יפן לאישור מיומנויות קולינריות של מטבחים יפניים מחוץ ליפן. התוכנית כוללת את כל הידע והמיומנויות שנחוצים לאישור הארד במסגרת מערכת ההנחיות הזאת שקבעה הממשלה. השיעורים יהיו זמינים תחילה באנגלית ובמנדרינית, עם תוכניות לתמוך בשפות נוספות במהלך התוכנית.

האתר של התוכנית נמצא בכתובת https://japanese-cuisine.com

בנוסף להשקה של תוכנית הלמידה המתוקשבת ב-12 ביולי, מתוכננת השקה של אתר מסחר אלקטרוני בתחילת אוגוסט למכירת הציוד הקולינרי שנחוץ כדי ללמוד את הטכניקות של המטבח היפני.

אנשי קשר
הפנו שאלות אל:
Blue Magic Inc.
Ms Ayumi Kuji
[email protected]
https://bluemagic.co.jp/

מקור: Blue Magic Inc.

מולטימדיה

וידאו

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.