מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 14/07/2019 11:36
נושא: תיירות, תעופה
צילום יחצ באדיבות GLOBE NEWSWIRE
צילום יחצ באדיבות GLOBE NEWSWIRE
הודעה לעיתונות

מועדון החופשות של Anantara מוסיף את נתיבי האוויר של כוויית כחברת התעופה השותפה בהמרת נקודות האחרונה שלו

בנגקוק, תאילנד, 12 ביולי 2019 (GLOBE NEWSWIRE):

מועדון החופשות של Anantara, תוכנית הבעלות של חופשות הראשונה במעלה באסיה, הוסיפה את נתיבי האוויר של כוויית, חברת הדגל של כוויית, לרשימת השותפים שלה במזרח התיכון כדי לשפר את ההטבות שזמינות לבעלי הנקודות של מועדון החופשות של Anantara ולחברי מועדון אואזיס של נתיבי האוויר של כוויית.

בעלי הנקודות הזכאים של המועדון יכולים להמיר את נקודות המועדון שלהם למיילים של אואזיס, ואילו חברי מועדון אואזיס יוכלו להרוויח מיילים של אואזיס כשהם שוהים באתרי נופש נבחרים של מועדון החופשות של Anantara. השותפות החדשה הזאת עוזרת להרחיב לבעלי הנקודות של המועדון את אפשרויות הנסיעה וגם מאפשרת לחברי מועדון אואזיס של נתיבי האוויר של כוויית יותר הזדמנויות להרוויח.

כשהם מזמינים שהיות במועדון החופשות של Anantara בפוקט, בנגקוק ובאלי, חברי מועדון אואזיס של נתיבי האוויר של כוויית יקבלו הצעות עם הנחות של עד 70%, ירוויחו 3,000 מייל וייהנו מהטבות נוספות. יחד עם ההצעה של ההשקה, חברי אואזיס יהיו זכאים להרוויח מיילים כפולים על הזמנות שיתבצעו לפני 31 ביולי 2019.

בהציעו אוסף בלעדי של אתרי נופש וסוויטות יוקרתיים לבעלות של חופשות, מועדון החופשות של Anantara הוא הבחירה האידיאלית לנוסעים מבחינים שמבקשים את הוודאות שבאיכות של מותג יוקרה והזדמנות לגלות את היעדים המובילים של אסיה.

לבעלי רמות בעלות יהלום ומעלה של מועדון החופשות של Anantara תוצע ההזדמנות להמיר את נקודות מועדון החופשות של Anantara שלהם למיילים אואזיס של נתיבי האוויר של כוויית, שיקנו להם גישה ליותר מ-38 יעדים בכל העולם.

אחרי שנתיבי האוויר של כוויית מצטרפת אלינו כשותפת המרת הנקודות האחרונה שלנו, אנחנו יכולים להרחיב עוד את ההגעה הגלובלית שלנו ולאפשר יותר גמישות ונוחות לבעלי הנקודות של המועדון שלנו שרוצים לגלות את המזרח התיכון ומעבר לו.-מאוריציו ביסיקי, מנהל התפעול הראשי של מועדון החופשות של Anantara

בעלי נקודות מועדון זכאים יוכלו להמיר את נקודות המועדון שלהם בשער של נקודה אחת של מועדון החופשות של Anantara ל-3.5 מיילים של אואזיס.

נתיבי האוויר של כוויית מצטרפת לתוכניות כמו אלה של China Southern Airlines, Oman Air, Gulf Air ואחרות שחברו למועדון החופשות של Anantara כדי להציע אפשרויות להמרת נקודות מועדון. היא גם החברה האחרונה מבין מספר גדל והולך של שותפי ההתקשרות של מועדון החופשות של Anantara במזרח התיכון, שכוללים את Emirates Skywards, FAB Bank, הבנק המסחרי של אבו דאבי ו-Etisalat, בין היתר.

אודות מועדון החופשות של Anantara

מועדון החופשות של Anantara היא תוכנית הבעלות של חופשות הראשונה במעלה באסיה. היא הושקה ב-2010 על ידי Minor International PCL, הבעלים של מלונות מיינור. המועדון מציע תיק של תשעה מועדוני נופש יוקרתיים בתאילנד, אינדונזיה, סין וניו זילנד ונותן לבעלים של נקודות המועדון ולאורחיהם הזדמנות לגלות יעדי חופשות מובילים. הזדמנויות הנסיעות של הבעלים של נקודות המועדון משופרות עוד באמצעות השימוש בתוכניות הגמישות Club Escapes ו-Global Traveller, שמאפשרות גישה למאות אתרי נופש ומלונות שותפים בעולם.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.anantaravacationclub.com או תעקבו אחרי הבלוג של מועדון החופשות של Anantara או ערוצי המדיה החברתית בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ו-Weibo.

אודות מלונות מיינור

מלונות מיינור היא בעלים, מפעילה ומשקיעה בינ"ל של מלונות עם תיק של 549 מלונות במותגיםAnantara, AVANI, Oaks, Tivoli, NH Collection, NH, nhow, Elewana, Marriott, Four Seasons, St. Regis, Radisson Blu, Minor International ב-55 מדינות באסיה פסיפיק, המזרח התיכון, אפריקה, האוקיאנוס ההודי, אירופה, דרום וצפון אמריקה. עם תוכניות דינמיות להרחיב מותגים קיימים ולחקור רכישות אסטרטגיות בשווקים עם הזדמנויות, החזון של מלונות מיינור הוא עולם יותר נלהב ומחובר. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.minorhotels.com.

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/17da7606-e72e-41f2-9200-c9530c96e695

לשאלות מהמדיה, התקשרו עם:

Varunya Suchatlampong

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.