הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מתרחבת לגאנה

סן פרנסיסקו, 23 ביולי 2019, (BUSINESS WIRE):

חברת עורכי הדין מגאנה Sam Okudzeto & Associates חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל, בציינה את הנוכחות של אנדרסן גלובל ב-13 מדינות אפריקניות ויותר מ-51 מדינות בכל עולם.

Sam Okudzeto & Associates, שנמצאת בעיר הבירה אקרה, היא אחת מהחברות עורכי הדין הגדולות ביותר בגאנה. ב-48 השנים האחרונות החברה סיפקה ייעוץ והנחיה משפטיים בתחומי החברות והמסחר, כולל פטנטים וסימני מסחר, מיזוגים ורכישות, ייעוץ מס, בנקאות תאגידית, מסחר והשקעות בינ"ל, השבת חובות, דיני כרייה ומינרלים, תעשייה ועבודה, תעופה, חוק ימי, נפט וגז וקניין רוחני.

המייסד והשותף המנהל של Sam Okudzeto & Associates, סם אוקודזטו ונין אמגטצ'ר, הובילו את הצוות מהקמת החברה ועד שנין אמגטצ'ר הועלה לבית המשפט העליון. לחברה יש עכשיו ארבעה שותפים ו-18 עורכי דין שזכו למוניטין בינ"ל על הידע החריף והניסיון שלהם ביישוב מחלוקות חלופי.

"יש כל כך הרבה הזדמנויות צמיחה בגאנה וברחבי אפריקה", אמר סם. "אני בטוח ששיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל ייקח אותנו לרמה הבאה וירחיב את האפשרויות שלנו באזור. נוכל להמשיך לספק שירותים הטובים מסוגם בשוק ולהביא איגוד יעיל של מומחים ברחבי העולם לבסיס לקוחות מורחב".

"לא רק שהם נחשבים למובילים בענף המשפט בגאנה, סם והצוות שלו גם מביאים עומק ורוחב נוספים ליכולות שלנו באפריקה. הוספת חברה מבוקשת כמו Sam Okudzeto & Associates היא לא רק הרחבה הגיונית עבור אנדרסן גלובל, היא גם מרחיבה את ההיצע שלנו באזור ומהווה חלק חשוב מהאסטרטגיה שלנו באפריקה", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC.

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-144 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.