הודעה לעיתונות

S BLOCK בכנס הבלוקצ'יין של אסיה פסיפיק 2019 באוסטרליה

ברן, שווייץ, 30 ביולי 2019, (BUSINESS WIRE):

כנס הבלוקצ'יין של אסיה פסיפיק התקיים בסידני, אוסטרליה מה-22 עד ה-24 ביולי 2019. במהדורה השלישית שלו, אירוע הבלוקצ'יין הכי גדול באוסטרליה הוא אירוע הבלוקצ'יין היחיד שנתמך על ידי איגוד המסחר הדיגיטלי האוסטרלי, ומושך שחקנים בענף מרחבי האזור כדי להתמקד ולדון ביישומים מהעולם האמיתי של חידושי בלוקצ'יין.

S BLOCK היא שותפה גאה של הכנס. סגן הנשיא של S BLOCK פטר בוסר הופיע בפעם הראשונה בציבור, עם מצגת על ההזדמנויות המסחריות והעניינים הטכניים של הארנק הסופר דיגיטלי. הוא הוזמן לאחר מכן להשתתף בפורום של אורחים, שבו פיתח את הנושא של אבטחת הבלוקצ'יין והנוחות של תשלומים דיגיטליים עם הדוברים האחרים בפורום. הוא דיבר על התרומות של S BLOCK לענף הגלובלי, שטמונה בו הבטחה גדולה להיות המטבע הדיגיטלי הראשון שמשולב באופן מלא במערכת הפיננסית הקיימת.

לפטר בוסר יש ניסיון רב בניהול מוצרים פיננסיים שנסחרים באופן כמותי עם מוניטין נוקשה בקהילת ההשקעות הגלובלית. הוא בעיקר אחראי לפיתוח המוצר של הארנק של S BLOCK. תוך עיסוק בקרן של מיליוני דולרים, הוא הוביל את הצוות ליצור תשואות חודשיות של עד 60% בטווח הקצר, כתוצאה של טכנולוגיית סחר מהפכנית שמשתמשת בבינה מלאכותית ושיתוף פעולה עם 30 קרנות כמותיות מובילות בענף.

בדברים שאמר הוא חשף עוד פונקציה של הסביבה של S BLOCK, ה-MasterNodes, והסביר למשתתפי הפורום על יומן הטרנזקציות של מערכת הסחר הכמותי. לאחר מכן הוא הלהיב את הקהל בהכרזה שגרסה 2.0 נמצאת בפיתוח, והשקתה מתוכננת ל-20 בספטמבר בדובאי. הגרסה המשודרגת תכלול פונקציות שמאוד ציפו להן כמו S Pay ו-Wormhole Chat.

בהתייחסו למצב הנוכחי של הסביבה, פטר ציין את עליית הערך המהירה של האסימון של SBO, שערכו עלה פי 1.8 מאז ששוחרר להפצה. התוצאות האלה אכן מעודדות, אבל פטר הדגיש שחיוני להמשיך באופן יציב את המגמה, ומאוד אפשרי באמצעות הגיבוי החזק של SBO בגלל ההכנסה הכמותית שלה. זה ימנע את התנודות הגדולות בערך שנצפו במטבעות קריפטו אחרים.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/52021302/en

אנשי קשר

SBLOCK FOUNDATION PTE. LTD
Jennifer Bialek
[email protected]
www.sblock.com

מקור: S BLOCK

מולטימדיה

תמונה
תמונה: S BLOCK

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.