BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
פאאל קיבסגאארד, מנהל התפעול הראשי של קטרה (תמונה: Business Wire)
פאאל קיבסגאארד, מנהל התפעול הראשי של קטרה (תמונה: Business Wire)
הודעה לעיתונות

קטרה ממנה את פאאל קיבסגאארד כמנהל תפעול ראשי

היו"ר ומנהל כללי לשעבר בחברות Fortune 500 מצטרף להזנק טכנולוגיות הבנייה הצומח במהירות

מנלו פארק, קליפורניה, 6 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

Katerra, חברת טכנולוגיות שמגדירה מחדש את ענף הבנייה, הודיע היום שפאאל קיבסגאארד הצטרף כמנהל תפעול ראשי, תפקיד חדש בקטרה. קיבסגאארד היה קודם היו"ר ומנכ"ל של Schlumberger Limited והיה חבר במועצת המנהלים של קטרה שלוש שנים. הוא יהיה כפוף למייסד השותף והמנכ"ל של קטרה, מייקל מרקס.

"פאאל הוא אחד ממנהלי התפעול הכי טובים שפגשתי אי פעם", אמר מייקל מרקס, מייסד שותף והמנכ"ל של קטרה. "קטרה ציינה לאחרונה ארבע שנים להקמתה, ובנינו בסיס יציב לצמיחה עתידית. המינוי של פאאל הוא שלב חדש עבור החברה, ותחת הנחייתו נאיץ את עבודתנו לחולל שינוי בבנייה באמצעות טכנולוגיה".

בתפקידו החדש קיבסגאארד אחראי על הפעילות של קטרה בארה"ב, כולל אדריכלות, הנדסה, ייצור ובנייה. הוא יגביר את התיאום בין הקבוצות האלה כדי להבטיח מצוינות תפעולית כי קטרה מבצעת מספר הולך וגדל של פרויקטים בארה"ב ומרחיבה את הנוכחות של הייצור המתקדם שלה. הוא יהיה אחראי גם להתרחבות בינ"ל נוספת מעבר לנוכחות הקיימת של החברה בארה"ב, המזרח התיכון והודו. ודבר אחרון, הוא יפקח על הפיתוח של טכנולוגיות בנייה חדשות.

"קטרה בונה חברה באמת ייחודית להובלת השינוי של ענף הבנייה הגלובלי שהיה צריך כבר להתרחש", אמר פאאל קיבסגאארד, מנהל התפעול של קטרה. "אני נרגש להצטרף לקטרה ולהיות חלק מצוות הנהלה מאוד חזק. על ידי ביצוע מוצלח של המשימה שלנו, אנחנו יכולים להפוך את הבנייה האיכותית ליותר זמינה לאוכלוסיות גדולות יותר ברחבי העולם".

לפני קטרה, פאאל מילא מגוון של תפקידי ניהול בכירים גלובליים ב-Schlumberger Limited כולל יו"ר ומנכ"ל, מנהל התפעול, נשיא קבוצת אפיון מאגרים, סגן נשיא להנדסה, ייצור וקיימות וסגן נשיא למשאבי אנוש. מוקדם יותר בקריירה שלו ב-Schlumberger פאאל היה מנהל הגיאושוק של אזור הים הכספי אחרי שמילא תפקידי שטח שונים במכירות ושיווק ובתמיכת לקוחות. פאאל, מהנדס נפט עם תואר שני מהמכון הטכנולוגי של נורבגיה, התחיל את הקריירה שלו ב-1992 כשעבד באקסונמוביל. הוא זכה בתואר המנכ"ל הטוב ביותר בשירותים וציוד לשדות נפט של Institutional Investor Magazine ארבע שנים רצופות מ-2016 עד 2019.

אודות קטרה

קטרה היא חברת טכנולוגיות שממטבת כל היבט של תכנון, הספקת חומרים ובנייה של בניינים. עם מובילים מחברות הטכנולוגיה, תכנון, ייצור ובנייה הכי פורצות דרך, קטרה משנה את האופן שבו בניינים ושטחים מתעוררים לחיים. לקטרה, שהוקמה ב-2015, יש מספר הולך וגדל של משרדים, בתי חרושת ופרויקטי בנייה בבית ובחו"ל. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.katerra.com.

אנשי קשר

Robin Clewley | VP, Marketing & Communications, Katerra
[email protected]

מקור: Katerra

מולטימדיה

תמונה
פאאל קיבסגאארד, מנהל התפעול הראשי של קטרה (תמונה: Business Wire)

\

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.