הודעה לעיתונות

הרכישה של טריסנטיס מרחיבה את הבדיקות האוטומטיות של Selenium ו-Appium בענן

TestProject מרחיבה את התמיכה של טריסנטיס בקהילת הקוד הפתוח ומתאימה את הגודל ומפשטת את הבדיקות האוטומטיות לכל בודק -- מהזנק לארגוני Global 2000

מאונטיין ויו, קליפורניה ופתח תקוה, ישראל, 8 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

טריסנטיס הודיעה שרכשה את TestProject, פלטפורמת בדיקות אוטומטיות מונחית קהילה יחידה מסוגה שמיועדת לצוותים של Agile. כחלק מהמחויבות שלה ל-TestProject, טריסנטיס תשקיע במחקר ופיתוח כדי לקדם את המוצר, להרחיב את הקהילה ולעזור לבודקים לשלוט בפרקטיקות מיטביות של בדיקות אוטומטיות באינטרנט, אנדרואיד ו-iOS.

TestProject מבוססת על כלי הבדיקות האוטומטיות בקוד פתוח המובילים: Selenium ו-Appium. היא תומכת בכל מערכות ההפעלה העיקריות, ומאפשרת לכל צוות תוכנה לבדוק יישומי אינטרנט, אנדרואיד ו-iOS באמצעות גישה של "מעט קוד/ ללא קוד". באמצעות הגישה מונחית הקהילה, משתפים אבני בניין של אוטומציה עם כל הקהילה -- ומפחיתים את הזמן שנחוץ כדי לבנות בדיקות אוטומטיות חסינות. התאמה מבוססת בינה מלאכותית מנתחת אוטומטית את היישום הנבדק וממליצה על תוספות שישפרו את הבדיקות.

"טריסנטיס היא חברה שתמיד שמה את הבודק תחילה", אמר סנדיפ ג'ורי, מנכ"ל טריסנטיס. "על ידי איחוד הכוחות עם TestProject, אנחנו מחזקים את המחויבות שלנו לדמוקרטיה בבדיקות האוטומטיות, שתספק פלטפורמה פתוחה בשביל חידושים. בעבודה עם ארגונים, ראינו צורך ברור לשנות את הגודל של מסגרות בדיקות אוטומטיות בקוד פתוח ברחבי הארגון. TestProject, באמצעות הטכנולוגיה מבוססת הענן ומונחית הקהילה שלה, מספקת פתרון של עבודה משותפת שאפשר להתאים את הגודל שלו".

טריסנטיס תשמור על השירות החופשי המוכוון קהילה שלה, תפעל באופן עצמאי ותספק פלטפורמה פתוחה לכל הבודקים בכל הענפים. הבודקים יכולים להמשיך להשתמש בשפות התכנות, הכלים ומערכות ההפעלה לפי בחירתם לפרויקטים שלהם. יתר על כן, משתמשי TestProject יכולים לשפר את הבדיקות האוטומטיות שלהם באמצעות יכולות נוספות של טריסנטיס לניהול בדיקות של Agile, בדיקת עומסים ובדיקות מקצה לקצה. טריסנטיס תנצל את השותפויות שלה עם ספקי ענן מובילים כמו Microsoft ו-AWS כדי להגדיל את ההובלה הנוכחית שלה בבדיקות בענן.

מנהל העסקים הנוכחי של TestProject מרק קרדשוב יהיה המנהל הכללי של TestProject והצוות של TestProject ימשיך לפתח חידושים של TestProject בתוך טריסנטיס.

"אני מאוד גאה במה ש-TestProject והקהילה שלנו השיגו בשנים האחרונות, ואני מחכה בקוצר רוח לראות מה יהיה בהמשך", אמר קרדשוב. "בדיקות הן חלק קריטי בכל תהליך של פיתוח תוכנה, ואני שמח לאחד כוחות עם מובילת השוק טריסנטיס כדי להבטיח שכל בודק מועצם. ההתמקדות של טריסנטיס בבודק מתאימה באופן מושלם להתמקדות שלנו, והגודל, הכלים והמותג הגלובלי של טריסנטיס ימלאו תפקיד עצום בהפיכת TestProject למובילה בבדיקות אוטומטיות מונחות קהילה".

אודות TestProject

טריסנטיס היא פלטפורמת הבדיקות הקהילתית מבוססת הענן הראשונה בעולם. באמצעות TestProject בודקים עושים את עבודתם מהר ובשיתוף פעולה תוך שימוש במסגרות קוד פתוח (לדוגמה Selenium ו-Appium) כדי להבטיח איכות עם מהירות. באמצעות טיפוח קהילה של שיתוף פעולה שיכולה להתכנס -- כבודדים ובצוותים -- TestProject מעצבת את העתיד של בדיקות תוכנה. המטה של טריסנטיס שהוקמה ב-2015 נמצא בפתח תקווה, ישראל. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://testproject.io.

אודות טריסנטיס

עם פלטפורמת הבדיקות הרציפות #1 בענף, טריסנטיס מפורסמת בהמצאה מחדש של בדיקות תוכנה עבור DevOps. באמצעות ניהול בדיקות גמיש ובדיקות תוכנה אוטומטיות שממוטבות לתמיכה ביותר מ-150 טכנולוגיות, אנחנו מספקים תובנות אוטומטיות על הסיכונים העסקיים של גרסאות התוכנה שלכם -- והופכים את הבדיקות ממחסום לזרז של חדשנות. התוצאה היא האצת מהירות המסירה של התוכנה, שיפור היעילות הכספית והפחתת הסיכון העסקי.

טריסנטיס היא הספקית היחידה שהשיגה מעמד של "מובילה" בכל שלושת דוחות האנליסטים המובילים (כלומר, "הכתר המשולש"). הכבוד הזה מבוסס על המובילות הטכנית שלנו, החדשנות ובסיס לקוחות Global 2000 של 1500+ חברות, כולל ארגונים בינ"ל כמו אליאנז, בנק ANZ, סיסקו, דולבי, אקספריאן, פירסט דטה, HSBC, מרק, אופיס דיפו, סמסונג, סוויס רה, סטארבקס, טלסטרה, UBS, וודאפון, הול פודס ו-WorldPay. הלקוחות סומכים על טריסנטיס כדי להשיג ולשמור על שיעורי בדיקות אוטומטיות של יותר מ-90 אחוז -- שמגדילים את כיסוי הסיכונים תוך האצת הבדיקות כדי לא לפגר אחרי Agile ו-DevOps.

לטריסנטיס יש נוכחות גלובלית באוסטריה, אוסטרליה, בלגיה, דנמרק, גרמניה, הודו, הולנד, סינגפור, שווייץ, פולין, ארצות הברית ובריטניה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.tricentis.com או תעקבו אחרינו ב-LinkedIn, Twitter, ו-Facebook.

אנשי קשר
Wayne Ariola
[email protected]
(650) 393-3054

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.