מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 11/08/2019 10:39
נושא: בריאות, טיפוח
הודעה לעיתונות

Mary Kay חושפת מחקר על תפקוד המחסום העורי והאדמה של הפנים במפגש של האיגוד הסיני לרפואה אינטגרטיבית

דאלאס, 9 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

בהיותה אחת החדשניות המובילות בעולם בטיפוח העור בענפי המכירה הישירה והקוסמטיקה, Mary Kay ממשיכה במחויבות בת עשרות השנים שלה למחקרים במדעי העור על ידי חשיפת התוצאות של מחקר לשיפור תפקוד המחסום העורי והאדמה של הפנים במפגש השנתי של ועדת הדרמטולוגיה שמארגן האיגוד הסיני לרפואה אינטגרטיבית. Mary Kay גם הייתה נותנת חסות של האירוע, שהתקיים ב-8-11 באוגוסט בלנז'ו, מחוז גנסו, סין.

"המדענים של Mary Kay עורכים מחקרים על העור במשך שנים כדי לפתח פתרונות לאנשים אמיתיים וצרכים אמיתיים", אמרה ד"ר לוסי גילדיי, המנהלת המדעית הראשית של Mary Kay Inc.. "חלק מהמחויבות שלנו הוא למלא תפקיד פעיל בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי ההשתתפות שלנו בכנסים דרמטולוגיים ברחבי העולם, שבהם אנחנו יכולים לשתף וללמוד ממומחים מדעיים אחרים כדי שיעזרו לנו לפתח מוצרים יותר יעילים וחדשניים".

המנהלת הבכירה לעניינים רפואיים של Mary Kay סין, ד"ר ג'ני ג'יאנג, שיתפה תוצאות מחקר של אסטרטגיות לשיפור תפקוד המחסום העורי והאדמה של הפנים. הממצאים האלה עשויים לספק תובנות חשובות להבנת עור רגיש. בין המשתתפים היו הדרמטולוגיים המובילים של המדינה ומנהלים נכבדים מחברות קוסמטיקה.

צוות המחקר ופיתוח של Mary Kay כולל מדענים מצטיינים עם דוקטורטים ותארים מתקדמים אחרים בתחומים רבים: ביולוגיה של העור, ביולוגיה של התא, כימיה, ביוכימיה ועוד. הייעוד של הצוות הוא לבצע מחקר פורץ דרך מתמשך ולשתף ממצאים בעלי השפעה שקשורים לבריאות העור עם כלל קהילות המדע והקוסמטיקה.

בכל שנה Mary Kay עורכת מאות אלפי בדיקות מדעיות על מוצרים ורכיבים כדי להבטיח את אמות המידה הגבוהות ביותר של בטיחות, איכות וביצועים. Mary Kay מחזיקה ביותר מ-1,500 פטנטים על מוצרים, טכנולוגיות ועיצוב אריזות בתיק הגלובלי שלה. בשנה שעברה החברה פתחה מפעל ייצור ומו"פ חדיש ביותר של יותר מ-100 מיליון דולר בלואיביל, טקסס.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-55 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. באמצעות Mary Kay FoundationSM, החברה העניקה יותר מ-78 מיליון דולר למחקרי סרטן ולמקלטי אלימות במשפחה. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190809005304/en/

אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.