הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מגדילה את הצוות באוסטריה

סן פרנסיסקו, 13 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם אחת מקבוצות המיסים העצמאיות הגדולות ביותר באוסטריה, חברת המיסים מווינה G&W International Steuerberatungs- und Wirtschaftstreuhand GmbH, שמביאה את מספר המומחים המקצועיים במדינה לסביבות 140.

G&W International הוקמה ב-1994 ויש לה עכשיו 40 אנשי מקצוע שמייעצים ללקוחות בייעוץ מס, חשבונאות ומשכורות, שינוי מבני וייעוץ עסקי.

"האפשרות להרחיב את היקף המומחיות שלנו הופכת את אנדרסן גלובל להתאמה טבעית", אמר השותף המנהל של G&W אוליבר גינתור. "שיתוף הפעולה הזה יאפשר לחברה שלנו להמשיך להתפתח ויספק לנו משאבים גדולים יותר כדי שנוכל לשרת את הלקוחות שלנו אפילו טוב יותר, עם הגעה ומומחיות יותר משמעותיות בכל רחבי העולם".

"אוסטריה היא שוק מפתח בכל האזור ושער לדרום מזרח אירופה", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "אנחנו תמיד מחפשים את אנשי המקצוע הכי חזקים באזור אבל נשקול להתקדם רק עם שותפים ששותפים לערכי אנדרסן שלנו. הצוות המוכשר ב-G&W International לא רק עוזר להשלים את הפרקטיקה באוסטריה, הם גם מחזקים את היכולות שלנו באזור. אנחנו מצפים לראות את שיתוף הפעולה והעבודה שיגיעו מכל הצוות באוסטריה".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-144 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.