הודעה לעיתונות

המכון לניהול פרויקטים עובר את יעד ההתחייבות, מציין 100,000 שעות מתנדבים שנתרמו לכבוד יובל ה-50

הארגון מכיר בפעילות הכלל עולמית ומנצל ניהול פרויקטים פרו בונו לתועלת חברתית

פילדלפיה, 13 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

המכון לניהול פרויקטים (PMI) גאה להודיע שהכפיל את יעד ההתחייבות המקורי שלו ובעלי העניין שלו התחייבו לתרום 100,000 שעות מתנדבים כדי לקדם מטרות שעולות בקנה אחד עם יעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם. כחלק מחגיגת השירות הגלובלית של הארגון שנמשכת שנה, אנשי מקצוע מרחבי העולם תורמים את המומחיות שלהם בניהול פרויקטים כדי לאפשר ארגונים מקומיים ולחזק את הקהילות שלהם.

יעד ההתחייבות של PMI ליובל ה-50 שלו וחגיגת השירות הגלובלית הוא חלק מהרחבה כוללת של הקמפיין של הארגון "התאפשר" (Made Possible) שרותם את הלהט של אנשי מקצוע בתחום הפרויקטים ברחבי העולם לבצע שינוי חברתי. "התאפשר", שהושק בתחילה בסתיו 2018, מתמקד במעורבות של בעלי עניין שונים של PMI -- מחברים ובעלי הסמכות ועד לראשי סניפים ומתנדבים -- ואחרים שמעוניינים להשפיע, ומלכד אותם סביב חזון משותף של יצירת השפעה חיובית על החברה.

"לא יכולנו לחשוב על דרך טובה יותר לציין את יובל ה-50 שלנו מאשר להציע לאנשים הזדמנות להשתמש במיומנויות והידע שלהם בניהול פרויקטים בכמה מהבעיות החברתיות הכי דחופות של החברה", אמר סוניל פרשרה, נשיא ומנכ"ל PMI. "אנחנו יודעים שניהול פרויקטים ליבתי בניהול שינויים והפקת תוצאות אסטרטגיות, והפיכת רעיונות למציאות -- בעצם להגשים חלומות -- ואנחנו כל כך נרגשים להציג לראווה איך המיומנויות האלה יכולות לחולל שינוי רב עוצמה על חיזוק החברה".

כל בעלי העניין של PMI מוזמנים להשתתף על ידי התחייבות להשתמש בניסיון שלהם בניהול פרויקטים לתועלת החברה בפרויקטים שעולים בקנה אחד עם יעדי הפיתוח בר הקיימא באתר חגיגת השירות הגלובלית של PMI.

התאפשר באמצעות ניהול פרויקטים

הרעיון של חיזוק החברה בכלל לא חדש עבור בעלי העניין של PMI. לדוגמה, סניף אקוודור של PMI השתמש במומחיות שלו בניהול פרויקטים כדי לעזור לקהילות להתאושש אחרי רעידת אדמה הרסנית בדרגה 7.8 ב-2016 שהרגה לפחות 676 אנשים, פצעה יותר מ-16,000, השאירה 700,000 שנזקקו לסיוע מיידי והשמידה 90 אחוז מהתשתיות באזורים רבים.

מנהל פרויקטים, סנטיאגו קרטחנה, מסניף אקוודור של PMI, התייצב וחבר לארגון לא ממשלתי מקומי שכבר הייתה לו רשת שיחור באסמרלדס, אקוודור, אחד מהמחוזות שנפגעו הכי קשה. סנטיאגו ועמיתיו מהסניף העניקו הכשרה בניהול פרויקטים ותמיכה בעין, לארגון המקומי וישירות לנשים יזמיות באזור.

"על כולנו מוטלת אחריות לתת בחזרה לחיים את מה שניתן לנו", אמר סנטיאגו. "הפעילות שלנו עזרה לתמוך ולהכשיר יותר מ-200 נשים במחוז אסמרלדס, וזאת רק ההתחלה. בשבילי, ניהול פרויקטים הוא יותר מכלים: הוא התמיכה, הגיבוי, להיות עם האנשים".

PMI גאה לתמוך בפרויקטים התנדבותיים כמו הפרויקט הזה וימשיך לשתף את ההשפעה של פרויקטים גלובליים וההשפעה שלהם על קהילות מקומיות באמצעות "התאפשר" וחגיגת השירות הגלובלית.

תמיכה ביעדי הפיתוח בר הקיימא

בנוסף לשעות של מתנדבים והכרה באלה שמשפיעים, PMI נוקט בצעדים כארגון להפוך לרשמית את המחויבות שלו להיות כוח לתועלת חברתית. PMI חתם לאחרונה על ההסכם הגלובלי של האומות המאוחדות (האו"ם), והצטרף לרשת של יותר מ-9,500 ארגונים שנמצאים ביותר מ-160 מדינות ומייצגים כל מגזר כמעט.

השותפים להסכם הגלובלי של האו"ם פועלים כדי שהאסטרטגיות והפעילות שלהם יעלו בקנה אחד עם עקרונות אוניברסליים של זכויות אדם, עבודה, סביבה ומלחמה בשחיתות, ומתחייבים לנקוט בפעולות שמקדמות מטרות חברתיות. באמצעות השותפות הזאת, PMI יחפש דרכים להשתמש בניהול פרויקטים, תוכניות ותיקים כדי לעזור בהשגת יעדי הפיתוח בר הקיימא עד 2030.

בכל ארגון, ההתאמה ליעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם מחייבת תכנון קפדני וניהול פרויקטים", אמר פרשרה. "יעדי פיתוח בר קיימא רבים ניתנים להשגה רק באמצעות שיתוף פעולה גלובלי באמת רב מגזרי מורכב. זאת הסיבה ש-PMI מחויב בפומבי להשתמש במומחיות שלו כדי לעזור לארגונים להתאים את עצמם ביעילות ליעדים האלה".

למידע נוסף על יובל ה-50 של PMI, להתחייב לתמוך ולהתעדכן על ההתקדמות והסיפורים של "התאפשר", בקרו באתר PMI.org/Anniversary.

כדי לעקוב אחרי המסע של PMI להתאמה ליעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם תעקבו אחרי @PMInstitute בטוויטר ופייסבוק וב-LinkedIn.

אודות המכון לניהול פרויקטים (PMI)

המכון לניהול פרויקטים (PMI) הוא האיגוד המוביל בעולם לאלה שמחשיבים ניהול פרויקטים, תוכניות או תיקים למקצוע שלהם. PMI, שהוקם ב-1969, מביא ערך ליותר משלושה מיליון אנשי מקצוע שעובדים בכל מדינה כמעט בעולם באמצעות תמיכה, שיתוף פעולה, לימוד ומחקר גלובליים. אנחנו מקדמים קריירות, משפרים הצלחה ארגונית ומפתחים עוד את מקצוע ניהול הפרויקטים באמצעות תקנים שמוכרים בכל העולם, הסמכות, קהילות, משאבים, כלים, מחקר אקדמי, פרסומים, קורסים להתפתחות מקצועית ואפשרויות רישות. כחלק ממשפחת PMI, ProjectManagement.com יוצר קהילות מקוונות גלובליות שמספקות יותר משאבים, כלים טובים יותר, רשתות גדולות יותר ונקודות מבט רחבות יותר. בקרו אותנו בכתובות www.PMI.org, www.projectmanagement.com, www.facebook.com/PMInstitute ובטוויטר @PMInstitute.

אנשי קשר
Mary Ortega, +1 610 356 4600 X7030
[email protected]

מקור: Project Management Institute

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.