הודעה לעיתונות

בורסת סן חואן זמינה כעת באמצעות Deltix CryptoCortex

בורסת סן חואן (San Juan Mercantile Exchange) זמינה כעת באמצעות Deltix CryptoCortex

ניו יורק, 12 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

Deltix הכריזה כי פלטפורמת הנכסים הדיגיטליים CyptoCortex מחוברת כעת ל- Dark Pool של בורסת הסחורות סאן חואן ( San Juan Mercantile Exchange "SJMX") . החיבור, על פי Deltix, יספק לסוחרים/ברוקרים של מטבעות קריפטוגרפים, סוחרי OTC, עושי שוק וסוחרי ארביטרז', יכולות סחר ייחודיות, מובילות שוק, לביצוע וניהול הוראות סחר ב- SJMX Dark Pool.

Deltix מספקת כבר יותר מ-12 שנים פתרונות למחקר כמותי, אלגוריתמיקה ואנליטיקה, עבור מסחר במניות, חוזים עתידיים, אופציות ופורקס. פלטפורמת ה- CryptoCortex שלה, שהושקה בשנת 2018, היא אחת מהמתקדמות בעולם, כשהיא מאפשרת, בין היתר, יצירה וייעול של ספר פקודות מאוחד, ניתוב חכם של הזמנות, Algo Execution, ניהול סיכונים גמיש טרום-מסחר, ומערכת TCA פוסט-מסחר.
SJMX השיקה את ה- OTC Dark Pool לניהול נכסים באפריל 2019, כדי לספק תשתית מאובטחת ויעילה עבור גופים מוסדיים המחפשים לרכוש ולמכור נכסים של מטבעות קריפטוגרפים. בשילוב פתרונות הבנקאות, שירותי משמורת, ו- settlement, המוצעים באמצעות השותפים של SJMX, הסוחרים של San Juan Mercantile Bank & Trust יכולים ליהנות מביצוע פעולות פיאט (Fiat) ונכסים דיגיטליים ומשירותי משמורת.

"אנו גאים שלסוחרי CryptoCortex תהיה מעתה גישה ל- SJMX Dark Pool", אמר איליה גורליק, מייסד ומנכ"ל Detlix. "עם פתרונות הבנקאות והמשמורת המשולבים אשר מסופקים באמצעות SJMBT, לקוחות ה- CryptoCortex שלנו מקבלים קישוריות שמייצרת להם פתרון עוצמתי לכלל מחזור חיי המסחר".
"CryptoCortex היא פלטפורמה עוצמתית שתוכננה כדי לענות על הצרכים המגוונים של טווח רחב של משתתפים בשוק", אמר בו קולינס, מייסד ומנכ"ל ב- SJMX ו- SJMBT. "אנו מצפים לחוויית הלקוח המשופרת שנוצרת מהחיבור בין SJMX ו- CryptoCortex".

אודות Detlix

Detlix נוסדה ב- 2005 על ידי קבוצה של מדעני מחשבים ומתמטיקאים בעלי מומחיות נרחבת בניתוח כמותי ופתרונות מבוססי אירועים. עם צוות הולך ומתרחב של 70 עובדים, Detlix מספקת תוכנה ושירותים למחקר כמותי, מסחר מבוסס אלגוריתמים ואנליטיקה יישומית לרוחב המסחר במניות, חוזים עתידיים, אופציות, FX, הכנסה קבועה ונכסים דיגיטליים. Detlix מספקת את הפתרונות שלה לארגוני סחר סיסטמטי ודיסקרטי של צד הקונה, ארגוני צד מוכר, ובורסות קריפטוגרפיה. למידע נוסף, אנא בקר ב: www.deltixlab.com.

אודות SJMX ו- SJMBT

San Juan Mercantile Exchange (SJMX) ושותפה בתחום הבנקאות, San Juan Mercantile Bank & Trust International Corp (SJMBT), מפתחים סביבת סחר מקצועית ופלטפורמת בנקאות מאוחדת למסחר בנכסים דיגיטליים. SJMX ו- SJMBT, חברות בנות של Mercantile Global Holdings Inc. (MGH), יספקו פתרון מקצה לקצה, החל מ- matching ועד לסליקה ומשמורת של נכסים דיגיטליים ומטבעות פיאט (Fiat). באמצעות ההקמה של צוות מומחה הכולל מקצועני הסחר מובילים, בנקאים, אנשי טכנולוגיה ואנשי משפט ורגולציה, SJMX ו- SJMBT מביאים אל עולם הנכסים הדיגיטליים את מה שמומחי הסחר רגילים לקבל בבורסות מפוקחות ובנקים. למידע נוסף, בקרו ב: www.deltixlab.com או צרו קשר ב- www.deltixlab.com.

ליצירת קשר:
מדיה
Stuart Farr, Deltix Inc.
[email protected]

Joe Conlan, San Juan Mercantile Bank & Trust
[email protected]

מקור: Deltix, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.