הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מרחיבה את ההגעה בלונדון

הצוות של מיילסטון מצטרף ל-Andersen Tax בבריטניה

סן פרנסיסקו, 19 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל ממשיכה בהתרחבות שלה בבריטניה כאשר מיילס דין, זואי וואיאט והצוות שלהם מצטרפים לצוות של Andersen Tax LLP בבריטניה. התוספת הזאת מוסיפה עומק לקבוצה בלונדון ומחזקת את יכולת הקבוצה לעבוד עם לקוחות באופן הוליסטי ולספק שירות חלק הטוב מסוגו. לאנדרסן גלובל יש נוכחות בחמישה מקומות בבריטניה באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

מיילס וזואי עבדו קודם במיילסטון שהוקמה על ידי מיילס דין ב-2008, כשזואי וואיאט הצטרפה כשותפה ב-2015. כחלק מ-Andersen Tax LLP, השותפים האלה ימשיכו לספק תחום רחב של שירותי מס בינ"ל לחברות ולקוחות פרטיים, קרנות השקעות ומשקיעי ומפתחי נדלן. מיילסטון חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל ב-2018 וההשפעה החיובית של הקשר הזה הובילה לכך שמיילס, זואי והצוות שלהם מצטרפים עכשיו לחברה החברה של אנדרסן גלובל בבריטניה.

"היה חשוב לנו להבטיח שנהיה במצב שנוכל לספק את הטוב ביותר ללקוחות שלנו. אנחנו מאוד מצפים להמשיך לספק שירות חלק ואת היתרון של המומחיות מהטובים ביותר ברחבי העולם כחלק ממשפחת אנדרסן גלובל", אמר מיילס דין, שותף מייסד במיילסטון ועכשיו שותף ב-Andersen Tax LLP. "אני מעריך את החשיבות של עבודה עם שותפים שחושבים כמונו ברחבי העולם, והתקופה שלנו עם אנדרסן גלובל כחברת שיתוף פעולה ועכשיו כחלק מהחברה החברה בבריטניה הפגינה מחויבות משותפת לספק שירות איכותי".

"לקבל את מיילס וזואי כשותפים בצוות שלנו זאת התפתחות טבעית כי עבדנו באופן קרוב איתם יותר משנתיים. כחלק מ-Andersen Tax LLP, המומחיות והניסיון המשלימים של הצוות ייתנו לקבוצה הרחבה שלנו דחיפה משמעותית בשוק הבריטי בהרחיבנו את ההגעה שלנו במדינה ובעולם", אמר ג'ורג' מקרקן, השותף מנהל המשרד של Andersen Tax LLP.

"מיילס, זואי והצוות שלהם מביאים את המומחיות והמסירות מהסוג שבהחלט עולה על השאר. הצוות מגלם את התכונות שאנחנו מעריכים באנדרסן כמו שקיפות, שירות הטוב מסוגו ואחריות", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "בהמשיכנו להוסיף ולהרחיב את היכולות שלנו עבור לקוחות בבריטניה, אנחנו מתבססים על הבסיס הקיים באזור ומפגינים את המחויבות שלנו להציע שירותים חלקים ברחבי העולם".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-149 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.