הודעה לעיתונות

מועצת המנהלים של WeWork מודיעה על שינויים בהנהלה

ניו יורק, 24 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

מועצת המנהלים של WeWork הודיעה היום על השינויים הבאים בהנהלה: המייסד השותף אדם נוימן החליט להתפטר מתפקידו כמנכ"ל, וימשיך כיו"ר לא ביצועי של מועצת המנהלים. ארטי מינסון מ-WeWork, לשעבר נשיא משותף ומנהל הכספים הראשי, וסבסטיאן גנינגהם, לשעבר סגן יו"ר, מונו למנכ"לים משותפים של החברה. השינויים האלה נכנסים לתוקף מייד.

אדם נוימן אמר: כמייסד שותף של WeWork, אני כל כך גאה בצוות הזה ובחברה הנהדרת שבנינו בעשר השנים האחרונות. הפלטפורמה הגלובלית שלנו משתרעת עכשיו על 111 ערים ב-29 מדינות ומשרתת יותר מ-527,000 חברים בכל יום. למרות שהעסקים שלנו מעולם לא היו טובים יותר, בשבועות האחרונים הביקורת שהופנתה כלפיי הפכה להסחת דעת משמעותית, והחלטתי שטובת החברה היא שאתפטר מתפקידי כמנכ"ל. תודה לכם עמיתיי, החברים שלנו, שותפינו בעלי הנכסים והמשקיעים שלנו שאתם ממשיכים להאמין בעסק הנפלא הזה".

ארטי מינסון וסבסטיאן גנינגהם אמרו: "ברצוננו להודות לאדם על החזון והלהט שלו בבניית WeWork בתשע השנים האחרונות. מודל החברים החדשני שלנו, העיצובים היפים ושירותי הקהילה המקוריים שינו את האופן שבו אנשים וארגונים ברחבי העולם חושבים על שטחי העבודה שלהם. זה כבוד רב מאוד לנהל את WeWork ברגע החשוב הזה בתולדות החברה. עסק הליבה שלנו חזק וננקוט בפעולות ברורות כדי לאזן בין הצמיחה הגדולה של WeWork, הרווחיות וחוויית החברים הייחודית ובתוך כך גם נעריך את המועד האופטימלי להנפקה הראשונה. אנחנו מחויבים להמשך ההצלחה של החברים, השותפים, העובדים ובעלי המניות שלנו במסע החדש הזה".

חבר מועצת המנהלים ברוס דנלבי, שותף בבנצ'מרק ומהמשקיעים הראשונים ב-WeWork, אמר: "אדם ניהל את היצירה של פלטפורמה גלובלית שתומכת בחברים שלה כל יום, וצמחה להכנסות שנתיות של יותר מ-4 מיליארד דולר תוך פחות מעשר שנים. הוא והצוות של WeWork הגדירו מחדש את האופן שבו אנשים וחברות ניגשים לעבודה, והביא חדשנות לענף הנדלן. אני נרגש לגבי העתיד של WeWork ושמח שארטי וסבסטיאן נטלו את הפיקוד מאדם כדי להוביל את שלב הצמיחה הבא".

חבר מועצת המנהלים ליו פרנקפורט אמר: "אדם הוא יזם מהסוג הנדיר הזה שיש לו את החזון והדחף להמשיג הזדמנות עסקית עצומה ואז לתקוף אותה ללא לאות. הוא יצר את אחד העסקים שצומחים במהירות הרבה ביותר בהיסטוריה, וחבריי הדירקטורים ואני מודים לו על הניהול שלו. מועצת המנהלים שלנו נרגשת לקבל את ארטי וסבסטיאן כמנהלי WeWork בשלב הבא שלה, ומרוצים ממסלול הצמיחה המהיר של החברה והמעמד בשוק שמוביל בענף".

אנשי קשר
Jimmy Asci, Gwen Rocco
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.