הודעה לעיתונות

Madison Realty Capital מספקת מימון של 76 מיליון דולר לנכס לשימוש מעורב בשדרות פלאטבוש 85

MRC מספקת חבילת מימון לנכס בברוקלין שנבנה לאחרונה וכולל מלון בוטיק ובניין רב משפחתי

ניו יורק, 25 בספטמבר 2019, (GLOBE NEWSWIRE):

Madison Realty Capital (MRC) סיפקה חבילת מימון של 76 מיליון דולר שכללה הלוואה עדיפה מ-MRC ומימון ביניים נוסף מ-Bluestone Group כדי לממן את הרכישה של בניין של 12 קומות, 177,966 רגל רבוע לשימוש מעורב שנמצא בשדרות פלאטבוש 85 במרכז ברוקלין. הנכס שנבנה לאחרונה כולל את מלון הבוטיק טילארי שיש בו 176 חדרים וגם אולם ריקודים, מסעדה ובר/ טרקלין, ובניין רב משפחתי צמוד עם 64 יחידות יוקרה. הנכס כולל גם חניון נפרד.

ההלוואה הדחופה איפשרה ללווה החוזר הזה של MRC, שותפות שכוללת את המפתחים האזוריים המנוסים אייזיק האגר וליפא רובין, להשלים את הרכישה ולכסות את כל עלויות הסגירה שקשורות לעסקה.

"המומחיות של MRC בהלוואות והבקיאות בשוק של מרכז ברוקלין איפשרו לנו לחתום במהירות על העסקה הזאת עבור הלווה ולמסור אותה בלו"ז סגירה מיידי", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של MRC. "אנחנו שמחים שסיפקנו את המימון הנחוץ לנכס הממוקם היטב הזה שמרוויח מהפיתוח הגדל למגורים ולמסחר של השכונה והביקוש המתמשך לשירותים מקצועיים באזור".

הנכס נבנה ב-2016 ונמצא בפינה של התוספת של שדרות פלאטבוש ורחוב טילארי, קרוב לבסיס של גשר מנהטן במרחק הליכה מכמה אטרקציות מקומיות, הבולטת שבהן מרכז ברקליז. למלון ולחלק המגורים יש כניסות ייעודיות נפרדות והם פועלים באופן עצמאי עם כמה שירותים משותפים שכוללים מרכז כושר, קפה בוטיק, מרכז עסקי, מרכז ישיבות, שטחים על הגג ובחוץ וחניה.

אודות Madison Realty Capital (MRC)

Madison Realty Capital (MRC) היא חברה להשקעות פרטיות בנדלן מניו יורק שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות ואג"ח. MRC, שהוקמה ב-2004, סגרה עסקאות של בערך 11.0 מיליארד דולר במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות. החברה מנהלת השקעות בארצות הברית בשם בסיס משקיעים גלובלי. MRC היא חברה משולבת במלואה עם יותר מ-60 עובדים בכל התחומים של נדלן: השקעות, פיתוח וניהול נכסים. בין יתר התארים בענף, MRC נכללה ברשימה היוקרתית "Power 100" של שחקני הנדלן בעיר ניו יורק של Commercial Observer ומוזכרת בעקביות כאחת המלוות לבנייה המובילות בענף.

לשאלות מהמדיה, פנו אל
Great Ink Communications: (212) 741-2977
Tom Nolan – [email protected]
Al Barbarino – [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.