הודעה לעיתונות

פורטם טכנולוגיות זוכה בפרס "מוצר האבטחה החדשני של השנה" של Future Security Awards 2019

פלזנט גרוב, יוטה, 25 בספטמבר 2019, (GLOBE NEWSWIRE):

Fortem Technologies, ספקית מובילה של פתרונות מודעות, בטיחות ואבטחה של מרחבים אוויריים לעולם של כטב"מים, מודיעה על זכייתה בפרס "מוצר האבטחה החדשני של השנה" של Future Security Awards 2019, פרס שמעניק הכרה למוחות והפרויקטים הכי טובים באבטחה במזרח התיכון. פורטם מרחיבה את הנוכחות שלה במזרח התיכון באמצעות פריסה של הפתרונות שלה לאבטחת המרחב האווירי במגוון רחב של אתרים.

"ההתקפה המזעזעת השבוע על בתי הזיקוק של ערב הסעודית פקחה את עיני הציבור לנקודות חולשה באבטחה של התשתיות החיוניות של העולם מעל לקו הגדר ומתחת למערכות ההגנה האווירית הקיימות", אמר מנכ"ל פורטם טכנולוגיות טים בין. "הקמנו את פורטם כדי למנוע משחקנים לא זהירים, לא מודעים או זדוניים לעשות שימוש לרעה בכטב"מים כדי שנוכל ליהנות מהתועלת שהם מביאים לחברה. לכבוד הוא לנו לקבל הכרה על הפתרון שלנו במזרח התיכון ונמשיך בהתמדה לפרוס את הטכנולוגיה שלנו בכל העולם".

Future Security Awards, שמארגנת tahawultech.com, קבוצת תקשורת מובילה בתחום האבטחה במזרח התיכון, מעניקים הכרה לאנשים, עסקים וספקים שסיפקו ערך עסקי פורץ דרך באמצעות יישום חדשני של טכנולוגיות אבטחה. Future Security Awards קיבלו יותר מ-150 מועמדויות, ו-23 ארגונים ומנהלי אבטחת מידע זכו להוקרה בטקס הענקת הפרסים, שהשתתפו בו 200 מובילים בתעשייה. תמונות מטקס הענקת הפרסים אפשר למצוא כאן.

"רוב מערכות ההגנה שנבנות ונפרסות ברחבי העולם מיועדות להגיב נגד איומים משוכללים שנעים מהר -- לא נגד מספר רב של כטב"מים קטנים שטסים נמוך וזמינים בקלות כיום", אמר ג'ים האוזינגר, לשעבר מפקד ההגנה האווירית של קבוצת תקיפה של נושאת מטוסים ומתכנן המבצעים הראשי של נאט"ו. "פורטם ממלאת חלל קריטי ביכולת בכך שהיא מספקת זיהוי, רכישה ושיטה ללכוד ולסלק באופן בטוח את האיום, אפילו באזורים מאוכלסים".

מערך הפתרונות של פורטם כולל את המכ"ם TrueView, המכ"ם הכי קטן, מדויק ומשתלם מסוגו, וגם את SkyDome®, פלטפורמת הבינה המלאכותית הניתנת להתאמה שממזגת פלטים של המכ"מ TrueView וחיישנים אחרים כדי לנטר אוטומטית כל סביבה בתלת מימד. על ידי זיהוי והערכה של איומים שנמצאים באוויר, SkyDome צופה נקודות חולשה ויכולה להזעיק אנשים, לשלוח אותות לאמצעי הגנה או לשגר את DroneHunter כדי לנטרל אוטונומית כטב"מים מסוכנים או זדוניים. SkyDome היא הפלטפורמה היחידה שמשיגה מודעות, בטיחות ואבטחה כוללות של מרחבים אוויריים.

אודות Fortem Technologies, Inc.

פורטם טכנולוגיות היא המובילה במודעות, בטיחות ואבטחה של מרחבים אוויריים. באמצעות סביבה מתקדמת של מכ"ם מפוזר, בינה מלאכותית בקצה, שילוב עמוק של חיישנים ולכידת כטב"מים אוטונומית, פורטם מנטרת, מגינה, ושומרת על המסדרונות, האתרים, התשתיות, הגבולות והאזורים של העולם מפני איומים של כטב"מים מסוכנים או זדוניים. אותה סביבה מאיצה את הבטיחות של מרחב האוויר של העולם לניידות אווירית עירונית. החברה, שמושבה בפלזנט גרוב, יוטה, היא בבעלות פרטית ומגובה על ידי בואינג, Signia Venture Partners, DCVC, Mubadala Investment Company ואחרים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.fortemtech.com.

אשת קשר:
Natalie Schoen
Fortem Technologies
616-799-5151
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.