הודעה לעיתונות

המכון לניהול פרויקטים מודיע על הרכישה של FLEX מ-Net Objectives

הרכישה מרחיבה את היצע מוצרי הזמישות למנהלי פרויקטים, צוותים וארגונים

פילדלפיה, 26 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE) :

המכון לניהול פרויקטים (PMI), ארגון החברות ללא כוונת רווח המוביל בעולם למקצוע ניהול הפרויקטים, הודיע היום על הרכישה של FLEX מ-Net Objectives. הגישה FLEX עוזרת לארגונים להבין "מה לא עובד" ברמה מערכתית ומזהה צווארי בקבוק ומסלקת אותם כדי לשפר את זרימת העבודה. ביחד, FLEX והרכישה האחרונה של PMI, Disciplined Agile (DA), יציעו פתרונות לטיפול בנקודות הלוחצות העיקריות של הארגון. התוצאה היא תוצאות עסקיות חזקות יותר, מהר יותר.

יש כמה יתרונות לשימוש ב-FLEX כדי להשלים את DA:

  • חברי PMI יקבלו הזדמנות לרכוש יכולות והסמכות חדשות חזקות ואמינות שיבדלו אותם ויפתחו דלתות באמצעות ההיצע המשולב של DA ו-FLEX.
  • העוסקים הנוכחיים בזמישות (זריזות וגמישות) יוכלו לנצל גישה שיותר נותנת את הדעת ומותאמת לזמישות, המונעת על ידי הלך מחשבה זמיש ורזה ומפעילים אותה תהליכים שמתאימים להקשר שלהם, וזה מאפשר תוצאות חזקות שיהיו אפשריות באמצעות גישות יותר מכתיבות.
  • ארגונים ברחבי העולם ייהנו מגישה יותר מותאמת לזמישות ארגונית על בסיס הצרכים וההקשר הספציפיים שלהם.
  • לשותפים של PMI ,DA ו-FLEX תהיה גישה לקבוצה מורחבת של היצעי מוצרים עבור בעלי העניין והלקוחות שלהם.
  • החברים של PMI ו-DA יקבלו גישה לתוכן והלמידה המקוונת של FLEX.

"הרכישה הזאת היא אבן בניין חשובה עבור PMI כי היא מטפלת באופני עבודה חדשים בעולם יותר ויותר זמיש, ומרחיבה מאוד את היכולות של מנהלי פרויקטים ועוסקים בזמישות כאחד", אמר סוניל פרשרה, נשיא ומנכ"ל PMI. "PMI ממוצב עכשיו להוסיף אפילו יותר ערך לחברים על ידי הספקת רצף מלא של מוצרים, שירותים, הדרכה והסמכות למנהלי פרויקטים, מובילי זמישות והצוותים שלהם בכל מקום שהם נמצאים בקריירה שלהם -- לפעמים אפילו לפני שהם יודעים שהם צריכים את זה. בלי קשר לגישה, בין אם היא מסורתית או זמישה, פרויקט או מוצר, PMI ממוצב באופן ייחודי לספק ערך לאנשים ולארגונים שהם משרתים".

"Net Objectives, שבמקור הוקמה כדי להביא ערך מובדל ויוצא דופן ללקוחות שלנו, הצליחה להתעלות מעל ומעבר לדרישות של הלקוחות שלה מבחינת תמיכה בקהילה הזמישה בכללותה", אמר אל שאלוואי, מנכ"ל ומייסד Net Objectives והיוצר של הגישה FLEX. "אנחנו מאוד נרגשים להגיע אפילו ליותר אנשי מקצוע ולעזור להם לטפח את הידע שהם צריכים כדי להצליח, וזה מתאפשר על ידי ניצול הקשרים הגלובליים של PMI, וגם התמהיל הייחודי של ההיצעים של PMI, Disciplined Agile ו-FLEX. זה, יחד עם ההקפדה של ההסמכות של PMI והמבט הרחב שלה על הזירה הזמישה, שלא מוגבל לתהליך אחד או שיטה אחת, יוצרים התאמה נהדרת".

השילוב של הרכישה מתחיל מייד, ו-PMI ימסור פרטים נוספים לחברים ובעלי עניין אחרים בבוא העת.

אודות PMI
המכון לניהול פרויקטים (PMI) הוא האיגוד המוביל בעולם לאלה שמחשיבים ניהול פרויקטים, תוכניות או תיקים למקצוע שלהם. PMI, שהוקם ב-1969, מביא ערך ליותר משלושה מיליון אנשי מקצוע שעובדים בכל מדינה כמעט בעולם באמצעות תמיכה, שיתוף פעולה, לימוד ומחקר גלובליים. אנחנו מקדמים קריירות, משפרים הצלחה ארגונית ומפתחים עוד את מקצוע ניהול הפרויקטים באמצעות תקנים שמוכרים בכל העולם, הסמכות, קהילות, משאבים, כלים, מחקר אקדמי, פרסומים, קורסים להתפתחות מקצועית ואפשרויות רישות. כחלק ממשפחת PMI, ProjectManagement.com יוצר קהילות מקוונות גלובליות שמספקות יותר משאבים, כלים טובים יותר, רשתות גדולות יותר ונקודות מבט רחבות יותר. בקרו אותנו בכתובות www.PMI.org, www.projectmanagement.com, www.facebook.com/PMInstitute ובטוויטר @PMInstitute.

אודות FLEX

הגישה FLEX היא גישה זמישה מובילה בענף המבוססת על חשיבה רזה ותבניות שמשפרת את היכולת של ארגון להשיג זמישות עסקית - מימוש מהיר של ערך באופן ניתן לחיזוי, בר קיימא ובאיכות גבוהה. חברות תלויות יותר ויותר בגישה FLEX כדי להאיץ הפקת ערך עסקי תוך שימוש באסטרטגיות זמישות ממושמעות שמשקפות את המציאות של הפקה זמישה במצבים ארגוניים מורכבים. כמוביל מחשבה בזמישות, אל שאלוואי פרסם יותר מעשרה ספרים והכשיר אלפי עוסקים בזמישות כדי שיישמו טוב יותר מתודולוגיות זמישות בארגונים שלהם.

אנשי קשר
Mary Ortega
Tel: 610-356-4600 x7030
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.