הודעה לעיתונות

Virgin Hyperloop One מתחייבת להפוך לאמצעי תחבורת ההמונים הכי יעיל אנרגטית בעולם

== Virgin Hyperloop One מתחייבת להפוך לאמצעי תחבורת ההמונים הכי יעיל אנרגטית בעולם
==

תלוי באקלים, השילוב של טכנולוגיה סולרית עם מערכת הייפרלופ יכול לייצר שני שלישים מצורכי האנרגיה החזויים של מסלול

הייפרלופ יהיה עד פי עשרה יותר יעיל אנרגטית מאשר מטוס, ויעיל פי ארבעה מרכבת

VHO היא חברת תחבורת ההמונים הראשונה שהצטרפה לרשת Circular Economy 100 של קרן אלן מקארתור

ניו יורק, 27 בספטמבר 2019, (GLOBE NEWSWIRE):

היום Virgin Hyperloop One (VHO), חברת ההייפרלופ המובילה בעולם, הכריזה שמערכת ההייפרלופ פורצת הדרך שלה תהיה אמצעי תחבורת ההמונים הכי יעיל אנרגטית בעולם. יחד עם שבוע האקלים של העיר ניו יורק, Virgin Hyperloop One שמושבה בלוס אנג'לס הכריזה את ההכרזה שלה מ-Rockefeller Plaza® ב-Rockefeller Center® בעיר ניו יורק, שם היא מציגה לראווה את רכב הניסוי שלה XP-1 ממסלול הניסויים שלה בנבאדה. VHO גם הודיעה שהיא מצטרפת לרשת CE100 של קרן אלן מקארתור, שמפגישה עסקים, חדשנים, ערים, ממשלות ואוניברסיטאות שמחויבים להאיץ את השינוי לכלכלה מעגלית.

"הדרך היחידה לטפל במשבר המתעצם הזה היא חזיתית. אנחנו צריכים רעיונות גדולים כמו הייפרלופ כדי להגיע לתחבורה עם אפס פליטות כשאנחנו מחברים אנשים וסחורות", אמר סר ריצ'רד ברנסון, מייסד קבוצת וירג'ין.

"עם הגידול באוכלוסיית העולם, במיוחד האוכלוסיות העירוניות שלנו, הביקוש הגלובלי לנסיעה חלקה והובלה יותר יעילה ימשיך לעלות. אנחנו חייבים לענות על הביקוש באופן יעיל, נקי ושמגן על העתיד של כדור הארץ", אמר ג'יי וולדר, מנכ"ל Virgin Hyperloop One. "טכנולוגיית ההייפרלופ יכולה להיות הפתרון הרדיקלי הזה, ולקבוע את אמות המידה לצורת הנסיעה הכי מהירה, יעילה אנרגטית ובת קיימא שנוצרה אי פעם".

קיימות

הייפרלופ יוכל להוביל אנשים וסחורות במהירות של קרוב ל-700 מייל בשעה בסביבות נטולות ליחוץ באמצעות ריחוף מגנטי. הוא יוכל לשאת יותר אנשים מרכבת תחתית, במהירויות של מטוס נוסעים ועם אפס פליטות ישירות. באמצעות שילוב של מנוע חשמלי מאוד יעיל, ריחוף מגנטי וסביבה עם גרר נמוך, המערכת של VHO תהיה יעילה אנרגטית פי 5 עד 10 ממטוס ומהירה יותר מרכבת מהירה תוך שימוש בפחות אנרגיה. התשתית של VHO יכולה גם לתמוך ביצירה של אנרגיה מתחדשת על ידי שילוב טכנולוגיה של פנלים סולריים על מערכת צינורות התחבורה החיצוניים. תלוי באקלים, השילוב של טכנולוגיה סולרית יכול לייצר שני שלישים מצורכי האנרגיה החזויים של מסלול.

VHO עובדת עכשיו עם הממשלה ההודית של מהרשטרה על מסלול בין פונה ומומבאי. עם אוכלוסייה מיצרפית של 25 מיליון, יש בצמד הערים האזוריות יותר מ-75 מיליון נסיעות יוממות בשנה, מספר שצפוי להרקיע ל-130 מיליון עד 2026. ההתקנה של מערכת VHO אזורית תוכל להפחית את פליטות גזי החממה המקומיות בעד 150,000 טון (300 מיליון פאונד) בשנה תוך יצירת 1.8 מיליון משרות חדשות והשפעה כלכלית של 36 מיליארד דולר באזור.

הצטרפות לכלכלה המעגלית

בנוסף למחויבות של VHO להפחית את ההשפעה הסביבתית של ענף התחבורה, Virgin Hyperloop One מצטרפת לרשת Circular Economy 100 (CE100) של קרן אלן מקארתור בתור "חדשנית עולה". CE100 מפגישה עסקים, חדשנים, ערים, ממשלות ואוניברסיטאות שמחויבים להאיץ את השינוי לכלכלה מעגלית. על ידי הצטרפותה לרשת CE100, VHO מתחייבת ליצור מסגרת הייפרלופ מעגלית שהיא רסטורטיבית ורגנרטיבית מעצם התכנון שלה, ליצור שיטות לשימוש מחדש ברכיבים של המערכת שיצאו משימוש ולהפחית את תפוקת הפחמן שלה. VHO היא חברת תחבורת ההמונים הראשונה שהצטרפה לרשת היוקרתית, שכוללת חברות כמו גוגל, אפל ויוניליבר.

"אנחנו שמחים לקבל את Virgin Hyperloop One ל-CE100, רשת הכלכלה המעגלית המובילה בעולם. שיתוף הפעולה הזה בקרב הרשת המגוונת והדינמית שלנו הוא שמאפשר לחברים לממש הזדמנויות לחדשנות בכלכלה המעגלית הרבה יותר מהר ממה שהיו יכולים לבד, ואנחנו נרגשים ש-Virgin Hyperloop One היא עכשיו חלק מהקהילה הזאת", אמר ג'ו מרפי, מנהל CE100, קרן אלן מקארתור.

"קרן אלן מקארתור מצליחה מאוד בזיהוי האופן שבו אנחנו יכולים לבנות כלכלה משגשגת עם מעט פחמן, והיא מפגישה ארגונים מובילים בעולם כדי לממש את זה", אמר ג'יי וולדר, מנכ"ל Virgin Hyperloop One.

ההתקדמות של ההייפרלופ ומסע החשיפה באמריקה

בארצות הברית, עשר מדינות חוקרות את ההייפרלופ: מיזורי, טקסס, קולורדו, אוהיו, קרוליינה הצפונית, פנסילבניה, וושינגטון, אינדיאנה ואורגון בנוסף לנבאדה שבה נמצא אתר הניסויים. בית הנבחרים של ארצות הברית מימן באופן מלא לאחרונה את המועצה לטכנולוגיות תחבורה לא מסורתיות ומתפתחות (NETT) של שרת התחבורה הפדרלית איליין צ'או, שהוקמה כדי לחקור את טכנולוגיית ההייפרלופ ולקבוע תקנים.

האירוע היום ברוקפלר פלאזה הציג את טכנולוגיית ההייפרלופ לתושבי ניו יורק, באמצעות רכב הניסויים האמיתי XP-1 שמאפשר לעוברים ושבים לדמות לעצמם מה תהיה ההשפעה של הפעלת מסלול הייפרלופ על החיים שלהם, כשערים יחוברו כמו תחנות מטרו ומיקום כבר לא יהיה אילוץ כשבוחרים היכן לגור או לעבוד.

העצירה של VHO בניו יורק היא חלק ממסע חשיפה רחב יותר ברחבי ארצות הברית, שכבר עצר בדאלאס- פורט וורת, קנזס סיטי וקולומבוס. אחרי ניו יורק, VHO תעצור בראליי ובוושינגטון הבירה. מידע נוסף על המקומות האלה כאן.

נכסי מדיה

הורידו תמונות ומסלולים של Virgin Hyperloop One כאן.

אודות קרן אלן מקארתור

קרן אלן מקארתור התחילה לפעול ב-2010 במטרה להאיץ את השינוי לכלכלה מעגלית. מאז הקמתה, ארגון הצדקה עלה כמוביל מחשבה גלובלי, והכניס את הכלכלה המעגלית לסדר היום של מקבלי החלטות ברחבי העולם. הפעילות של הארגון מתמקדת בשבעה תחומי מפתח: תובנות וניתוח, עסקים, מוסדות, ממשלות וערים, יוזמות מערכתיות, תכנון מעגלי, למידה ותקשורת. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.ellenmacarthurfoundation.org ו-@circulareconomy.

אודות Virgin Hyperloop One

Virgin Hyperloop One היא החברה היחידה בעולם שניסתה בהצלחה את טכנולוגיית ההייפרלופ שלה בקנה מידה גדול, והשיקה את אמצעי תחבורת ההמונים החדש הראשון מזה יותר ממאה שנים. החברה הפעילה בהצלחה רכב הייפרלופ בקנה מידה מלא באמצעות הנעה חשמלית וריחוף אלקטרומגנטי בתנאים של כמעט ריק, ומימשה אמצעי תחבורה חדש מיסודו שהוא יותר מהיר, בטוח, זול ובר קיימא מאשר האמצעים הקיימים. החברה פועלת עכשיו עם ממשלות, שותפים וממציאים ברחבי העולם כדי להפוך את ההייפרלופ למציאות תוך שנים, לא עשורים. יש לה כעת פרויקטים בביצוע במיזורי, טקסס, קולורדו, המערב התיכון, הודו ואיחוד האמירויות. מידע נוסף על הטכנולוגיה, החזון והפרויקטים המתבצעים של Virgin Hyperloop One כאן.

אנשי קשר
Virgin Hyperloop One
Madeline Kaye
Berlin Rosen
[email protected]
Ellen MacArthur Foundation
Maha Daouk
[email protected]

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/8a68349a-cf2f-490f-9c49-aa22c9413ad5

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.