הודעה לעיתונות

NetAlly משיקה פתרון לבדיקת רשתות נישא מרובה טכנולוגיות הכל באחד חזק, EtherScope™ Nxg

מומחה לרשתות נייד עם ניתוח קווי ואלחוטי משולב במלואו וזיהוי בעיות אוטומטי מאיץ בדיקת רשתות

קולורדו ספרינגס, קולורדו, 1 באוקטובר 2019, (GLOBE NEWSWIRE) :

NetAlly, מובילה בפתרונות בדיקה נישאים לרשתות גישה קוויות ואלחוטיות, הודיעה היום על תחילת ההפצה של EtherScope™ nXG Portable Network Expert, מכשיר לבדיקת רשתות נישא חזק המאפשר למהנדסי וטכנאי רשתות לגלות, לבדוק, לאמת ולפתור בעיות במהירות ברשתות גישה ארגוניות. בהיותו הכלי הנישא הראשון שמציע מימשק משתמש יחיד שמשלב באופן מלא נתוני בדיקה של רשתות קוויות ואלחוטיות, EtherScope nXG מגדיל דרמטית את הנראות של הרשת, מאיץ ומפשט את הבדיקה ומפשט את העבודה המשותפת של הצוותים. זה המכשיר הנייד הראשון עם השילוב הנכון של יכולות כדי "לשבור את התקרה של שכבה 2" -- ומאפשר למשתמשים לזהות בקלות לקוחות אלחוטיים לא רק באמצעות כתובת MAC אלא לפי IP, שם וסוג ומספק נראות שרוב כלי ה-Wi-Fi לא יכולים לספק.

"המורכבות של הרשתות כיום ממשיכה לעלות, וצוותי רשתות לעיתים קרובות מתקשים לעמוד בקצב. הם צריכים פתרונות טובים יותר שעוזרים להם לייעל את תהליך הבדיקה ופתרון הבעיות ברשתות שלהם", אמר מרק פרוטינו, מנכ"ל NetAlly. "כדי לעזור לטפל בקשיים האלה, תכננו את EtherScope nXG שיהיה המכשיר לבדיקת רשתות הנייד הכי מקיף ועוצמתי שקיים".

מימשק המשתמש החדש לגמרי של EtherScope nXG משלב ניתוח של נתונים קוויים ואלחוטיים וחומרה ייעודית כדי לתמוך במגוון רחב של טכנולוגיות כמו קצב קו 10G (על גבי נחושת וסיבים), NBASE-T, Wi-Fi 5/Wi-Fi 6 ו-PoE (חשמל על גבי אתרנט) בהספק גבוה.

פרוטינו המשיך: "באמצעות יכולות הבדיקה האוטומטית המוכנות לשימוש המתקדמות של EtherScope nXG, מהנדסי וטכנאי רשתות מקבלים נראות ללא תקדים שמאיצה את הבדיקה ויוצרת עבודה משותפת, והכל בכלי קל משקל ובאמת נייד שאפשר להביא בקלות לאזורים בעייתיים. איתו, הצוותים פשוט יצליחו לעשות יותר, ויותר מהר".

לפי מחקר מהזמן האחרון של Spiceworks, אנשי מחשבים נתקלים במגוון של אתגרים שכוללים יישום שינויים מתוכננים, התמודדות עם שינויים לא צפויים, הבטחת אבטחת הרשת וחוסר בזמן ומשאבים. האתגרים האלה נגרמים בעיקר בגלל ההבדל במיומנויות של העובדים ובכלים (בין המהנדסים והטכנאים), ופערי נראות בין רשתות קוויות ואלחוטיות. EtherScope nXG תוכנן כדי להתגבר על הבעיות האלה עם פונקציות ויכולות חשובות שמאפשרות למשתמשים:

  • לבדוק, לאמת ולפתור בעיות בטכנולוגיות הרשתות הכי עדכניות - המשתמשים יכולים להעריך תמיכה ב-NBASE-T, 10G, Wi-Fi 5/Wi-Fi 6 באמצעות יישומי פתרון בעיות מתקדמים מבוססי אנדרואיד וחומרת בדיקה ייעודית. יכולות בדיקה נוספות כוללות לכידת מנות בקצב קו עד 10G, גילוי רשתות וניתוח נתיבים, ניתוח תעבורת RF של 24 שעות, בדיקת כבלים ובדיקת עומס PoE TruePowerTM.
  • לאמת ביצועים במהירות - המוצר מציע בדיקת ביצועים בקצב קו 10G לשרתים קריטיים, ערוצים יוצאים ומכשירי קצה חשובים על גבי אתרנט, בדיקת iPerf על גבי חיבורי Wi-Fi או קוויים ובדיקה מול EtherScope nXG אחר או כלים אחרים של NetAlly לבדיקות מקצה לקצה.
  • לגשר על הפער בין מהנדסים וטכנאים - משתמשים יכולים להתעמק כדי לאמת, לפתור בעיות ולתעד רשתות מורכבות עם VLANs ו-Wi-Fi SSIDs מרובים, או לנצל בדיקות אוטומטיות מוכנות לשימוש שמצריכות מיומנות והדרכה מינימליות. באמצעות EtherScope nXG, מהנדסים מחוץ לאתר הפיזי יכולים להגיע עם המומחיות שלהם דרך שליטה מרחוק כדי לעבוד ביחד עם טכנאים באתרים מרוחקים כדי לפתור בעיות קשות ללא צורך בנסיעות.
  • להעריך את מצב הרשת - באמצעות בדיקות איכות האוויר של Wi-Fi בערוצים עם יותר מדי מנויים, ניתוח הניצול של ערוצי Wi-Fi וגילוי רשתות, EtherScope nXG יכול לעזור "להוכיח שזאת לא הרשת" או להצביע על שורש הבעיה מהר יותר משיטות לא משולבות.
  • לגלות סיכוני אבטחה - טכנולוגיית גילוי הרשתות החזקה של EtherScope nXG מזהה מתגים לא מוכרים, SSIDs נסתרים ומכשירים שמגששים ב-Wi-Fi, ומסווגת מכשירים לפי סטטוס אבטחה, מזהה מתחזים ועוד.
  • ללכוד ונהל ביעילות נתוני בדיקות מהשטח - המשתמשים יכולים ליהנות מדיווחים וניתוחים אוטומטיים ומרכזיים, תיעוד ושילוב עם מערכות לניהול רשתות באמצעות שירות הענן המשלים Link-Live של NetAlly.

"NetAlly ממשיכה היסטוריה ארוכה של הענקת כוח רב עוד יותר לפתור בעיות בכף ידך עם EtherScope nXG", אומר לי בדמן, ארכיטקט רשתות אלחוטיות ב-Wirednot. "לא קל למצוא כלי שמגיע מספיק עמוק עבור מהנדסים ומפתחים בכירים, ועם זאת גם ידידותי לטכנאים זוטרים, אבל EtherScope nXG מגיע לנקודת האיזון הזאת ביעילות. ביחד עם Link-Live, EtherScope nXG הוא נשק חדש ברמה העליונה במלחמה בבעיות ברשתות קוויות ואלחוטיות".

למידע נוסף על EtherScope nXG, בקרו בבקשה באתר https://netally.com/

אודות NetAlly

NetAlly® מציעה בדיקות שאתם יכולים לסמוך עליהן, מבת הברית החדשה שלך. משפחת הפתרונות לבדיקת רשתות שלנו עוזרות למהנדסי וטכנאי רשתות לפרוס, לנהל ולתחזק טוב יותר את הרשתות הקוויות והאלחוטיות המורכבות של היום כבר עשרות שנים. מיצירת מנתח הרשתות הנישא הראשון בענף ב-1993 ועד להיותה קובעת הקצב של הענף - תחילה בשם Fluke Networks® ואחר כך בשם NETSCOUT® - NetAlly ממשיכה להעלות את הרף בניתוח רשתות נייד. עם כלים שכוללים את LinkRunner®, OneTouch™, AirCheck™ ועוד, NetAlly מפשטת את המורכבויות של בדיקת רשתות, מספקת ראות מיידית כדי לפתור בעיות ביעילות ומאפשרת עבודה משותפת חלקה בין האנשים באתר ומומחים מרוחקים. למידע נוסף ולראות מדוע NetAlly מספקת את הטוב ביותר בבדיקת רשתות נישאת, בקרו בבקשה באתר https://netally.com/.

איש קשר ליחסי ציבור
Anthony Cogswell, Voxus PR
[email protected]
+1.253.444.5980

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.