מפרסם: חכמת שלמה המלך
תאריך: 10/10/2019 11:49
נושא: ניו אייג'
הודעה לעיתונות

חותמי שלמה – המגן המופלא של שלמה המלך

חותמי שלמה – המגן המופלא של שלמה המלך

אנו שמחים להציג בפניכם מקור חוכמה עתיק יומין, "חותמי שלמה המלך" הנושאים את חכמתו העתיקה של המלך שלמה. מקור חוכמה ותבונה רב עוצמה זה, יכול להעניק הרמוניה לחיי כל אחד מאתנו. כוחם של "חותמי שלמה" ידוע כבר אלפי שנים ואינם נחלתו הבלעדית של העם היהודי ,גם נוצרים ומוסלמים האמינו בכוח הרב הטמון ב"חותמי שלמה" . הוכחה לכך ניתן למצוא בכנסיות ובמסגדים ברחבי העולם בהם משובץ "חותם שלמה" כמקור הכוח האלוהי.
המסורת מספרת כי מקורו של החותם בטבעתו של המלך שלמה – שלמה שהיה החכם באדם ענד טבעת שבה היו צירופי סימנים, אותיות מחכמת הנסתר, שמות מלאכים, צפנים ואקרוסטיכונים של פסוקים תנ"כיים .

חותמי שלמה המלך מובאים לקהל הרחב לידי שימוש תוך כדי המאמץ המקסימאלי לשמור על דיוק בצורתם ובשפתם המקורית (הכתב העברי) והאותנטית כפי שמתועד במקורות, זאת בכדי לאפשר לכול לחבור לפרי ידע קדום וליהנות מאותה אנרגיה שהייתה אז מסוגלת לשנות גורלות.

חותם שלמה המלך נמצא בטורקיה
והחותמים שלנו קיבלו חותמת מדעית

גילוי חדש שפורסם החודש (15.10.17) הרעיש חוקרים וארכיאולוגים בכל רחבי העולם: משטרת טורקיה מצאה 11 חפצים היסטוריים בביתו של שודד קברים וביניהם חותם שלמה המלך המקורי - לו יוחסו כוחות ריפוי וקסם.

המסורת מספרת כי מקורו של "חותם שלמה" בטבעתו של המלך, בה היה חקוק כוכב בן חמש צלעות, ובו אותיות בצירופים מיסטיים שונים. בעזרת טבעת זו, היה שלמה שולט בשדים, ברוחות הרעות והטובות. כך היה מסייע לבני האדם, בהגנה מפני מזיקים, בהבאת מזור לחוליים, ובהקניית שפע, אושר ואהבה.

צירופי הסימנים והאותיות אשר נחרטו על "חותם שלמה" כוללים את חוכמת הקבלה היהודית - אותיות השם המפורש, שמותיהם של מלאכים, פסוקים מן התנ"ך וצפנים שונים, שכל אחד מהם נועד להגן על הנושא אותו באופן אחר.

חלקכם אולי נרגש מהעובדה שאכן נמצא עתה חותם כזה, אבל אנחנו התרגשנו מהעובדה שסוף סוף כולם גילו את מה שאנחנו לא רק יודעים, אלא גם מפיקים ממנו את המיטב כבר שנים רבות.
בפתחו של האלף השלישי, האדם מרקיע שחקים, תרתי משמע – נוגע בפלנטות עלומות, ממריא לחלל ומגיע לשיאים חדשים ומדהימים בתחומי הטכנולוגיה, המדע והרפואה.

האם עצרתם אי פעם לחשוב מהיכן ניתנה לאדם החוכמה ליצור, להמציא ולהתפתח, מהיכן התעוזה לכבוש מדבריות, להשתלט על איתני הטבע, לבנות וגם להרוס?

התשובה טמונה בהיסטוריה היהודית התנ"כית, ויותר מכך, בעולמו הקסום של שלמה המלך.

שלמה - "החכם באדם", ידע לדבר בשפת הבריאה ("אל העצים") ובשפת החיות. הוא סייע להתפתחות הרפואה והטכנולוגיה בעולם העתיק ובהתפתחות החקלאות. הוא הביא מים בכוח מחשבתו מהודו, בכדי להשקות את שדות בני עמו. אבל מעבר לכל אלה, היה שלמה מגיקון – מיסטיקן בעל ידע מאגי עצום, ששלט בתורת הנסתר ובעל כוחות על טבעיים. מבורך באהבתו של האל, שלט שלמה בשדים ואלה סרו למרותו (המסורת המיסטית מספרת כי נעזר בכוחם הרב כדי לבקע אבנים עבור קירות בית המקדש).

אותם קודים אשר הוריש לנו שלמה המלך הם הבסיס ל- 44 חותמים שיצרנו, שכוחם טמון בצירופים השונים שלהם. הם נועדו לסייע בהגנה על המשפחה, הגנה מפני מחלות, הגנה מפני שדים ומזיקים, הסרת קללות ועין הרע, הגנה על הרכוש והבית, הבטחת שפע, ברכה, כבוד ואהבה, עזרה במאבקים נגד אויבים. הגברת הידידות, היצירתיות, הגנה על היוצאים למסעות בחו"ל, הקניית ידע וחוכמה ועוד.

"חכמת שלמה המלך" מפתחת מזה שנים רבות חותמים אלו, המבוססים בדייקנות ובהקפדה על הידע העתיק הזה ומכילים קודים מיסטיים שונים שנועדו להטיב עם בעליהם/הן. באפריל השנה אף השיקה החברה באיטליה ספר שכתב יוסף כפיר בעברית שתורגם לאיטלקית על ידי סילביה סבדיני . הספר עוסק בידע העתיק של שלמה ובחותמי שלמה. בספר מובא הסבר על כל חותם והפעלתו - עם הקישור לספר תהילים.

החותמים, כתליונים עשויים מכסף ,זהב, ציפוי זהב וגם כמחזיקי מפתחות, אריחים, מוצעים לקהל הרחב תוך מאמץ מקסימאלי לשמור על צורתם המדויקת ועל הכתב העברי האותנטי כפי שתועד במקורות. ניתן לרכוש את החותמים באינטרנט או בחנויות שונות ברחבי העולם וכן בהתאמה אישית על ידי יוסף כפיר.

אנו, בחברת "חכמת שלמה המלך" עדים כבר שנים רבות לנסים שמחוללים החותמים. לא פעם אנו שומעים ממשתמשים ציניים שקיבלו תכשיט-חותמת כמתנה על התמורה המפליאה שהביא לחייהם.

בתקופה זו, בה כל אחד יכול להסתייע בתוספת של אופטימיות, הגנה וברכה, אנו מזמינים אתכם להיות בין אלה אשר יפיצו את חוכמת הנסתר של שלמה המלך, לכל אדם אשר יחפוץ בה.
כל אחד, יכול לבחור את החותם המתאים לו, וליהנות מעוצמתו - תוך שהוא נושא אותו על צווארו, מטמין אותו בכיסו, עונד אותו כטבעת, או משתמש בטכניקות מדיטציה המצורפות לקלפים שאנו מציעים.

כל חותם הוטבע בכמה רובדים. חשוב לציין שכל אדם יכול להתחבר באמצעות החותמים לאותה חכמה שמקודדת בחותם. במילים אחרות - כל חותם יכול להעצים את היכולת להיות בורא מודע.
אפשר להפעיל את החותם בכמה רמות. הרמה הראשונה לא תמיד מודעת. יתכן כי אדם חולה יישא חותם בריאות שיעצים בהדרגה את הערכתו העצמית ובאופן עקיף יתרום לבריאותו הנפשית והפיזית. המוצרים המקודשים האלה מסירים מכשולים מבני אדם כדי שיוכלו לגלות את האמת הפנימית ולקבל את הכוח ליישם אותה. יתכן והמחלה לא תעלם מיד אך נקודת המבט תתחיל להשתנות ואף המציאות תשתנה בהדרגה עקב כך.

אנו שותפים לשמחה שנמצא החותם המקורי ושהוא יגיע למקום הראוי לו - למוזיאון שבו יוכלו לצפות בו הכל. אנו מצדנו נמשיך לייצר חותמות בהשראת רוח המקור ובהקפדה יתרה בכדי להביא מזור, שגשוג ושמחה לכל מי שחפץ בכך.

קישור לכתבה על הממצאים:
https://travel.walla.co.il/item/3102905
לפרטים נוספים:
אתר: http://www.kingsolomonseals.com/
אתר צרפתית: http://www.seaux-du-roi-salomon.com/
אתר איטלקי: http://www.sigillidibenessere.com/
אתר רוסי: http://www.pechatisolomona.com/
יוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UCNu8zAdKDXybQitfK92Cn_A/videos
מסיבת עיתונאים השקת ספר באיטליה:
https://bit.ly/33nceYr

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- חכמת שלמה המלך.