מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 19/11/2019 08:23
נושא: טכנולוגיה והייטק
מייק פיץ', סגן נשיא בכיר ברד האט, צילום: יח"צ
מייק פיץ', סגן נשיא בכיר ברד האט, צילום: יח"צ
אמיר ציפורי, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד האט, צילום: יח"צ
אמיר ציפורי, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד האט, צילום: יח"צ
הודעה לעיתונות

Leader Circle – כנס הבכירים ב- Red Hat Israel Forum

במסגרת Red Hat Israel Forum שיתקיים ביום שני 16.12.19 במרכז הכנסים Avenue בקרית שדה התעופה, יתקיים כנס מיוחד למנהלים בכירים - Leader Circle.

נושא הפורום השנה הוא Expand Your Possibilities, ועבור מנהלים בכירים במגזרי המשק השונים יש לנושא זה חשיבות רבה. היום, כאשר שינוי הוא הדבר הקבוע ביותר, ונכפה מבחוץ עקב תנאי שוק ותחרות; תפקידו של המנהל הופך להיות מכריע. לפי מחקרים, 50-70% מיוזמות הקשורות לשינויים ארגוניים נכשלות בגלל ביצוע כושל או קצב ביצוע איטי לעומת המתחרים.

אמיר ציפורי, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד האט העומד בראש ה- Leader Circle בכנס, אומר כי בתקופה זו תפקוד המנהל חשוב מאי פעם. "אם מתייחסים להגדרה 'מנהיג יודע לעשות את הדברים הנכונים ומנהל יודע לעשות את הדברים נכון', הרי היום מנהלים צריכים להיות יותר מנהיגים, ולצייד את העובדים בכלים ומשאבים שיסייעו להם להתמודד עם שינויים תכופים שלא בשליטתם, כאשר המנהל מנווט את עובדיו והינו חלק מהעשייה. ההתמודדות היא המנוע להתפתחות וצמיחה אישית, המובילה להתפתחות קולקטיבית כלל ארגונית", אומר אמיר ציפורי.

ציפורי מציין כי בניגוד לעבר, יוזמות לחדשנות בימינו מגיעות מאנשי הפיתוח עצמם, כי הם מחוברים לאופן פעילותן השוטפת של מערכות ה- IT הארגוניות, ולכן מתקיים כנס המנהלים בו מתמקדים בניהול והנהגה. "המטרה היא לגרום למנהלים לצאת מאזור הנוחות, מעבר ליומיום והשגרה, ומעבר למגבלות תקציבים ומשאבים, ולחשוב איך אפשר לשנות דפוסי התנהלות מ'אם/או' ל 'גם', כאשר כל שינוי קם על שלושה דברים: אנשים, תהליכים וטכנולוגיה. הדבק כאן הוא הקוד הפתוח. העובדה שהיוזמה לחדשנות מגיעה משולחן הפיתוח עצמו, היא לכשעצמה שינוי שיש לעכל אותו. הדבר נובע כתוצאה מהקוד הפתוח שמספק כלים זמינים אשר דרושים להתמודדות, ובכך בעצם שינה את אופן ההתמודדות בארגונים".
ההרצאות בכנס יעסקו באופן בו מנהיגים שינויים כאלה. כותרת הרצאתו של אמיר ציפורי תהיה 'להוביל ולהנהיג שינוי'. יוהנה אמקייס - מנהלת פרויקטים בכירה ברד האט, תרצה על 'איך מריצים תהליכים של שינוי – התמודדות עם אי ודאות, ניפוץ מיתוסים ושינוי פרדיגמות'. פיני כהן – אנליסט בכיר ב- STKI, ידבר על מגמות טכנולוגיות בשוק ושימור היתרון הטכנולוגי.

מייק פיץ' – סגן נשיא בכיר ברד האט, ידבר על פלטפורמת OpenShift לפיתוח יישומי קונטיינר המבוססת על Kubernetes, ואיך רד האט משנה את מוצריה כדי להתמודד עם השינויים בשוק. פרנץ מאייר – סגן נשיא בכיר ברד האט, יסביר איך מבצעים התאמות של טכנולוגיות רד האט למגזרי שוק שונים כמו בנקאות, פיננסים, רכב וטלקום, ויציג סיפורי לקוח ומקרי שימוש.
"מטרתנו היא שהבכירים שיגיעו לכנס ייצאו ממנו כשהם מודעים לכך ששינוי קורה אצל כולם. ההתמודדות ומהירותה הן אלה שמבדלות ארגונים מנצחים ממתחריהם, ולרד האט יש כלים וטכנולוגיות כדי לעזור להם להיות שם", מסכם אמיר ציפורי.

את הכנס ינחה המנטליסט מתן רוזנברג שגם ידגים למשתתפים את יכולותיו, ויחתום אותו ד"ר יובל דרור מחבר הספר 'קוד סמוי – כל מה שלא רוצים שתדעו ואתם חייבים לדעת על החיים בעידן הדיגיטלי'. כותרת הרצאתו המרתקת של ד"ר דרור, שכיהן כראש המסלול לתקשורת דיגיטלית וכדיקאן בית הספר לתקשורת במכללה למנהל, תהיה 'קוד סמוי – מערכת ההפעלה החדשה של העולם'.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.