עסקים בין חברי המשלחת לישראלים באולם לאגו בראשון לציון
עסקים בין חברי המשלחת לישראלים באולם לאגו בראשון לציון
כלב מאיירס העומד בראש ארגון ARISE
כלב מאיירס העומד בראש ארגון ARISE
עסקים בעשרות מיליוני דולרים במסגרת הכנס והביקור
עסקים בעשרות מיליוני דולרים במסגרת הכנס והביקור
הודעה לעיתונות

650 אנשי עסקים נוצרים תומכי ישראל מ- 50 מדינות הגיעו אמש לישראל לעשות עסקים ולהשתתף בכנס חדשנות ביוזמת ארגון ARISE

650 אנשי עסקים נוצרים אוהבי ישראל מלמעלה מחמישים מדינות ברחבי העולם ביניהן ארה"ב, אירופה, סין, הודו ועוד הגיעו היום (א', 1.12) לישראל לחפש הזדמנויות עסקיות וישתתפו בכנס בנושא "חדשנות ישראלית למען האנושות" שיתקיים על ידי ארגון ARISE ובשיתוף עם מכון הייצוא, ארגון הגג של לשכות המסחר הדו לאומיות, המכון הישראלי לחדשנות והתאחדות התעשיינים ב- 4 בדצמבר 2019 בראשון לציון.

מטרת ביקור המשלחת והכנס היא לחבר בין אנשי עסקים מרחבי העולם לעסקים בישראל ולחשוף בפניהם את הכלכלה, הטכנולוגיה, החדשנות והסטרטאפים הישראלים, במיוחד כאלה שמשפרים את איכות החיים ומציעים פתרונות מעשיים לאתגרים עכשוויים בתחומי הבריאות, החקלאות, החינוך, התחבורה ועוד.

הכנס שמתקיים ביום ד', 4 בדצמבר 2019 הוא ביוזמת ארגון ARISE שמטרתו לחבר בין אנשי עסקים פרו ישראלים מרחבי העולם ליזמים עסקיים בארץ. עו"ד כלב מאיירס, מייסד ונשיא הארגון אשר פועל במשך שנים בחזית המאבק נגד ה- BDS מסר כי כנסים דומים שקיים הארגון בעבר הובילו למאות שיתופי פעולה עסקיים בין ישראלים ואנשי עסקים בחו"ל בשווי של עשרות מיליוני דולרים. לדבריו התשובה הציונית ההולמת למאבק ב BDS הוא הגדלת הסחר של אנשי עסקים מרחבי העולם עם ישראל ומטרתו לשבור השנה את סכום ההשקעה ושיתופי הפעולה שמוערך בלמעלה מ-100 מיליון דולר.

כלב מאיירס מדגיש כי ארגון ARISE והנהלתו עושים מאמצים רבים להביא לישראל משלחות עסקיות. עד כה הבטיחו את השתתפותם 650 אנשי עסקים ובהם 150 חברי לשכות המסחר הנוצריות (ICCC ) מ-50 מדינות, משלחת של 150 אנשי עסקים ממרכז ארה"ב מרשת "OCEAN" בסינסינטי, משלחת של 100 אנשי עסקים מרשת "Karunya" בהודו, משלחת של 20 מנהלי חברות ענק מה-CEO Forum ועוד. מרבית המשתתפים בכנס הינם נוצרים אוהבי ישראל המנהלים עסקים קטנים, בינוניים, גדולים וגדולים מאוד, חלקם מנהלים נכסים ומחזור של מיליארדי דולרים ורואים בכנס בישראל הזדמנות עסקית להשקעה פוטנציאלית בחברות, עסקים וטכנולוגיות ישראליות.

בין המשתתפים בכנס השנה יגיע לישראל גם שחקן הבייסבול האמריקאי המפורסם אלברט פו'גולס ורעייתו דידרה. פו'גולס, 39, יליד הרפובליקה הדומיניקאנית, שיחק מרבית חייו בלוס אנג'לס אנגלס וכאיש עסקים ויזם מצליח היה שותף להקמת ARISE.

הכנס המרכזי יתקיים כאמור ב- 4 בדצמבר, 2019 החל מהשעה 08:30 באולם הכנסים לאגו בראשון לציון תחת הכותרת 2019 ARISE Business Matchmaking Summit, (http://arisesummit.com/) . במהלך הכנס תתקיים תחרות עסקית בשיטת shark-tank, ובמסגרתה יציגו מספר חברות ועסקים מישראל את מוצריהם במשך 5 דקות, שאחריהן יינתנו עוד 5 דקות לשאלות ותשובות על ידי פאנל שופטים המורכב מאנשי עסקים וותיקים ומצליחים. לאחר הצגת מוצרי החברות תתבצע הצבעה על ידי הקהל באפ (crowd voting app) והמוצר שייבחר במרבית הקולות יזכה למענק של 10,000$ על ידי ARISE. העסקים המשתתפים בתחרות יציגו את מוצריהם בדוכנים בלובי הכניסה. לאחר ההרצאות בכנס, בין השעות 14:00 – 17:00 יתקיימו מאות מפגשי B - B ופגישות עסקיות בין אנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

עו"ד ניר קמחי שותף-מנהל במשרד יהודה רווה ושות' וממארגני הכנס מסר כי אורחי הכנס, אנשי עסקים ומנהלי קרנות השקעה מרחבי העולם, מרביתם אוונגליסטים, יגיעו לישראל היום ויסיירו ברחבי הארץ במטרה להכיר מקרוב עסקים וחברות סטרטאפ ישראליות ולבחון הזדמנויות להשקעה בישראל. לדברי עו"ד קמחי, לב ליבו של הכנס ב-4 בדצמבר הוא שידוך בין אנשי עסקים בחו"ל ובעלי עסקים בארץ ויצירת קשרים עסקיים אישיים לצורך מכירת מוצרים, טכנולוגיות ושיתופי פעולה עסקיים. במסגרת הכנס נקבעו כבר למעלה מ-300 פגישות בין האורחים מחו״ל לאנשי עסקים ישראליים על מנת ליצור הזדמנויות השקעה משמעותיות לטווח ארוך.

כלב מאיירס מדגיש כי ההחלטה של ביה"ד לצדק של האיחוד האירופי, בעניין סימון מוצרי מזון מיהודה ושומרון, מנותקת מהמציאות ופוגעת בישראלים ובפלסטינים כאחד. מפעלי המזון בהתיישבויות מעסיקים אלפי פלסטינים בכבוד, והם דוגמה למופת של דו-קיום פורה. אסור לפגוע בהם, שכן כל פגיעה כזו יכולה להביא לפיטורים של מאות עובדים פלסטינים. אני שמח שבכנס ישתתפו מאות אנשי עסקים אוהבי ישראל מחו"ל שמגיעים לכאן כדי לחפש הזדמנויות עסקיות ולהתחבר לכלכלת ישראל, לרבות עסקים ביהודה ושומרון. הפתרון היעיל ביותר למגפת ה-BDS הוא להמשיך ולהביא עוד עסקים למדינת ישראל, נקודה.

יחסי ציבור, יצחק רביחיא, "רב תקשורת" – 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.