LOGO
LOGO
Lightbits Labs אוספת את תואר חברת האחסון של השנה וזוכה בפרס חומרת האחסון על SuperSSD NVMe/TCP בפרסי SDC. מצולמים עם הפרס משמאל לימין: קם אשגי, מנהל אס
Lightbits Labs אוספת את תואר חברת האחסון של השנה וזוכה בפרס חומרת האחסון על SuperSSD NVMe/TCP בפרסי SDC. מצולמים עם הפרס משמאל לימין: קם אשגי, מנהל אס
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Lightbits Labs צוינה כחברת האחסון של השנה ומקבלת את פרס חומרת האחסון על SuperSSD NVMe/TCP בפרסי SDC

Lightbits Labs צוינה כחברת האחסון של השנה ומקבלת את פרס חומרת האחסון על SuperSSD NVMe/TCP בפרסי SDC

החברה זוכה לכבוד על הצעת פתרונות שהם היסוד של שינוי דיגיטלי אמיתי

לונדון, 3 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

בגאלה של פרסי SDC כאן לאחרונה, Lightbits Labs אספה שני פרסים יוקרתיים, חברת האחסון של השנה וחדשנות החומרה של השנה. לייטביטס קיבלה את המועמדות לחברת האחסון של השנה עבור פתרון ה-SDS (אחסון מוגדר על ידי תוכנה) שלה שמביא יעילות בקנה מידה עצום לתשתית ענן באתר הפיזי באמצעות אחסון ניתן להרכבה עם השהיה קצרה. SuperSSD NVMe/TCP Storage Server של לייטביטס, פתרון מכשיר האחסון SSD עתיר הביצועים עם קיבולת מאוד גבוהה הראשון בעולם, נבחר כפתרון החומרה הכי חדשני.

פרסי ה-SDC (אחסון, דיגיטציה + ענן) שעכשיו בשנתם העשירית מעניקים הכרה ופרסים על הצלחה במוצרים והשירותים שהם היסוד של השינוי הדיגיטלי. לייטביטס זכתה לכבוד על האופן שבו החברה מדמה מחדש את האחסון בקנה מידה עצום עבור היישומים של הדור הבא.

לייטביטס לאבס, שאחד ממייסדיה הוא היזם הישראלי הוותיק והמייסד של אנפורנה אביגדור וילנץ, הציגה שלוש טכנולוגיות פורצות דרך בשנה הראשונה אחרי שיצאה ממצב חשאיות: LightOS, LightField ו-SuperSSD. החברה צוינה על ההובלה שלה בהספקת פתרון מוגדר על ידי תוכנה שפועל בחומרה שהיא קומודיטי כדי להפריד את האחסון והמחשוב ברשתות סטנדרטיות, ומאפשר להם לשנות גודל באופן בלתי תלוי (תוך הגברת הגמישות והיעילות) ולמקסם את ניצול המשאבים (תוך הורדת עלות הבעלות הכוללת) תוך הספקת ביצועים שדומים ל-SSDs שמחוברים ישירות. לייטביטס הייתה חלוצה ב-NVMe/TCP כך שקל להתקין את הפתרון שלה בקנה מידה גדול.

"ההכרה על ידי העמיתים שלנו ומצביעים מרחבי העולם בפרס הזה מדגישה את התפקיד שחשיבותו גוברת של פתרונות אחסון מעשיים, חכמים וחושבים קדימה בשביל שינוי דיגיטלי אמיתי", אמר ערן קירזנר, מייסד שותף ומנכ"ל Lightbits Labs. "חברות אחראיות על כמות עצומה של נתונים באמצעות עננים ציבוריים ופרטיים, ונפח הנתונים ממשיך לגדול אקספוננציאלית. אנחנו גאים שהפתרונות שלנו מקבלים הכרה על התפקיד מחולל השינוי שלהם במתן מענה לקשיים באחסון נתונים שכה נפוצים בארגונים כיום".

במרץ 2019 לייטביטס הציגה את LightOS ו-LightField פורצי הדרך שלה. התוכנה LightOS וכרטיס האצת האחסון LightField מספקים פתרון הפרדה מקצה לקצה עתיר ביצועים שיכול לגדול מבלי לחייב שינויים כלשהם אצל הלקוחות של מרכז הנתונים או בתשתית הרשת. הם היו פתרונות ה-NVMe/TCP הראשונים בענף שסיפקו GFTL ופועלים ברשתות עתירות ביצועים סטנדרטיות. הפתרונות מאפשרים לספקי עננים פרטיים ותוכנה כשירות (SaaS) להרוויח מביצועי היישומים של שימוש ב-NVMe SSDs מקומיים עם הפשטות והיעילות של פתרונות בקנה מידה עצום.

כמפלסת דרך של פרדיגמת אחסון חדשה, משתמשים בהצלחה בפתרונות של Lightbits Labs במרכזי נתונים בענן מובילים בענף ברחבי העולם. החברה זוכה להכרה בענף בזכות הפתרונות פורצי הדרך שלה וקיבלה שלושה פרסים של הענף בששת החודשים האחרונים.

משאבים של Lightbits Labs

  • Meet Lightbits: Separation without Drama
  • LightOS and LightField announcement (press release)

למידע נוסף, התקשרו עם [email protected]

אודות Lightbits Labs™

Lightbits Labs, שהוקמה ב-2016, יוצרת מחדש תשתית ענן מודרנית בקנה מידה גלובלי. המשימה של החברה היא להמציא מחדש את האופן שבו האחסון והרישות נעשים במרכזי נתונים. כמפלסת דרך בתחום הזה, משתמשים בהצלחה בפתרונות שלה במרכזי נתונים של עננים פרטיים וארגונים מובילים בענף ברחבי העולם. עם משקיעים אסטרטגיים שכוללים את Dell Technology Capital ומיקרון, ועם השקעות מהיו"ר והמייסד השותף אביגדור וילנץ, ליפ-בו טאן (מנכ"ל קדנס ויו"ר Walden International) ומריוס נכט, (מייסד שותף ויו"ר צ'ק פוינט תוכנה), Lightbits Labs מפרידה את האחסון והמחשוב כדי לשפר את הביצועים ועלות הבעלות הכוללת. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.lightbitslabs.com או התקשרו איתנו בכתובת [email protected].

אנשי קשר
Alan Ryan/Marianne Dempsey
[email protected]/ [email protected]
508-475-0025, ext. 116 or 115

מקור: Lightbits Labs

מולטימדיה

תמונה
Lightbits Labs אוספת את תואר חברת האחסון של השנה וזוכה בפרס חומרת האחסון על SuperSSD NVMe/TCP בפרסי SDC. מצולמים עם הפרס משמאל לימין: קם אשגי, מנהל אסטרטגיות ראשי, שירלי קירזנר, ערן קירזנר, מנהל עסקים ראשי ומייסד שותף, ג'ורג' אגסנדיאן, מנהל הנדסת פתרונות ומייסד שותף, אופיר אפרתי, סגן נשיא להנדסה ומייסד שותף, שאול גליה, מנהל תפעול ראשי, ומיקי אבני, מנהל כספים ראשי. (תמונה: Business Wire)

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.