מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 10/12/2019 19:46
נושא: חינוך
הודעה לעיתונות

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים בוחרת בארבעה בתי ספר למינהל עסקים חדשים לחברות

בתי הספר החדשים מייצגים אזורים ג"ג מגוונים, ומביאים נקודת מבט חשובה שתומכת במשימה של GMAC

רסטון, וירג'יניה, 10 בדצמבר 2019, (GLOBE NEWSWIRE) :

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™), ארגון גלובלי של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים, הודיעה היום על ארבעה בתי ספר חדשים שהצטרפו אליה כחברים. התוספת של בית הספר הבינלאומי למינהל עסקים הלט, בית הספר למינהל עסקים וכלכלה של אוניברסיטת מאסטריכט, בית הספר למינהל עסקים סבנג'י של אוניברסיטת סבנג'י ובית הספר למינהל עסקים טריניטי של טריניטי קולג' דבלין מביאה את מספר החברים הכולל של GMAC ל-229.

החברים ב-GMAC עוברים תהליך לפי הזמנה בלבד שאחראית עליו מועצת המנהלים של הארגון. לאחר מכן המועמדים משתתפים בתהליך טיפול מקיף בבקשה שעוסק בהתחייבויות הממושכות לתמוך במשימה של GMAC: לספק כלים ומידע שנחוצים לבתי ספר ולכישרונות לגילוי והערכה הדדיים.

"הכמות של בתי ספר למינהל עסקים איכותיים ברחבי העולם משמעה שלמסע של מועמד לתואר מתקדם אין גבולות", אמר סנג'יט צ'אופלה, נשיא ומנכ"ל GMAC. "אנחנו נרגשים לקבל את המוסדות האלה לחברות ב-GMAC כי הם משקפים את הגלובליזציה של הענף שלנו. כל אחד מבתי הספר מביא תובנות ומומחיות ייחודיים מהניסיון שלו ויתרום רבות למשימה שלנו".

בנוסף לעמידה בקריטריונים של החברות, כל אחד מבתי הספר התחייב בהתחייבות ספציפית לעזור ל-GMAC לעמוד במשימה שלו.

בית הספר הבינלאומי למינהל עסקים הלט

בית הספר הבינלאומי למינהל עסקים הלט הוא ארגון ללא כוונת רווח שהוא חלוץ בהשכלה ובית הספר האמריקני למינהל עסקים הראשון עם אקרדיטציה משולשת. הלט, שמדורג על ידי הפייננשל טיימז, האקונומיסט, פורבס ובלומברג ביזנסוויק, מציע תוכניות ברמות של לימודי הסמכה, לימודי מוסמכים ולימודי בכירים ומעניק גם תארים אמריקנים וגם תארים בריטיים בקמפוסים שלו ברחבי העולם בבוסטון, סן פרנסיסקו, לונדון, דובאי, שנגחאי וניו יורק. בית הספר שהוקם על ידי אחד היזמים המצליחים ביותר באירופה -- ברטיל הלט -- מבוסס על האמונה שמיומנויות עסקיות אפשר ללמוד באמת רק על ידי עשייה. על ידי אפיפת תלמידים מכל העולם בחוויות מעשיות ופעילות מהיום הראשון, התוכניות של הלט מפתחות את המיומנויות שמעסיקים ויזמים הכי צריכים. בשיתוף עם GMAC, הלט ימשיך את עבודתו שמתמקדת ביצירת קהילה גלובלית של בוגרים עם ביטחון ויכולת, שמוכנים להתמודד עם האתגרים של מחר.

בית הספר למינהל עסקים וכלכלה של אוניברסיטת מאסטריכט

גישות חדשות וחדשניות בהוראה ומחקר האיצו את המוניטין של בית הספר למינהל עסקים וכלכלה של אוניברסיטת מאסטריכט כבית הספר למינהל עסקים עם דירוג גבוה. במאסטריכט, שבהולנד, ישתמשו בניסיון שלהם כדי לתמוך במשימה של GMAC להביא חדשנות לשוק תוך סיוע לבתי ספר ולמועמדים להתחבר ביניהם. הם שותפים למחויבות של GMAC להעשיר ולהוסיף שירותים שתומכים ומסתמכים על המאמץ הגדול שבתי הספר למינהל עסקים משקיעים כדי להביא מחזורים מוכשרים ומגוונים בכל שנה. במאסטריכט ישתמשו בידע ובמומחיות בתחום כדי לעזור לפתח חומרי לימוד במינהל עסקים שמודעים למגמות העכשוויות כגון דיגיטציה, קיימות ואחריות.

בית הספר למינהל עסקים סבנג'י של אוניברסיטת סבנג'י

בית הספר למינהל עסקים של אוניברסיטת סבנג'י (סבנג'י SBS) באיסטנבול, טורקיה, שהוקם ב-1999 כבית ספר לניהול למוסמכים ואחר כך התרחב ללימודי הסמכה, הפך במהירות לאחד מבתי הספר למינהל עסקים המובילים באזור, ומדורג כאחד מבתי הספר למינהל עסקים הטובים ביותר על ידי הפייננשל טיימז. תמיד מבוסס על מחקר, סבנג'י SBS מספק מגוון של תוכניות מאתגרות וחדשניות שנענות לצרכים העכשוויים והפוטנציאליים של תלמידים למינהל עסקים והסביבה שבה יעבדו. בכל התוכניות שלו בית הספר לניהול סבנג'י חדשני, מתמקד בפיתוח קשרים קרובים עם הקהילה העסקית, מגיע לאיזון הנכון בין תיאוריה למעשה בניהול ומלמד מנהלים עם אחריות חברתית. סבנג'י SBS השתתף בשולחן העגול של בתי ספר חשובים בטורקיה של GMAC ומספק תובנות רבות ערך בכל האזור שלו.

בית הספר למינהל עסקים טריניטי של טריניטי קולג' דבלין

בית הספר למינהל עסקים טריניטי נמצא בליבה של אוניברסיטה מבוססת מחקר עם שם עולמי שנמצאת במרכז דבלין, עיר בירה אירופית ומרכז של עסקים גלובליים. הגישה של בית הספר למינהל עסקים טריניטי ללימוד כומסת מחקר בינ"ל ומומחיות בענף בגישה מבוססת פרויקטים שבה יש חשיבות להשפעה על העסקים ועל הסביבה כאחד. בית הספר למינהל עסקים טריניטי תומך בתלמידים שלו כדי שיהיו בוגרים עם "מצפן מוסרי" ויצטיינו ב"ניהול אתי", ויפתחו אסטרטגיות עסקיות שמעודדות יחס אתי בקרב צרכנים ומשקיעים. כחלק מהמחויבות של בית הספר למינהל עסקים טריניטי לתרומה לחברה הגלובלית, הוא יתמוך ב-GMAC בהמשך המצוינות בלימודי מינהל עסקים ויספק תובנות רבות ערך מאירלנד ואירופה כדי לעזור להרחיב ולשפר את השירותים של GMAC.

כדי שתישקל חברות שלהם ב-GMAC, בתי ספר משלימים תהליך טיפול בבקשה וחייבים לקיים תהליך קבלה סלקטיבי, להציע תוכנית לתואר מסטר במינהל עסקים, נושאי ניהול או שווה ערך ולתמוך באופן פעיל במשימה של GMAC ולהשתמש בבחינה GMAT או בהערכות אחרות של GMAC כחלק מתהליכי הקבלה וההרשמה שלהם. הם גם משתתפים במימשל של GMAC, כולל הצבעה בבחירות למועצת המנהלים ועניינים אחרים שעשויים להגיע לדיון במועצה.

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. נוסדנו ב-1953, ואנחנו מחויבים ליצירת פתרונות לבתי ספר למינהל עסקים ולמועמדים כדי שיגלו, יעריכו ויתחברו אלה עם אלה טוב יותר. אנחנו פועלים בשם בתי הספר וקהילת לימודי הניהול למוסמכים, וגם מדריכים מועמדים במסעם להשכלה הגבוהה, כדי להבטיח שמגלים את כל הכישרונות.

GMAC מספקת מחקר ברמה עולמית, הזדמנויות להתפתחות אישית והערכה לענף לימודי הניהול למוסמכים, שמיועדים לקדם את האמנות והמדע של הקבלה ללימודים. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר, ומכירים בה ביותר מ-7,000 תוכניות ברחבי העולם. הערכות אחרות של GMAC הן הבחינה NMAT by GMAC™ (NMAT™), לכניסה לתוכניות מינהל עסקים למוסמכים בניגריה, הודו, דרום אפריקה והפיליפינים וה-Executive Assessment (EA), שתומכת בצורכי הקבלה של יותר מ-160 תוכניות ברחבי העולם.

פורטל הדגל שלנו למשאבים ומידע ללימודי ניהול למוסמכים, www.mba.com, מקבל 6 מיליון ביקורים ייחודיים בשנה וכולל את כלי ההתאמה School Search ואת שירות החיפוש GMASS™, טכנולוגיה מבוססת נתונים שעוזרת לחבר מועמדים ובתי ספר למינהל עסקים. הפלטפורמות האלה הן חלק מ-GMAC Connect, חבילת שירותים שעוזרת לבתי ספר למשוך תלמידים באמצעות פתרונות גיוס שמשלבים בין בינת השוק, הנתונים, ההגעה ונקודות המגע עם המועמדים שלנו.

חברות הבת של GMAC כוללות את חברת ההוצאה לאור המקוונת הבריטית BusinessBecause, יעד עתיר תוכן שעוזר לתלמידים לזהות את בתי הספר למינהל עסקים שהכי מתאימים בשלבים הקריטיים של השיקול והבחירה במסעם, ו-MBA Tour, שתומכת בפעילות הגיוס הגלובלית של בתי הספר למינהל עסקים על ידי ארגון אירועים שמתמקדים בלימודי מינהל עסקים ברחבי העולם.

GMAC הוא ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, סינגפור, בריטניה ארצות הברית. למידע נוסף על הפעילות שלנו, בקרו בבקשה באתר www.gmac.com.

קשרי מדיה:
Geoffrey Basye, Director of Media Relations, GMAC
+1 (703) 668-9799 or [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.