מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 19/01/2020 12:17
נושא: ספרות
תתפשטי
תתפשטי
הודעה לעיתונות

"תתפשטי". את הבקשה הזאת שמעה דנה גולד לוין מידי יום עשרות פעמים מעשרות גברים זרים. עכשיו בספר חדש על אישה תל-אביבית החוש

גירושים מגבר מתעלל וחובות כספיים כבדים הובילו את דנה גולד לוין, 40, גרושה ואם חד-הורית לשני מתבגרים למצוא פרנסה מהתערטלות אוןליין מול גברים רנדומלים ברשת, את חוויותיה, המלוות גם בהומור, השלמה, חמלה ופיוט, היא מפרסמת עכשיו בספרה, "תתפשטי!"

“התפרנסתי מהתערטלות מול גברים זרים באתר מצלמות סקס. ולא, אני לא זונה. וגם לא סתם פרחה קלת דעת. אני האישה הכי נורמטיבית שאפשר לדמיין. ועדיין, בזה עסקתי”. כך מעידה דנה גולד לוין שעבדה במשך שנה באתר ישראלי בו עסקה בסיפור תאוותיהם של גברים שונים. על התובנות והחוויות היא מספרת ב"תתפשטי!" ספרה הראשון: "תוך כדי עיסוקי בתחום זה גיליתי עולם שהדהים אותי. עולם סוער של גבריות יצרית מתפרצת מלא בתאוות, הורמונים, חרמנות בלתי נדלית ותשוקה עצומה בלתי מרוסנת. שם, באתר הזה, חשופה בגופי לעיניהם של גברים זרים, הפכתי להיות הפנטזיה הנשית שמעולם לא העזתי להיות בחיי. שם, מול מצלמת מסך המחשב, דווקא במקום שאין בו אלוהים ובתוך החושך אליו נבלעתי, גיליתי את עצמי, את מיניותי ואת האור הגדול שהפך לאהבת חיי."

דנה גולד לוין חושפת בפנינו ברומן ארוטי ביוגרפי נועז וגלוי לב את חייה, את מעגל האלימות שממנו ברחה, את אהבותיה, את כאביה, את מיניותה הרדומה ואת הפנטזיות שהתעוררו בה רק לאחר הגירושים. היא סוחפת אותנו למסע מרתק בנבכי הנפש ובתשוקות הגוף, שבמהלכו נמצא עצמנו פעורי פה אל מול המציאות שאכן עולה, מסתבר, על כל דמיון.

"תתפשטי" מאת דנה גולד לוין, הוצאת אוריון, 2019, 296 עמ' 96 ₪. להשיג בחנויות הספרים.
ובאתר עברית בקישור:

https://www.e-vrit.co.il/Product/16794/%D7%AA%D7%AA%D7%A4%D7%A9%D7%98%D7%99

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.