נמואל הלוך ושוב | גרפיקה
נמואל הלוך ושוב | גרפיקה
נמואל | תמונת יח"צ
נמואל | תמונת יח"צ
הודעה לעיתונות

נועה קירל VS כוכב הזמר היהודי

לפני מספר ימים הוציאה נועה קירל סינגל חדש "אם אתה גבר", לו צולם וידאו קליפ בלוקיישן לא שגרתי בעליל – בית הלוויות רידינג שבתל-אביב. מסתבר שמבלי לדעת מספר ימים לאחר-מכן המקום עבר הכשרה והפך לסט צילומים גלאט כושר.

עם צאת שבת קודש פשטו על המקום צוות נרחב של חובשי כיפות עם ציציות מבצבצות. המדובר בצילומי קליפ חדש לכוכב הזמר היהודי נמואל הרוש, לסינגל חדש "הלוך ושוב". שיר העוסק בהתמודדות של האדם בתהליך האמונה ביום-יום של חיפוש ומציאה שאלות ותשובות. כשמילות השיר מקבלות משמעות עצומה בין כותלי המקום המחבר חיבור קוסמי בין החיים לאלו שכבר לא. תוך כדי צביעתו בתאורה ואפקטים מרהיבים, כשנמואל וחברי הלהקה בניצוחו של דני אבידני [שגם חתום על העיבוד וההפקה המוסיקלית] נשטפים ביחד עם כלי הנגינה באמצעות מים הניתזים בגשם זלעפות. בבחינת – אמונה היא סם החיים.

נמואל נחשב לאחד מכוכבי הזמר של דור העתיד של המוסיקה היהודית, עם לו"ז הופעות צפוף המתחלק בין ישראל לקהילות יהודיות ברחבי הגלובוס והארץ במקומות כגון היכל נוקיה ובבנייני האומה.

הרוש, נולד וגדל בצרפת, ובאמצע שנות העשרה עשה עליה לארץ הקודש כשהוא בגפו ואינו דובר את השפה העברית כלל.
הוא מגיע מבית אירופאי מוסיקלי טיפוסי. ונחשב ל"ברונו מארס החרדי". בזכות צבע קולו ויכולות ההגשה הווקאליות הווירטואוזיות, ומגוון סגנונות מוסיקליים אותם הכיר, וספג, כבר בילדותו. ויצרו תמהיל מוסיקלי ייחודי שמשלב בצורה עדינה ומושלמת בין עולמות מוסיקליים שונים: מוזיקה יהודית, סול, ג'אז, ואף נגיעות אופראיות.
כזמר דתי, נמואל לא רק שאינו נרתע מהרשתות החברתיות, אלא נוכח ומתפעל אותן באופן שוטף, וצבר לו קהל שהולך וגדל ועוקב באדיקות אחרי פעילותו המוסיקלית, שם גם יצר סדרת סרטונים ביתיים בהם ביצע על פסנתר קלאסיקות ישראליות של רבקה זוהר, עידן רייכל, ארקדי דוכין, ועוד.

https://www.youtube.com/watch?v=HWWBPWHGX98

צפייה מהנה!

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תומר כהן מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור.