אינטרקטיסי
אינטרקטיסי
הודעה לעיתונות

קמפיין לשינוי תודעה בחג הפורים - להכלה ומודעות למשפחות נזקקות בישראל

משלוחי מנות, תחפושות וסעודת חג מפוארת, "לא כולם יכולים, התודעה צריכה להשתנות"

"#פורים_אחרת", כך פתחו מקימי השבוע את קמפיין פורים להכלה ומודעות למשפחות במשבר כלכלי. הקמפיין מלווה בסדרת רשת מרגשת, הסדרה חושפת לציבור על קצה המזלג את הרגשות שמאוחרי קבוצות הוואטסאפ של משפחות במשבר, אביאל אריה ליבמן, מנהל פרויקטים במקימי, למערכת החדשות" הם חברים שלנו, מהעבודה , מהמילואים או מהדלת ליד. אנחנו לא יודעים את גודל הצרה שלהם, הם לא יספרו לנו. הם מפחדים. מתגובות רחמים או משיוך לסטטוס חברתי מסוים, במקום לכפות עליהם להצטרף למעגל הנורמות החברתיות שלנו עם משלוחי מנות יקרים, סעודות חג ותחפושות ללא גבול, הצטרפו אלינו! ויחד נכניס לתודעה - שלא כולם יכולים, אפשר גם אחרת."

כתבת סיקור לקמפיין

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מקימי - השער לכלכלה נבונה.