אריק פיינגולד, נשיא Comm-IT
אריק פיינגולד, נשיא Comm-IT
Comm-IT
Comm-IT
הודעה לעיתונות

חברת Comm-IT פיתחה פלטפורמה חדשנית שתעזור לקניונים לנצח את התחרות בזירה הדיגיטלית

הפרויקט התבצע עבור חברת הסטארט-אפ האמריקאית RTDS במהלך שנה ובהיקף של 3 מיליון דולר

חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח תוכנה מתקדמים מהמובילים בישראל, פיתחה את "MallUp", פלטפורמה טכנולוגית חדשנית לשירות הקניונים, שתסייע להם לנצח את התחרות בזירה הדיגיטלית דרך מהפכה בשירות ללקוחות ולמנהלי הקניון. הפרויקט התבצע עבור חברת הסטארט-אפ האמריקאית RTDS במהלך שנה ובהיקף של 3 מיליון דולר.

פלטפורמת MallUp, פרי חזונו של לן גולדסטין מנכ"ל חברת RTDS, מנגישה את הקניון כולו לקניות און ליין מהחנויות סביב השעון, תוך שהיא מאגדת תחת אפליקציה אחת את כלל מלאי המדף הקיים הקניון. הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות לצפות במוצרי החנויות מהבית בזמן אמת, לרכוש אותם בקלות באמצעות המכשיר הנייד ואפילו לקבל אותם תוך שעות בודדות במשלוח עד הבית או בנקודת איסוף בקניון עצמו. כל זאת, תוך קבלת הפרוט המלא של דגמים, צבעים, מחירים ומידות ותוך התאמה להעדפות האישיות.

למבקרים בקניון, MallUp מספקת ממשק חברתי המאפשר שיתוף מידע עם חברים המטיילים בקניון וכן כלי ניווט ידידותי המאפשר לבנות את המסלול המהיר והיעיל ביותר בקניון על פי רשימת קניות רצויה.

למנהלי הקניונים, MallUp מספקת פתרון מקיף למעקב אחר מגמות הקניה בקניון וכלי ניתוח והפקת תובנות שיאפשרו ייעול בקבלת החלטות. בין היתר מפיקה הפלטפורמה מידע והמלצות לניהול נכון של תמהיל החנויות בקניון, תזמון נכון של אירועים על פי החזר השקעה מקסימלי, עונתיות ברכישות ופעילות שוטפת, דוגמת ניתוח אזורים 'חמים', בהם קיימת תנועת קונים רבה, לעומת אזורים 'קרים', בהם קיימת תנועת קונים דלילה ועוד.

הפרויקט כלל את הפיתוח של הפלטפורמה מקצה לקצה, החל משלב אפיון הפלטפורמה דרך בניית הארכיטקטורה, עיצוב המוצר ועיצוב ממשק המשתמש וכלה בשילוב טכנולוגיות מתקדמות של ביג דטה ובינה מלאכותית. הפרויקט התבצע תחת מודל Flexible R&D של Comm-IT, ובו סיפקה החברה גמישות בתמהיל ובמספר המומחים על פי צרכי הפרויקט המשתנים, דבר שאפשר שליטה מלאה בתקציב ובלוחות הזמנים.

אריק פיינגולד, נשיא Comm-IT אמר כי: "שמחנו להוביל את הפיתוח של פלטפורמת MallUp, המספקת לראשונה את כל היכולות של חנויות האון-ליין עבור הקניון, עם שירות טוב יותר וקרוב לבית. קניונים מסביב לעולם ובארה"ב מתמודדים עם ירידה במספר המבקרים והקונים, שנובעת כתוצאה מעליה בקניות מאתרי האון-ליין דוגמת אמזון ואחרים. הדרך היחידה שלהם להתמודד עם התחרות החדשה היא לספק יכולות טכנולוגיות מתקדמות, חווית קניה ושירות חסר תקדים".

לן גולדסטין מנכ"ל חברת RTDS המשווקת את MallUp אמר כי: "Comm-IT בנתה עבורנו כלי מהפכני והוליסטי שישרת כל מנהל קניון שמעוניין להגדיל את הקניות ולהציע חוויה חדשה ללקוחות, הן לאלו המבקרים בקניון והן לאלו שמעוניינים לרכוש את המוצרים האהובים עליהם מרחוק. בשילוב פתרון הניהול החכם המוטמע בפלטפורמה, מנהל הקניון יכול להגדיל מכירות ולהשיג החזר השקעה גבוה עבור כל יוזמה שיבצע".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.