מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 25/02/2020 18:42
נושא: ספרות
גרפיקה: מיה סיני
גרפיקה: מיה סיני
הודעה לעיתונות

ספר שירה המאגד בתוכו את עולם המחשבה היהודית, הזוהר, פנימיות התורה, מדרשים ועוד..

"אבי משוטט בארץ" מאת מיכל בר-אור, משוררת המגיעה מבית דתי , יוצא בתמיכת קרן רבינוביץ ומשרד התרבות והספורט. הספר הוא תוצר מאורעות המתרחשים "מעבר לזמן ומקום", טקסט רציף בו המשוררת מבקשת מהקוראים להיפגש מחדש עם עצמם.

הספר "אבי משוטט בארץ" מבקש להתוודע אל הקורא דרך חוויה רוחנית מיסטית. הוא מאגד בתוכו את עולם המחשבה היהודי, ספר הזהר, פנימיות התורה, פשט, מדרשים ועולם האגדה. השירים כמו ממשיכים האחד את הבא אחריו ומכאן הרצף המוביל לשלם שהוא מעבר לסכומי חלקיו.

זהו ספר הביכורים של מיכל בר-אור שנולדה בירושלים לאביה חיים ז"ל ולאמה גילית. בר-אור גדלה וחונכה על ברכי זרם היהדות האורתודוקסית, שורשיה בצפת, עיר המקובלים, שם ביקרה רבות ושם גם ספגה את השראתה, מהמקומות הנסתרים והקונפליקטואליים שבכתבי המיסטיקה והסוד של המסורת היהודית. תורת העולם הנסתר, סודות ספר הזהר, חכמת הקבלה ועוד...

בספר זה הקורא לא ימצא טרנד אופנתי או ניסיון להיות חלק מעדר. בר-אור מעוניינת להחזיר את העברית למתכונתה המקודשת ומרכיבה באמצעותה מבע אותנטי המוגש ברכות.

המשוררת מבקשת לקחת את הקורא למסע אל תוך עצמו, לצאת מהגבולות המוכרים של המוכר והידוע ולהיכנס אל עולמות עליונים. החיבור בין המסורת היהודית הנסתרת המציצה מתוך הרזים למבע האותנטי המובנה באדם של חיפוש, דורשת מהקורא לצעוד בגבורה אל ומתוך עצמו אל מקום חבוט, מיוסר ועתיק שבא לידי ביטוי בשפה ובתרבות היהודית.

לדבריה, "הדרך אל עומק נשמתנו חייבת להגיע ממחוזות עולמינו הפנימי, מתוך עצמי נשכח מוזנח ועזוב המבקש לתחייה מחודשת."

"אבי משוטט בארץ" מאת מיכל בר-אור, צמרת הוצאה לאור. 60 עמ' עיצוב גרפי: מיה סיני. ייעוץ. המחיר לספר אלקטרוני: 50 ש’ח. לספר מודפס 68 ₪. להשיג בחנויות סטימצקי ובנטבוק, בקישור: http://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=12017

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.