מפרסם: לוטן תדמיות
תאריך: 01/03/2020 13:17
נושא: נדל"ן, פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

"לוטן תדמיות" קיבלה לידיה לנהל את תקציב יחסי ציבור של "אופיסיטי"

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של אופיסיטי.

חברת אופיסיטי הינה השחקן המשמעותי ביותר במתחם העסקים והמסחר החדש במערב רעננה. החברה חולשת על כמחצית משטחי פארק העסקים (חתומה על הסכמי ניהול לבניית עשרות אלפי מטרים) ומגדילה את אחזקותיה בו באופן מתמיד. החברה מאתרת קרקעות במתחם ומשווקת אותן למשקיעים, אשר רוכשים היום את הזכויות על הקרקע.

"אם קיים תחום המשווע ליחסי ציבור, הוא תחום יחסי הציבור בעצמו", אומרת נגה ספקטור פדר, מנכ"לית לוטן תדמיות. "בעידן בו כל אדם הופך את עצמו ליחצ"ן, והתחום עובר זילות ואי אמינות, משרד יח"צ איכותי ומקצועי חייב לספק הרבה מעבר לקשרי מדיה ולהופעה בתקשורת, דרך מעטפת שירותים כוללת המותאמת לעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות. בתקופה האחרונה שאלתי את עצמי לא מעט, מה גרם לירידה בערכו ובתדמיתו של מקצוע יחסי הציבור, וכיצד נאבקים בדעות הקדומות ובתדמית הלא מחמיאה שהשתרשה בו בשנים האחרונות. אני מאמינה שיחסי ציבור הוא מקצוע מדהים וכלי נפלא ליצירת הצלחה"

חברת "לוטן תדמיות" הוקמה בשנת 1995 ע"י יעל לוטן שמשמשת היום יו"ר ומנוהלת ע"י נגה ספקטור פדר, בתה של יעל. לוטן מטפלת במגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים, החל ממוסדות תרבות וחינוך מובילים בארץ, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות ועיצוב, רפואה וקוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש, ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים ומכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.