רועי עדן, סמנכ"ל הצלחת לקוחות ושיווק
רועי עדן, סמנכ"ל הצלחת לקוחות ושיווק
Intentia
Intentia
הודעה לעיתונות

חברת Intentia ממנה את רועי עדן לסמנכ"ל הצלחת לקוחות ושיווק

חברת Intentia, המייצגת בישראל את פתרון ה- ERP המוביל, Infor M3, ממנה את רועי עדן (42, נ+3) לסמנכ"ל הצלחת לקוחות ושיווק. המינוי של עדן הינו על רקע התרחבותה של החברה והגדלת מנין הלקוחות והפרויקטים.

במסגרת תפקידו כמנהל הצלחת לקוחות, עדן יהיה אחראי על פיתוח, טיפוח והשבחת קשרי לקוחות קיימים. בכלל זאת יפעל לקידום תקשורת עם לקוחות החברה, להנגשת שירותי החברה ולהעצמת הלקוחות באמצעות הפתרונות קיימים והחדשים, וכן לקידום הדרכות וריכוז מתן מענה מקצועי מטעם מומחי החברה. בנוסף, יהיה עדן אחראי על ניהול וביסוס מערך השיווק של החברה בישראל בקרב לקוחות מענפי התעשייה היצרנית, כולל קידום המודעות לשירותיה של Intentia וחיזוק המותג Infor M3, גיבוש וניהול אסטרטגיית שיווק, ניהול הנכסים הדיגיטליים של הארגון, ניהול כנסים ואירועים וקידום שיתופי פעולה.

לעדן 12 שנות ניסיון בתחום השיווק וניהול לקוחות. בתפקידו הקודם שימש עדן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת עגיר, יצרנית המוצר "Freezy", שעסקה בייצור יריעות קירור וחימום לתעשייה. לפני כן שימש כמנהל תיקי לקוחות ומנהל שיווק דיגיטלי בחברת כרמל פרנקל וקודם לכן ניהל עסק להפקת סרטי תדמית וסרטי מוצר.

עדן הינו בעל תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים מכללת רופין.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.