איורים: עומר אושרת
איורים: עומר אושרת
הודעה לעיתונות

מסע ההרפתקאות של סבא

ספר ילדים נדיר בעידן זה, על הזדהות עמוקה של נכדה עם סבה, ידגיש את החיים כמסע, התאמה לסביבה, הליכה בעקבות צו הלב ועוד...

החיים הם מסע. אנחנו עוברים תחנות וצמתים בחיים. רבים לובשים מלבושים ועוטים מסכות, כדי להתאים לסביבה, לזכות בהוקרה או להרגיש בעלי ערך. יש המתקדמים במסע מתוך הרצון להשיג תוצאות מיידיות, אחרים פוחדים מכישלונות או הצלחות, יש שפועלים מתוך עקשנות, התנגדות שליטה או רצייה ועוד מגוון סגנונות חיים. גם אם בתיאוריה אנחנו יודעים שהכי טוב להיות אנו עצמנו, לעיתים מאבדים קשר עם ליבנו, עד אשר אנחנו אפילו לא יודעים לאן לחזור.

הספר מסע ההרפתקאות של סבא מאת יפעת אושרת-פינק, מנגיש לילדים צעירים ולכלל המשפחה את העובדה שכל אחד הוא ייחודי, יצירתי שלם ומלא משאבים.

במסע של גלי עם סבא היא מבקרת בתחנות חיים שסבא היה בהן, ולמעשה בכל אחת מהן היה גרסה כלשהי של עצמו וניסה להתאים את עצמו לסביבה ולקבל הערכה והוקרה. אבל רק כאשר התחבר לעצמו, רק כאשר הכיר במי שהוא, הלך עם הלב, עם תחושות הבטן שלו – רק אז הרגיש משוחרר, אמיתי וחי את החיים הנכונים לו.

דרך המסע של סבא הילדים והמבוגרים יכולים להכיר בערכה של החוויה. עד כמה חשוב להסכים להיות בלמידה ובהתנסות. עד כמה חשוב להתקרב לעצנו ולקבל את עצמנו וליהנות מהדרך.

"מסע ההרתפקאות של אבא" מאת יפעת אושרת-פינק, גרפיקה: אלה רסקין. עורכת נורית צבעוני, צבעונים הוצאה לאור. 36 עמודים, איורים: עומר אושרת. המחיר 58 ש"ח

להשיג בחנויות הספרים ובאתר ההוצאה

https://tinyurl.com/unp6b2t

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.