משה ינאי, מנכ"ל Infinidat הישראלית
משה ינאי, מנכ"ל Infinidat הישראלית
Infinidat
Infinidat
הודעה לעיתונות

משה ינאי, מנכ"ל Infinidat הישראלית, בפניה אישית ללקוחות החברה:

Infinidat מציעה שירותים בחינם כדי לעזור ללקוחות להתמודד עם נגיף הקורונה

בפניה אישית אותה שלח משה ינאי, מנכ"ל ומייסד Infinidat, מציעה החברה קיבולת בלתי מוגבלת על פי דרישה ללא עלות למשך 30 יום, כל זאת, בתגובה לזינוק בביקוש הלקוחות לקיבולת אחסון נוספת, וכדי לעזור להם להתמודד עם נגיף הקורונה והשפעתו.

עוד אמר משה ינאי, כי Infinidat התחילה להגדיל את רמות המלאי בסוף 2019, והוא בטוח שתוכל לספק את כל ההזמנות הצפויות במחצית הראשונה של 2020 ,ללא כל שיבוש בשרשרת האספקה שלה.

עם זאת, ציין ינאי כי, בשלושים הימים האחרונים החברה חוותה עלייה של 20% בהתקנות הנגרמים בגלל זמינות מוגבלת של צוותי Data Centers On -premises (מרכזי המידע בתוך ארגונים); עלייה של 65% בפעולות COD (Capacity-on-Demand) לא מתוכננות, ומספר בקשות של לקוחות לאספקה מהירה על מנת לתמוך בגידול הנדרש הגם אם הוא זמני.

ב- Infinidat הסבירו כי הסיבה לפניה זו ללקוחות היא הרצון "ליצור מודעות ולאתגר את יצרניות האחסון הנוספות דוגמת Dell, NetApp ו- Pure להניח בצד את תוצאות הרבעון העסקי ולחבור יחד כתעשייה כדי לעשות משהו משמעותי במאבק בנגיף הקורונה".

להלן פנייתו של משה ינאי במלואה:

לקוחות יקרים,

אני בטוח שאתם עוקבים אחר העדכונים התכופים הנוגעים לוירוס הקורונה ((COVID-19 ברחבי העולם. בעוד שרווחתם של המשפחה והעובדים עומדת בראש מעיינכם, אני יודע שכולם מתמקדים גם במזעור הסיכונים לעסק שלהם בגלל השיבוש הפוטנציאלי ברשתות האספקה העולמיות בתחום ה- IT.

Infinidat החלה להגדיל את רמות המלאי בדצמבר, 2019, ואנחנו בטוחים מאוד ביכולתנו לספק את כל מערכות ה- 1H20 תוך 14 יום מההזמנה. אמנם אנו לא צופים שיבוש כלשהו בשרשרת אספקת הייצור שלנו, אולם אנו רואים עלייה משמעותית בשלושה אזורים קשורים במהלך 30 הימים האחרונים:

מחד קיימת עליה בביקוש למערכות באספקה מהירה על מנת לתמוך בגידול לא מתוכנן באזורים שונים בסביבת המחשוב, מאידך ישנה עלייה של 20% בעיכובי ההתקנות שסופקו טרם המשבר, הנגרמות לאור זמינות מוגבלת של צוות מרכזי המידע המקומי אצל לקוחות. כמו כן, נרשמה עלייה של 65% בפעולות COD (Capacity-on-demand) לא מתוכננות.

בתגובה למצב זה, באופן מידי, אנו מאפשרים צריכת COD ו- FLX ללא הגבלה ללא תשלום למשך מינימום של 30 יום, אשר ניתן להרחיב גם על סמך המצב המתפתח של COVID-19 וצרכי הלקוח האישיים.

COD (קיבולת לפי דרישה) היא קיבולת אחסון עתידית, שלא נרכשה במערכות Infinidat CapEx קיימות. FLX הוא קיבולת אחסון Infinidat OpEx, המחויבת מדי חודש.

ניתן להשתמש עד 100% מהקיבולת המותקנת למשך 30 יום ללא תוספת תשלום.

לאחר 30 יום נעבוד עם הלקוחות הרלוונטים בכדי להתאים את גידול האחסון הצפוי שלהם להמשך השנה.

התגובה הטובה ביותר לכל עת של צורך או משבר היא כאשר קהילות מתאחדות בתגובה לאתגר. ברוח זו אנו כאן כדי לעזור - אנא פנו אליי או אל הצוות המקומי שלכם כדי ליידע אותנו כיצד אנו יכולים לעזור לך.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.